کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
4.3 / 5
384 رأی
ناشر / تولید کننده:
TwistParadox Interactive / Colossal Order
هزینه دانلود: دانلود رایگان
سیستم عامل / حجم فایل: 265 MB / Win All
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 35576 دیدگاه کاربران بدون نظر دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود Cities in Motion 2

دانلود شهر های متحرک 2



اطلاعات بازی:
تاریخ انتشار: 2 آوریل 2013
امتیاز سافت گذر (از 5.0) : 4.0
رده بندی سِنّی پیشنهادی سافت گذر: 8 سال به بالا

ویژگی های بازی:
- بهترین بازی شبیه ساز تجارت و حمل و نقل شهری
- ساخت، تجهیز، گسترش و مدیریت سامانه های حمل و نقل شهر با استفاده از اتوبوس ها، واگن های برقی، تراموا، مترو و کشتی
- اضافه شدن مدیریت ترافیک و ساماندهیِ جدول زمانی به گیم پلی در این نسخه

بررسی بازی Cities in Motion 2
بازی Cities in Motion 2 نسخه دوم یکی از بهترین بازی های شبیه ساز تجارت (Business simulation) با محوریت بهینه سازی حمل و نقل  درون شهری است. بازی با عنوان اختصاری CIM2 نیز شناخته می شود.
ساخت، تجهیز، گسترش و مدیریت سامانه های حمل و نقل درون شهری اعم از اتوبوس ها، اتوبوس های برقی، ترامواها، کشتی و مترو بر مبنای اصول صحیح فنی و مالی در کلانشهرهای مختلف جهان، گیم پلی کلی بازی را تشکیل می دهند.
شما باید با مدیریتی گسترده و عملکردی مقرون به صرفه برای طبقه های مختلف اجتماع که غالباً متوسط هستند، هم چندین سامانه حمل  نقل کارآمد بسازید و هم از خصوصیات یک شهر پویا و مدرن دور نشود. به عنوان مثال اگر تنها خطوط اتوبوسرانی را تجهیز کنید تا گردش مالی مردم قشر متوسط را بهبود ببخشید، از دیگر رویکردهای مهم و حیاتی دیگر مانند جاذبه های توریستی و گردشگری، زیبایی و رشد اقتصادی شهر فاصله می گیرید و بالعکس، تنها پرداختن به سامانه های حمل و نقل مدرن مانند مترو مقرون به صرفه نیست و مهمتر اینکه باعث نارضایتی مردم خواهد شد. مدیریت و تصمیم گیری کلی با شماست تا با بودجه ها و امکاناتی که در اختیار دارید بهترین سیاست ها را از بررسی و ایجاد تا مدیریت در زمینه حمل و نقل شهری، پیاده سازی کنید.
ترافیک، از مهمترین معضلات کلیه کلانشهر های جهان است. سیستم حمل و نقلی که برای شهر می سازید، هرچه بیشتر در رفع ترافیک مؤثر باشد گیم پلی و نتایج موفق تری را به همراه خواهد داشت؛ این ویژگی به همراه مدیریتِ جدول زمانی حمل و نقل وسائط مختلف نقلیه که از مهمترین مشغولیت ها گیم پلی هستند جدیداً به این نسخه اضافه شده اند. در این ویژگی های جدید، تقریباً کنترل کامل ترافیک باشماست در حدی که مکان نصب چراغ های راهنمایی را شما تعیین می کند.
وسایل نقلیه بازی Cities in Motion 2 بطور کلی به 5 دسته تقسیم می شوند:
اتوبوس ها (Buses) : ابتدایی ترن وسیله های گیم پلی هستند که نیاز به زیرساخت ویژه، راه اندازی خطوط و نقطه آغاز و پایان دارند. با توجه به ارزان قیمت تر بودن و کم مصرف بودنشان نسبت به وسایل نقلیه دیگر، از باصرفه ترین ها هستند و نقش مهمی در کنترل بهینه ترافیک شهر دارند.
اتوبوس ها یا واگن های برقی (Trolley Buses) : یک درجه بالاتر از اتوبوس اما کمی گران تر، با ظرفیت مسافر و متوسط شتاب بیشتر. منبع سوخت آنها کابل های برق هستند و با دو شاخه واسطه روی سقفشان، به خطوط برق رسان متصل می شوند که به نوعی خطوط مسیر نیز محسوب شده و نیاز به ساماندهی ویژه دارند. این قسم از وسائل نقلیه در اندازه ها و ابعاد گوناگونی هستند.
تراموا ها (Trams) : این وسیله کارآمد، گام مهمی در کنترل ترافیک و وسایل نقلیه مبتنی بر جاده است. تراموا می تواند ظرفیتی بالاتر از اتوبوس داشته باشند، با این تفاوت که نیاز آنها به نگهداری و تعمیر بیشتر بوده همچنین مصرف برق بیشتری دارند. تراموا ها نیاز به مسیرهای ریلی ویژه و خاص خود دارند و حرکت آنها تنها در خیابان های اصلی شهر جریان دارد که می تواند ضعف نیز محسوب شود.
مترو ها (Metros) : این وسیله، جا به جا کننده نهایی مردم در بازی است. مترو نیازی به جادۀ خیابانی ندارد و از ترافیک نیز تأثیر و کُندی نمی پذیرد و برعکس بسیار باعث می شود که افراد کمتری از اتومبیل استفاده کرده و در نتیجه حجم ترافیک بهبود یابد. شما می توانید مسیرهای مترو را در هر نقطه ای که می خواهید اعم از روی زمین، بالاتر از زمین، و یا در زیر زمین نهادینه کنید. متروها شتاب عالی دارند و بیشترین تعداد مسافر را حمل می کنند، اما از خرج نگهداری بیشتری برخوردار بوده و برق مصرفی آنها بسیار گران تر از آب درمی آید که در صورت سوء مدیریت در گیم پلی، بازخوردهای آن محسوس خواهد بود. راه اندازی مترو گران ترین، سخت ترین و به نوعی جذاب ترین بخش گیم پلی است.
اتوبوس های آبی یا کشتی (Water Buses) : این وسیله نقلیه خاص و جذاب، بیشتر به جاذبه های توریستی و زیبایی شهر ارتباط دارد البته گرایش به آن از جهت عدم نیاز به زیر سازی، احداث جاده، تخریب ساختمان، تونل، گذرگاه و پل نیز مزیت های خود را دارد. اتوبوس های آبی به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز ندارند، اما با توجه به مدت زمان رفت برگشت، توانایی جا به جایی مسافر کمی دارند. مصرف سوختشان بسیار بالاست ولی از شتاب قابل قبولی برخوردار هستند.
همانطور که متوجه شدید، وسایل نقلیه گوناگون نقاط ضعف و قوت متغیری نسبت یه همدیگر دارند؛ پس با مدیریت و ساماندهی شخصی خود، شهری پویا و بی نقص از نظر تجاری و حمل و نقل بسازید. بازی Cities in Motion 2 تجربه ارزشمندی از عوامل دخیل در شکوفایی شهرها و مسائل تجاری زیرپوستی آنها به گیمر می دهد که ممکن است هیچ گاه در این حد واضح آنها را در نیابد.
(بررسی از کارشناس بخش بازی سافت گذر: محمد زویداوی)

نکات بازی:
1- فایل Image بازی را که پسوند ISO دارد و CD-ROM مجازی قرار دهید (Mount) و بازی را نصب کنید.
2- فایلهای موجود در فولدر Crack را در مسیر نصب بازی کپی کرده و بازی را اجرا کنید.


حداقل سیستم مورد نیاز:
CPU: 2 GHz Dual core
RAM: 3 GB RAM
VGA: nVIDIA GeForce 8800, 512 MB RAM or ATI Radeon HD 3850, 512 MB RAM
DX: 9.0
OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8
HDD: 2 GB HD space

سیستم پیشنهادی:
CPU: 3 GHz Quad core
RAM: 4 GB RAM
VGA: nVIDIA GeForce GTX460, 1 GB RAM or AMD Radeon HD 6850, 1 GB RAM
DX: 9.0
OS: Microsoft Windows 7/8
HDD: 2 GB HD space

تصویری از بازی:


پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
برنامه های مشابه
  • Tropico 5 - Espionage

    Tropico 5 - Espionage

    تروپیکو 5 - اسپیوناژ | دارای تمامی دی‌ال‌سی‌ها و آپدیت‌ها بصورت پیش‌فرض ...