کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
2 / 5
640 رأی
ناشر / تولید کننده:
SUSE LLC
هزینه دانلود: دانلود رایگان
سیستم عامل / حجم فایل: 3/83 GB / Win All
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 47793 دیدگاه کاربران نظرات (4) دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود openSUSE Linux

دانلود یکی از محبوبترین توزیع های سیستم عامل لینوکس با نام openSUSE

باید اذعان داشت که دنیای فعلی کامپیوترها به کام لینوکسی‌ها است، زیرا روزی وجود ندارد که خبر خوشی از جامعه منبع باز (Open Source) به گوش نرسد.

عرضه توزیع‌ها و نرم‌افزارهای متفاوت و جدید باعث شده تا افراد بسیاری به امید برآورده‌شدن خواسته‌هایشان به سمت اپن‌سورس کشیده شوند.

در این میان عرضه نسخه جدید یک توزیع معتبر می‌تواند یکی از بهترین خبرهای ممکن تلقی شود. این بار این خبر خوش طرفداران SuSE را هدف قرار داده است.

داستان شکل‌گیری و رشد SuSE به سال ۱۹۹۲ و شهر نورنبرگ در آلمان برمی‌گردد. یعنی هنگامی که چهار جوان تصمیم گرفتند تا شرکتی نرم‌افزاری بر پایه ارائه نرم‌افزارها و خدمات مرتبط با یونیکس ایجاد کنند.

توماس فر مهندس نرم‌افزار و رولند دایروف، بورکهارد اشتین بیلد و هوبرت منتل که هر سه دانشجوی ریاضی بودند بدون آن که یک ایده تجاری قوی داشته باشند، به ایجاد گروهی دست زدند که کمی بعد با عنوان S.u.S.E (سرنامSoftware undSystem-Entwicklung) یا توسعه نرم‌افزار و سیستم‌ها به رسمیت شناخته شد. این نام در اکتبر ۱۹۹۸ به SuSE تغییر داده شد.

SuSE کار خود را به عنوان یک شرکت خدماتی آغاز کرد. بعدها آن‌ها به عرضه بسته‌های نرم‌افزاری اقدام‌کردند که شامل SLS ، یکی از توزیع‌های پیشگام لینوکس، Slackware  و راهنماهای مرتبط می‌شد.

در کنار این امر خدمات پشتیبانی فنی نیز از طرف SuSE ارائه می‌شد. درحقیقت، نخستین نسخه این سیستم‌عامل فقط ترجمه آلمانی توزیع Slackware بود.

کمی بعد مؤسسان شرکت به این نتیجه رسیدند که می‌توانند به جای اصلاح دائم باگ‌های توزیع Slackware دست به عرضه توزیع خودشان بزنند.

به این ترتیب، آن‌ها با هدف عرضه نسخه‌ای ساده و قابل استفاده برای عموم از لینوکس و با انتخاب توزیع Jurix به عنوان پایه کار در ۱۹۹۶ توزیع خودشان با عنوان S.u.S.E Linux 4.2 را عرضه کردند. البته، داستان انتخاب عدد 2/4 نیز در نوع خود بسیار عجیب و غیر معمول است.

در طول سال‌های بعد SuSE به رشد سریع خود ادامه داد و به‌خصوص در اروپا به یکی از محبوب‌ترین توزیع‌های لینوکس تبدیل شد.

اما بحران دات‌کام گریبان این شرکت را نیز گرفت. مانند بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری دیگر که در دهه نود رشدی بسیار سریع را تجربه کرده و به صورت حبابی بزرگ شده بودند، SuSE نیز با مشکلات ساختاری و مالی فراوانی روبه‌رو شد که درنهایت به تصاحب این شرکت در ژانویه ۲۰۰۴ توسط ناول انجامید. به‌این ترتیب، کنترل توزیع از نورنبرگ در آلمان به ماساچوست در ایالات متحده منتقل شد.

طبق علاقه سنتی SuSE به شیوه کسب‌وکار ردهت در آگوست ۲۰۰۵ این شرکت اعلام کرد، مانند پروژه فدورا در ردهت، آن‌ها نیز پروژه‌ای با عنوان OpenSuSE را ایجاد خواهند کرد تا فرآیند توسعه و استفاده از SuSE را وسیع‌تر کنند.

در ادامه ایجاد این پروژه شرکت سعی‌کرد تا بازکردن و حرکت عمیق‌تر به سوی فلسفه اپن‌سورس را ادامه دهد.

این تغییرات باعث شد تا SuSE محبوبیت زیادی در میان جامعه توسعه‌گران پیدا کند و درضمن با کمک آن‌ها کیفیت سیستم‌های خود را نیز بهبود بخشد.

در حال حاضر، توزیع رسمی این شرکت با عنوان OpenSuSE و توزیع Enterprise ناول که شامل خدمات سازمانی مانند انجام آزمایش‌های فراوان، پشتیبانی و عرضه سفارشی‌سازی شده است، با نام SuSE Linux شناخته می‌شوند. چیزی شبیه همان‌کاری که ردهت انجام می‌دهد.

یکی از اصلی‌ترین اهداف توزیع OpenSuSE فراهم‌کردن محیطی آسان و کارآمد برای کار با لینوکس است. به‌خصوص سادگی امری که از ابتدا به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف این توزیع درنظرگرفته شده است. ایجاد ابزارهایی مانند YaST نیز در جهت نیل به این هدف بوده است.

 

برخی از ویژگی ها :

- بکارگیری هسته KDE

- امکان استفاده از افزودنه های زبان

- اوپن سورس

- دارای محیط گرافیکی و جذاب

- استفاده از هسته 32/6/2

- دارای کتابخانه و نرم افزار

- پشتیبانی از معماری 32 و 64 بیت

و ...

 

نکات :

1. برنامه متن باز است و رایگان ، بنابراین هیچگونه محدودیتی در ساختار برنامه وجود ندارد.

2. آمدن نسخه های جدید openSUSE را به ما اطلاع دهید.

پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
برنامه های مشابه
  • CentOS 8.4 Build 2105

    CentOS 8.4 Build 2105

    بهترین نسخه سیستم عامل لینوکس برای وب سرورها (ویرایش 64 بیتی) ...

  • Remix OS for PC Android M 3.0.207

    Remix OS for PC Android M 3.0.207

    توزیعی جدید از سیستم عامل لینوکس با قابلیت نصب و اجرای برنامه های اندروید ...