کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 3900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
تعداد برنامه ها: 7608 | مشاهده و دانلود: 529605626 | آخرین بروزرسانی: 4 ساعت و 44 دقیقه و 55 ثانیه پیش | اعضاء: 275473 | نظرات: 36494
آغاز امامت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) مبارک باد

کانال سافت گذر در ایتاعضویت در کانال ایتای سافت گذر

  1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
  2. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
  3. محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.
  4. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.
لایسنس نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

Viber

با سلام
عید میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) مبارکباد.
عزیزان لطفا همتون به مدیریت محترم سایت سافتگذر بگید که این نرم افزار پیامرسان وایبر Viber که اقدام به کالکت و جمع آوری اطلاعات و پیامهای کاربران میکنه و یک نرم افزار جاسوس هست رو از سایت حذف کنند.
یک نکته دیگه هم هست: با اطلاع...

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

باسلام.بنده ازآپدایت آفلاین nod32شما استفاده میکنم.ازشماتشکرمیکنم.وامیدوارم همیشه پیشرو و موفق باشید

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

سلام ابتدا این جنایت هولناک قرآن سوزی بدست یک کشیش نادان وبی شعور را به همه مسلمانان تسلیت می گویم واز زحمات شما دوستان عزیز بجهت در اختیار نهادن آپدیت به روز ورایگان تقدییر وتشکر میکنم خدایاری قزوین

نظرات کاربران

Windows Office Crak

دوستان دمتون گررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
آفیس 2010 م ندر سه سوت اکتیویت شد
ازتون ممنونم
خدا به کاسبی تون برکت بده

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

سلام شب بخیر عطایی هستم بسیار از سایت شما لذت بردم ممنون که انقده به روز هستید و کیف کردم انشالله موفق . پیروز باشید.

نظرات کاربران

راهنمای Endnote

با سلام،
سرعت باز شدن سایت خیلی کند شده است. نمی دانم مشکل از کجاست.
امیدوارم راهنمای نرم افزار endnote عملی و شامل راه رفرنس نویسی باشد.
فعال

نظرات کاربران

TrojanHunter

سلام خدمت همه زحمت کشان سافت گذر عزیز

ممنون از اینکه این به نظرات کاربران همیشگیه خود توجه دارین.راستش واقعا برام عجیبه که تو کشورعزیزمون خیلی کارهامون حتی
با حضور و پیگیری خودمون ترتیب اثری داده نمیشه .ولی شما بزرگواران اینم تو دنیای مجازی این طور به نظرات تک تک طرفداراتون توجه <...

نظرات کاربران

Flash Player IE

سلام.خیلی ممنون از اینکه کار من رو راه انداختید.من توی سایت های زبان اصلی هم گشتم ولی با دو سه تا کلیک محال بود کار من رو راه ببندازن.به خاطر همینه که به سایت شما می گم دو سه کلیکی.
خیلی ممنون.

نظرات کاربران

DS SIMULIA ABAQUS

از صمیم قلب از زحماتتون تشکر می‌کنم.
مدت‌ها دنبال این نرم‌افزار بودم، و اینجا با بهترین کیفیت ممکن پیدا و نصبش کردم. :-)
واقعا دست‌مریزاد.
پاینده باشید

نظرات کاربران

Ubuntu

ایا این نسخه لایو داره یا نداره ؟ ممنون میشم یکی بهم بگه . سافت گذر تورو خدا نظر منو چاپ کن دفعه سومه که نظر میدمو چاپ نمی شه به خدا

سافت گذر

دانلود آموزش گام به گام برنامه نویسی اندروید

دورهٔ ویدئویی «آموزش کامل برنامه‌نویسی اندروید و ساخت اپلیکیشن‌های اندرویدی» به زبان فارسی

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید مجموعه فیلم‌های آموزشی برنامه‌نویسی اندروید به زبان فارسی

مخصوص اعضای ویژه (VIP)
سیستم عامل: جدید
حجم: 2/08 MB 1399/08/02 07:23
قیمت خرید لینک: 0 تومان

دانلود: 1515
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود Android Programming Tutorial

در ابتدای همین ویدئویی که به عنوان نمونه در پلیر موجود در این صفحه قابل مشاهده است، تمامی سرفصل‌ها و عناوین آموزش توسط مدرس دوره، معرفی می‌شوند
 
با استفاده از این دورهٔ آموزشی ویدئویی، می‌توانید برنامه‌نویسی اندروید و نحوهٔ ساخت اپلیکیشن‌های اندرویدی را یاد بگیرید؛ این آموزش تصویری، کاملاً به زبان فارسی تدریس شده است. سطح مهارت کاربران در این دورهٔ آموزشی، «مبتدی مطلق» و در حد صفر در نظر گرفته شده است؛ به‌طوری که برای استفاده از این مجموعهٔ آموزشی، نیازی به هیچ‌گونه آشنایی قبلی با برنامه‌نویسی اندروید (و سایر مهارت‌های مربوط به هرگونه برنامه‌نوسی) نخواهید داشت. در پلیر موجود در همین صفحه، امکان تماشای 10 قسمت از این آموزش تصویری به‌صورت آنلاین وجود دارد؛ تمامی ویدئوهای مربوط به این دوره، شامل 47 فیلم آموزشی با محوریت «نحوهٔ ساختن اپلیکیشن‌های اندرویدی» به‌طور کامل در یک فایل فشرده قابل دانلود هستند.
 
محصولی از «ویا دولوپرز»
WiaDevelopers.com

از «اندروید» بیشتر بدانیم:
اَندروید (از یونانی، به‌معنای مرد، انسان، شبه‌آدم یا رُبات (آدم‌آهنی)، (به انگلیسی: Android) یک سیستم‌عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌کند و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است و در بین سیستم‌عامل‌های همراه بیشترین استفاده را دارد.

تاریخچه
در اوت ۲۰۰۵، گوگل شرکت اندروید واقع در پالو آلتو، کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی رابین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد. اندی رابین مدیر عامل اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد. تیم اندروید به رهبری رابین فعالیت خود را برای تولید سکوی تلفن همراه مبتنی بر هسته لینوکس آغاز کردند و نتیجه اولیه این پروژه در نشست خبری شرکت گوگل در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۷، مطرح کردن اتحادیه گوشی باز بود. ۳۴ شرکت فعال در زمینه تولید نرم‌افزار، تولید تلفن‌های همراه، اپراتور تلفن همراه و تولیدکننده نیمه رساناها و پردازنده‌های تلفن همراه اعضای بنیان‌گذار این اتحادیه بودند. در میان نام‌های مشهور در بین اعضای مؤسس، شرکت‌هایی چون سامسونگ، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، اچ‌تی‌سی، تی-موبایل، ان‌تی‌تی دوکومو، اینتل، انویدیا، تگزاس اینسترومنتس، کوالکام، برودکام، تلفونیکا، اسپرینت، ای‌بی و البته گوگل به چشم می‌خوردند. اریک اشمیت مدیر ارشد اجرایی گوگل در این مراسم گفت: «اعلام امروز بسیار جاه‌طلبانه‌تر از معرفی تنها یک تلفن گوگلی است که در چند هفته اخیر توسط رسانه‌ها پیش‌بینی شده بود. از دیدگاه ما سکویی که ما ارائه کرده‌ایم، هزاران تلفن گوناگون را به بازار روانه خواهد کرد.» نخستین گوشی مبتنی بر اندروید توسط شرکت اچ‌تی‌سی با همکاری تی-موبایل تولید شد. این گوشی که به فاصله کمتر از یک سال از تشکیل اتحادیه گوشی باز یعنی در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۸ تولید شد، در بازارهای مختلف به نام‌های اچ‌تی‌سی دریم، تی-موبایل جی۱ و ارا جی۱ به بازار عرضه گردید.

۹ دسامبر ۲۰۰۸ چهارده عضو جدید از شرکت‌های صنعت تلفن همراه جهان به اتحادیه گوشی باز پیوستند. در بین این نام‌ها باید به سونی اریکسون، اریکسون، توشیبا، ایسوز، گارمین، هواوی، آرم هولدینگز و ایسراشاره کرد. روند پیوستن شرکت‌های بزرگ به اتحادیه تا به امروز نیز ادامه داشته‌است و شرکت‌هایی چون ایسر، آلکاتل، لنوو، شارپ، فاکس‌کان، ان‌ای‌سی، کیوسرا، ان‌ایکس‌پی، اس‌تی-اریکسون، مارول، زدتی‌ئی و دل نیز از جمله شرکت‌هایی بوده‌اند که به جمع پشتیبانی‌کنندگان اندروید پیوسته‌اند.

در ۳ سپتامبر ۲۰۱۳ توسعه‌دهندگان اندروید به‌طور رسمی اعلام کردند که با شرکت نستله، که از شرکت‌های مطرح صنعت شکلات‌سازی جهان می‌باشد، همکاری خواهند کرد. در همین راستا نگارش ۴٫۴ سیستم‌عامل اندروید، کیت‌کت نام گرفت. کیت کت از مارک‌های معروف شکلات است که توسط شرکت نستله تولید می‌شود.

اندروید آب‌نبات چوبی یا اندروید لالی پاپ (به انگلیسی: Android Lollipop)، (به معنای آبنبات‌چوبی) یا اندروید ۵ یا اندروید L یکی از نسخه‌های سیستم عامل اندروید است که توسط گوگل در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۴ ارائه گردید. اندروید L که مخفف این نسخه از اندروید می‌باشد و براساس گفته رئیس بخش اندروید گوگل سوندار پیچای بزرگ‌ترین به‌روزرسانی در اندروید است.
اندروید مارشمالو (به انگلیسی: Android Marshmallow) یا اندروید ۶ نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید است که در سپتامبر ۲۰۱۵ توسط گوگل معرفی شد.

آخرین به روز رسانی اندروید نسخهٔ ۷ یا «نوقا» (Nougat) می‌باشد که در ماه اوت سال ۲۰۱۶ انتشار یافته است و از دستاوردهای سال ۲۰۱۶ است.

کپی‌رایت و حق امتیاز
حق امتیاز اکثر قسمت‌های اندروید به صورت اپن سورس بر اساس مجوز آپاچی نسخه ۲٫۰ (Apache License 2.0) ارائه می‌گردد. با اینکه سعی می‌شود تا اکثریت قسمت‌های این سیستم عامل بر اساس همین مجوز ارائه گردد، استثناهایی نیز وجود دارد. برای مثال هسته لینوکس موجود در این سیستم عامل با پروانه عمومی همگانی گنو نسخه ۲ (GPLv2) منتشر شده است.

لوگوی اندروید
طراح لوگوی مشهور اندروید «آیرینا بلاک» است. سه سال پیش از آیرینا بلاک و تیم طراحی گوگل تقاضا شد تا لوگویی برای اندروید طراحی کنند که به سرعت با کاربر ارتباط برقرار کند و به آسانی قابل شناسایی باشد؛ همچنین به بلاک گفته شد که این لوگو باید حتماً تصویری از ربات باشد چرا که اندروید به معنای روبات است. آیرینا پس از مطالعه زیاد در مورد اسباب‌بازی‌ها و شخصیت‌های فانتزی و تخیلی در آخر تصمیم گرفت لوگوی اندروید را از یک منبع عجیب الهام بگیرد: دستشویی! هر کسی علامت روی در دستشویی‌ها را دیده و الهام از این علامت‌ها می‌تواند باعث شود در یک نگاه لوگوی اندروید شناخته شود. یک نکته جالب دیگر در مورد لوگوی اندروید این است که گوگل برخلاف دیگر شرکت‌ها که سعی در حفاظت از لوگویشان داشتند تصمیم گرفت تا لوگو را به صورت آزاد و Open Source قرار دهد تا هر کس بتواند آن را به دلخواه خودش تغییر دهد. گوگل در این‌باره می‌گوید: “ما تصمیم گرفتیم این لوگو می‌تواند یک لوگوی اشتراکی و تعاملی باشد که هر کس در دنیا بتواند آن را تغییر دهد. این تصمیم بسیار شجاعانه بود.” شاید با اپلیکیشن Androidify و یا اسباب بازی‌ها و Action Figureهای کوچک اندرویدی بامزه آشنا باشید؛ همه این‌ها به لطف آزاد بودن لوگوی اندروید امکان‌پذیر شده است.
معنای اندروید و تلفظ درست
بنابر ترجمه واژه‌نامهٔ کمبریج، اندروید این‌گونه تعریف شده‌است: «یک ربات (ماشینی که به وسیله کامپیوتر کنترل می‌شود) که به گونه‌ای ساخته شده تا شکل ظاهری شبیه به انسان داشته باشد.» بنا بر این تعریف شاید بتوان کلمه ربات انسان نما را ترجمهٔ مناسبی برای این واژه در نظر گرفت.

تلفظ صحیح این کلمه بر اساس واژه‌نامهٔ کمبریج در هر دو گویش آمریکایی و بریتانیایی اندروید (/ˈæn.drɔɪd/)  می‌باشد و در هیچ‌کدام از این گویش‌ها حرف 'آ' در ابتدای این کلمه به کار نمی‌رود.

ویژگی‌های اندروید
اندروید از تمامی تکنولوژی‌های اتصال (Connectivity) شامل GSM/EDGE, CDMA, EV-DO, UMTS, بلوتوث و وای-فای پشتیبانی می‌کند.
اندروید از فرمت‌های مختلف فایل‌های مالتی مدیا مثل MPEG-4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG, PNG, GIF پشتیبانی می‌کند.
اندروید برای ارسال پیغام‌های متنی یا همان اس ام اس (SMS) از فرم‌های SMS, MMS و XMPP پشتیبانی می‌کند.
مرورگر موجود در اندروید بر اساس فریم ورک اوپن سورس WebKit توسعه یافته‌است.
اندروید برای ذخیره داده‌ها و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی سبک از نرم‌افزار SQLite استفاده می‌کند.
ابزارهای مختلف اندروید برای توسعه دهندگان به راحتی در دسترس است و توسط شرکت گوگل پشتیبانی می‌شوند. این ابزارها شامل کتابخانه‌ها، خطایاب، شبیه‌ساز گوشی و یک پلاگین برای اکلیپس است.
اندروید از سخت‌افزارهای مختلف همچون جی پی اس و دوربین‌های متنوع سنسورهای مخصوص همچون سنسور مجاورت و… پشتیبانی می‌کند.
تصاویر و فایل‌های گرافیکی بوسیله OpenGL پردازش می‌شوند که کیفیت بالاتری خواهند داشت.
با استفاده از تکنولوژی نسبتاً جدید شرکت Adobe با نام AIR نیز می‌توان به توسعه برنامه‌های کاربردی تحت این سیستم عامل پرداخت.

رابطه اندروید و جاوا
نرم‌افزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته می‌شوند و برای ارتباط با لایه‌های زیرین سیستم عامل می‌توانند از کتابخانه‌های جاوایی اندروید استفاده کنند. بخش رابط کاربری سیستم عامل اندروید با زبان جاوا نوشته شده‌است و بسیاری از برنامه‌های اندروید هم با جاوا نوشته شده‌اند. اما این سیستم عامل، Java Virtual Machine ندارد. برای اجرای برنامه‌های جاوایی روی این سیستم عامل، کدهای جاوا به کدهای Dalvik تبدیل می‌شوند و سپس روی Dalvik vitrual machine اجرا می‌شوند. دالویک یک ماشین مجازی جاوایی است که برای سیستم عامل اندروید بهینه شده‌است تا هم RAM و هم CPU و هم باتری کمتری مصرف کند). برنامه‌های جاوایی معمولی هم که روی گوشی‌های دیگر اجرا می‌شوند با استفاده از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز ماشین مجازی جاوا مانند j2ME MIDP Runner روی این سیستم عامل قابل اجرا هستند.

آرت
آرت محیط اجرای جدید اندروید برای برنامه‌های تحت جاوا است که جایگزین دالویک شده است. شرکت گوگل برای اولین بار در اندروید ۴٫۴ آرت را در کنار دالویک قرار داد و کاربران می‌توانستند با مراجعه به تنظیمات آن را فعال کنند.
فرمت فایل‌های پشتیبانی شده

اندروید در حالت پیش‌فرض فایل‌های mp3, aac , ogg , amr , midi , mpeg4 , wav , bmp , gif , png , jpg را پشتیبانی می‌کند. اندروید Adobe Flash را نیز پخش می‌کند و می‌تواند فایل‌های GIF متحرک را با حرکت پخش کند. برای پخش فایل‌های جریان دار مانند صوت و ویدئو نیز می‌توانید از تگ ویدئو html۵ و همچنین تکنولوژی Adobe Flash Streaming استفاده کنید. در نسخه‌های جدید اندروید، موتور جاوااسکریپت مرورگر کروم که سرعت بسیار بالایی در اجرای کدهای جاوا اسکریپت دارد به مرورگر اندروید متصل شده‌است. (در ضمن مرورگر اندروید کدهای HTML۵ را پشتیبانی می‌کند)

قابلیت بررسی دیسک برای عیب
گوگل از همان ابتدا کدهای نذیرfsck_msdos,e2fsck,fsck.exfat به اندورید اضافه نمود که حلال بسیاری از مشکلات در زمینهٔ عیب‌های دیسک‌ها می‌باشد؛ که این قابلیت مشابه قابلیت check disk در سیستم عامل ویندوز می‌باشد. متأسفانه سیستم عامل اندروید به طور مستقیم سیستم فایل NTFS را پشتیبانی نمی‌کند البته فقط VFAT(FAT32) را برای USB OTG پشتیبانی می‌کند.

محیط برنامه‌نویسی اندروید
مجموعه برنامه‌نویسی اندروید یا Android SDK شامل یک دیباگر، کتابخانه‌های اندروید، شبیه‌ساز سیستم عامل، مستندات اندروید و فایل‌های نمونه و آموزشی است که به کاربر در ایجاد برنامه‌ها کمک می‌کند. هم اکنون این SDK بر روی یک سیستم ۳۲ بیتی که لینوکس، ویندوز و یا mac OSX داشته باشد اجرا می‌شود. پیش نیازهای نصب این SDK عبارتند از کیت توسعه جاوا و Apache Ant و python 2.2. برنامه‌های نوشته شده برای اندروید با نسخه‌های مختلف می‌باشد.


مشکل روت در اندروید
روت به معنی دسترسی ریشه به سیستم عامل است و زمانی که یک ابزار اندرویدی روت می‌شود دسترسی کاربر به ابزار مربوطه افزایش می‌یابد، در سیستم عامل لینوکس به کاربری که دسترسی‌های مدیریتی دارد روت و در ویندوز به آن Administrator می‌گویند، در اکثر سیستم عامل‌ها گرفتن دسترسی روت ساده است و به سادگی چند کلیک می‌توان از سیستم عامل دسترسی روت گرفت یا مجوز دسترسی را باطل کرد اما این مسئله در سیستم عامل اندروید به یک معضل واقعی تبدیل شده که گاهی حتی می‌تواند دیوایس اندرویدی مربوطه را برای همیشه خراب کند و در اکثر مواقع روت شدن یا خراب شدن دستگاه اندرویدی قابل برگشت نیست برای مثال با توجه به توسعه اندروید بر مبنای هسته لینوکس می‌توانیم یک سیستم عامل مبتنی بر دبیان را با اندروید مقایسه کنیم: در دبیان کافیست در پنجره ترمینال عبارت sudo su را تایپ کنیم و پسورد را وارد کنیم، بعد از این کار هر دستوری که در ترمینال تایپ کنید با دسترسی روت اجرا خواهد شد، بعد از بستن پنجره ترمینال مجوز دسترسی روت باطل خواهد شد و سیستم عامل مانند سابق با دسترسی محدود به فعالیت خود ادامه می‌دهد در اندروید این پروسه با دانلود درایورهای مربوطه و رام روت شده انجام می‌شود، به این ترتیب که رام روت شده باید جایگزین رام داخلی گوشی شود، این فرایند معمولاً قابل برگشت نیست و ریسک‌هایی نیز به همراه دارد که از جمله آن ریسکها می‌توان به Break شدن دائمی دستگاه اندرویدی اشاره کرد


میزان پراکندگی نسخه‌های اندروید (بر پایه آماری که شرکت گوگل در نوامبر ۲۰۱۶ منتشر کرده)
نسخه ۲٫۲: ۰/۱ درصد
نسخه ۲٫۳: ۱/۳ درصد
نسخه ۴: ۱/۳ درصد
نسخه ۴٫۱–۴٫۲–۴٫۳: ۱۳/۷ درصد
نسخهٔ ۴٫۴: ۲۴/۲ درصد
نسخهٔ ۵٫۰–۵٫۱: ۳۴/۱ درصد
نسخه ۶٫۰–۶٫۰٫۱: ۲۴/۰ درصد
نسخه ۷٫۰–۷٫۱: ۰/۳ درصد
 

Pluralsight - Android for .NET Developers - 1 Getting Started / 2 Building Apps With Android / 3 Adopting The Android Mindset / 4 Understanding The Android Platform

دانلود مجموعه‌ی 4 دوره آموزش تصویری ساخت برنامه‌های اندروید ویژه‌ی برنامه‌نویسان دات‌نِت مجموعه‌ی 4 دوره آموزش تصویری ساخت برنامه‌های اندروید ویژه‌ی برنامه‌نویسان دات‌نِت

مخصوص اعضای ویژه (VIP)
سیستم عامل: Win All جدید
حجم: 1/32 GB 1392/10/28 10:17
قیمت خرید لینک: 550 تومان

دانلود: 2417
تصاویر: مشاهده تصاویر

دانلود Pluralsight Android for NET Developers

در این چهار دوره آموزش تصویری ایجاد و سازماندهی برنامه‌های اندروید ویژه‌ی برنامه‌نویسان زبان دات‌نِت، ابزارهای مورد استفاده در فرایندهای توسعه‌ی سیستم عامل اندروید، شامل ابزارها و شیوه‌های نوین بر پایه و در پس‌زمینه‌ی زبان برنامه‌نویسی NET . بصورت گام به گام پوشش داده شده است. مهارت‌های مهمی چون ساختار و سازماندهی اپلیکیشن‌ها در محیط برنامه‌نویسی اندروید استودیو، اندروید مایندسِت، کار با فرگمنت‌ها و درک مفاهیم اندروید پلتفرم به همراه تمامی جزئیات و متعلقات آنها دروس این آموزش تصویری چهارقسمتی را تشکیل می‌دهند.

 

محتوای آموزش:

1- مفاهیم، اصول اولیه و پیش‌نیازها

2- اِشکال ‌زُدایی‌هایی جزئی و کلی

3- ابزارهای اندروید و ایجاد رابط کاربری

4- ایجاد پروژه‌های اندروید

5- اندروید استودیو

6- آشنایی با اندروید ورژنینگ

7- آپشن منو و کادرهای محاوره

8- اضافه نمودن و کاربُردی کردن فرایندها و فعالیت‌ها

9- نمایش، پوسته، چرخه و دستیابی به نتایج فعالیت

10- سازگاری و سازماندهی اندروید مایندسِت

11- آشنایی با Navigation Drawer

12- پیاده‌سازی و استفاده از فعالیت‌ها در سراسر اپلیکیشن‌ها

13- آشنایی با Android Platform

14- ایجاد اپلیکیشن‌های پاسخ‌گو (Responsive)

15- انجام فرایندهای کاربُردی با سرویس‌ها

16- نمایش نوتیفیکیشن‌های کاربَری

17- کلیات و جزئیات مربوطه‌ی دیگر

 

تاریخ انتشار: بخش اول: 24-05-2013 / بخش دوم: 27-06-2013 / بخش سوم: 14-08-2013 / بخش چهارم: 14-10-2013

سطح: مبتدی، متوسط

مدت زمان آموزش: بخش اول: 3 ساعت و 32 دقیقه / بخش دوم: 3 ساعت و 4 دقیقه / بخش سوم: 3 ساعت و 27 دقیقه / بخش چهارم: 3 ساعت و 23 دقیقه

مدرس: Jim Wilson

 

فهرست کامل سرفصل‌ها و عناوین آموزش (به همراه زمان دقیق آنها) :

[Part 1]

Android for .NET Developers: 1 Getting Started

Series Overview - 00:11:31

Introduction - 00:47

Assumptions - 03:09

Philosophy - 02:47

Approach - 03:38

Summary - 01:10

 

Setting Up Your Environment -  00:39:41

Introduction - 00:51

What do we need - 02:45

Walkthrough: Installing ADT Bundle and JDK - 06:38

Android Virtual Devices/Emulators - 07:55

Walkthrough: Creating an AVD - 04:57

Debugging using a real device - 01:40

Enable USB debugging on a device - 03:14

Install USB drivers on your desktop - 02:15

Walkthrough: Downloading Google USB Driver - 03:44

Special considerations for Android 4.2.2 and newer - 02:02

Stay awake - 01:15

Summary - 02:25

 

Android Toolset Fundamentals - 00:40:31

Introduction - 00:51

Tool architecture - 06:07

Key Android debugging tools - 01:05

Android Debug Bridge - 08:35

Walkthrough: Android Debug Bridge - 04:28

Eclipse - 01:18

Logcat - 04:22

Walkthrough: Logcat filtering - 04:47

Logcat buffers - 01:54

Walkthrough: Logcat buffers - 03:10

Summary - 03:54

 

Dalvik Debug Monitor Server (DDMS) - 00:23:56

Introduction - 00:52

What is DDMS? - 06:31

Memory usage - 05:18

Threads - 01:19

Network activity - 02:42

File system - 01:51

Screenshots - 01:25

Emulator control - 01:53

Summary - 02:05

 

Understanding Android Projects - 00:39:33

Introduction - 00:31

Android project decisions - 02:40

Walkthrough: Creating a new project - 09:15

Android project members - 03:28

Walkthrough: Android project members - 09:52

Android project build steps - 03:34

Walkthrough: Android project build results - 07:49

Summary - 02:24

 

Android Studio - 00:23:17

Introduction - 00:45

The role Android Studio - 03:16

Installing Android Studio - 08:52

Using Android Studio - 07:32

Setting the Darcula theme - 01:53

Summary - 00:59

 

Understanding Android Versioning - 00:34:07

Introduction - 00:44

Android version identity - 07:25

Selecting Android platform and API level - 09:09

Managing API Level - 09:40

SDK Manager - 05:56

Summary - 01:13

 

[Part 2]

Android for .NET Developers: 2 Building Apps With Android Studio

Activities and the Options Menu - 00:31:40

Introduction - 00:38

Course Prerequisites and Expectations - 01:43

Anatomy of An Activity - 03:03

Walkthrough: Anatomy of An Activity - 06:06

Options Menu - 01:46

Walkthrough: Options Menu Definition - 05:56

Walkthrough: Options Menu Handling - 11:04

Summary - 01:24

 

Add Activities - 00:32:39

Introduction - 00:46

Creating and Displaying Activities - 04:43

Adding New Activities - 07:30

Displaying Activities - 10:53

Demo: Creating and Display Activities - 00:39

Adding Menus to New Activities - 03:58

Closing Activities - 01:25

Demo: Closing Activities - 01:34

Summary - 01:11

 

Views and Layouts - 00:41:21

Introduction - 00:40

The role of Views and Layouts - 03:54

Using Layouts - 05:20

Working with LinearLayout - 08:40

Working with RelativeLayout - 05:20

Demo: LinearLayout and RelativeLayout - 00:42

Handling Event Callbacks with Interfaces - 08:20

Mimicking Delegates to Handle Event Callbacks - 03:59

Handling Event Callbacks More Easily - 02:55

Summary - 01:31

 

Activity Lifecycle - 00:39:09

Introduction - 00:54

Mobile Resource Challenge - 01:14

Traditional Resource Management - 01:22

Moving Beyond Processes and Threads - 01:22

Android Resource Management - 05:12

Activity States - 01:50

Activity State Callback Methods - 05:22

Demo: Activity State Callback Methods - 04:46

Device Orientation and State - 02:02

Demo: Manage State of Activity Views - 07:23

Demo: Manage State of Activity Fields - 04:51

Demo: Views with Self-Managing State - 00:54

Summary - 01:57

 

Accessing Activity Results - 00:40:07

Introduction - 01:07

Working with Activity Results - 01:46

Handling Activity Results - 02:23

Starting Custom Activity for Results - 03:47

Custom Activity Return Results - 06:59

Handling Returned Activity Results - 06:40

Walkthrough: Handling Activity Results - 02:01

Starting Camera from Your App - 04:12

Handling Camera Results - 05:36

Walkthrough: Starting Camera and Handling Results - 01:59

Configuring the Emulator for Camera Support - 01:59

Summary - 01:38

 

[Part 3]

Android for .NET Developers: 3 Adopting The Android Mindset

Working With Fragments - 00:55:51

Introduction - 01:06

Prerequsites and Expectations - 02:39

Adopting The Android Mindset: Partition The UI - 00:54

Introducing Fragments - 05:14

Creating A Simple Fragment - 07:30

Creating A ListFragment - 04:00

Placing Fragments on an Activity - 03:00

Structure of an Activity Containing A Fragment - 01:41

Coordinating Activities and Fragments - 06:13

Swipe Navigation: Creating The Project - 04:41

Swipe Navigation: Building The Fragment - 06:59

Swipe Navigation: Building The Pager Adapter - 07:32

Swipe Navigation: Connecting The Pieces - 02:05

Summary - 02:17

 

Dynamically Adapting to Device Differences - 00:30:56

Introduction- 01:08

Adopting The Android Mindset: Be Adaptable - 01:26

The Need for Adaptability - 01:37

Adaptability is Fundamental to Android - 01:20

Density Independence - 03:25

Dynamic Resource Selection - 01:29

Adapting to A Change in Device Characteristics - 06:44

When Size Matters - 02:44

Adapting to Display Size - 02:37

Eliminating Redundancy - 05:39

Summary - 02:47

 

Moving From Menu Thinking to Action Thinking - 00:39:10

Introduction - 01:46

Adopting The Android Mindset: Immediate Access - 00:25

Moving From Menu to ActionBar - 04:34

Activity and Fragment ActionBar Cooperation - 02:02

Adding and Handling ActionBar Actions in Fragments - 12:40

Adding Special Behaviors - 02:26

Linking to The App Home Screen - 06:20

Making More Actions Directly Accessible - 02:43

Learning More About The ActionBAr - 02:26

Summary - 03:48

 

Understanding The Navigation Drawer - 00:54:49

Introduction - 00:53

Adopting The Android Mindset: Make App Navigation Easy - 00:40

Navigation Drawer - 04:58

Creating A Simple Navigation Drawer - 04:44

Providing The Drawer Options - 03:33

Implementing Navigation Drawer Options - 12:47

ActionBar Tie-In - 00:49

Connecting The Navigation Drawer to The ActionBar - 11:02

Creating Consistent Navigation Across Activities - 09:35

Activity Handling of Navigation Request - 04:05

Summary - 01:43

 

Using Activities Across Apps - 00:26:30

Introduction - 01:03

Adopting The Android Mindset: Think Features Not Apps - 00:28

Task Oriented Usage - 03:17

Using Explicit Intents - 01:26

Using Implicit Intents - 03:44

Intent and Intent Filter Make U - 01:52

Using Activities from Other Apps - 05:10

Making Your Activity Available to Other Apps - 05:35

Summary - 03:55

 

[Part 4]

Android for .NET Developers: 4 Understanding The Android Platform

Android Component and Application Model - 00:35:43

Introduction - 01:18

Course Prerequisites and Expectations - 01:53

Android's other Component Types - 04:35

Process and Component Lifecyle - 05:10

Context and Resource Management - 06:30

Demo: Context and Resource Management - 05:43

Associating Context with The Process Lifetime - 01:39

Demo: Associating Context with The Process Lifetime - 03:52

Application Object and Singletons - 03:37

Summary - 01:26

 

Creating Responsive Apps - 00:54:31

Introduction - 01:10

Android's Busy Main Thread - 01:51

Options for Keeping The Main Thread Responsive - 01:48

StrictMode - 03:50

Demo: StrictMode - 02:49

AsynchTask - 08:30

Demo: AsyncTask - 09:03

Threads and Actvities - 03:31

Loopers and Handlers - 02:29

Demo: Offloading Work with A Looper - 06:32

Demo: Sending A Message to A Handler - 06:53

Demo: Executing A Runnable on A Handler - 03:45

Summary - 02:20

 

Performing background Work with Services - 00:52:23

Introduction - 00:57

Implementing Services - 04:34

Demo: Implementing Services - 12:14

On-demand Services - 04:40

Demo: On-demand Services - 02:36

IntentService - 01:45

Demo: IntentService - 02:59

Long-running Services - 02:37

Demo: Long-running Services - 10:44

Making Services Available to Other Processes - 01:35

Demo: Making Services Available to Other Processes - 04:03

Summary - 03:39

 

Handling System Notfications with Broadcast Receivers - 00:34:13

Introduction - 01:18

Broadcasts and Broadcast Receivers - 03:44

Demo: Broadcast Receiver - 08:58

Broadcasts and Activities - 02:03

Demo: Broadcasts and Activities - 05:45

Automatically Executing Broadcast Receivers - 02:28

Demo: Automatically Executing Broadcast Receivers - 06:57

Summary - 03:00

 

Displaying User Notfications - 00:26:22

Introduction - 00:48

The User Communication Challenge - 02:33

Constructing and Displaying Notifications - 04:27

Demo: Construcing and Displaying Notifications - 06:25

Providing A Notification Action - 02:09

Demo: Providing A Notification Action - 05:11

Summary - 02:21

Where to go from Here - 02:28

 

نکات:

1- این آموزش به زبان انگلیسی است.

2- آموزش به صورت فیلمهای جداگانه برای هر فصل است.

3- فرمت فایلها wmv است.

4- فایل های دانلودی قابلیت تعمیر باWinRAR در صورت دانلود ناقص را دارا می باشند.