همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
عالی همشونو دان کردم فقط میشه نسخه angry birds space رو قرار بدید؟
من نصب می کنم و خطای زیر رو موقع اجرا می ده DIRECT SOUND 8 میشه کسی راهنمایی کنه
سلام اگه میشه کمکم کنید آخه وقتی بازی میکنم بعد که مرحله هاشو تموم کردم و میخوام برم به صفحه ی بعدی که مرحله جدیدتری داره یه صفحه باز میشه و باید یه چیزی رو پر کنی و نوشتهstep2:enter codباید چکار کنم؟؟
سلام نمی دونم چقدر در مورد این بازی اطلاعات دارید اما در هر صورت بهتون توصیه می کنم قبل از دانلود حتما این لینک رو بخونید شاید نظرتون راجع به این بازی عوض شد . من خودم دو نسخه اش رو داشتم که بعد از این خبر پاکشون کردم http://www.yjc.ir/fa/news/4725931/%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%B2-%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3
سلام.اگه با ارور openglمواجه شدید باید کارت گرافیکتون اپدیت کنید اون وقت میتونید از بازی لذت ببرید.
سلام سیستم من رم:256 گرافیک:64 سی پی یو:1.7 از این قدیمیا من با این سیستمی که دارم 2 star wars را بازی میکنم آن هم روان
سلام من که نصبش کردم ولی اجرا نشد . همون ارور gl2 خوب یعنی باید بریم گرافیک 1 گیگ بخریم تا این بازی رو بازی کنیم ؟ من گرافیکم 128 ولی از راحت دانلود شدنش ممنونم سافت گذر
سلام دوستان من ویندوز8 روی سیستمم دارم و این ارور رو می داد نه ویندوز عوض کردم و نه گرافیکم رو آپدیت کردم روی فایل استخراج شده کلیک راست کنین و properties>capabillity>capabillity mode>windows 7 تنظیمات رو سیو کنین بعد انگری بردز رو نصب کنین. نوش جان
سلام خدمت تمام سافت گذریا شاید باورتون نشه اما من تمام نسخه های انگری برد و روی سیستمم که ویندوز xpداره بدون اپدیت کردن کارت گرافیک بازی کردم سایر مشخصاتشم اینه رم1 گرافیک256 سی پی یو2
داداش خوبم وقتی ارور open GL رو میده باید گرافیک سیستمتو آپدیت کنی که کار خاصی نداره برو تو device manager یا رو my computer کلیک راست کن manage رو بزن بعدشم گرافیکتو پیدا کن و آپدیت کن این مشکل فقط با همین کار حل میشه برنامه هایی مثل open AL و direct x هیچ ربطی بش نداره چون انگری برد اصلا نیازی به گرافیک واسه اجرا نداره دست همه سافت گذریا درد نکنه
من چند باره انگری برد سیزن رو نصب میکنم دائما این اررو رو میده http://img.mypersianforum.com/images/60367407260292337023.jpg
با سلام خدمت مدیریت و دست اندر کاران سافت گذر عزیز و زحمتکش و سلام خدمت دوستان.دوستان من بازی انگری بردز رو از همین سایت دانلود کردم و نصب کردم.خطای open GL و DirectX11 رو داد.دایرکت ایکس رو که دانلود کردم و اوپن جی الم موقعی که درایور گرافیک (سی دی گرافیک) رو نصب کردم بعد سیستممو ریستارت کردم و الانم دارم بازی میکنم.نسخه stars رو از همین سایت و نسخه Seasons رو از یه سایت دیکگه دانلود کردم.ویندوزمم 7 هستش.گرافیکمم 512، رم 2 و سی پی یو هم 2.3.اینارو گفتم که بدونین سیستم شاخ نیست.خلاصه اینکه دایرکت ایکس 11 و درایور کارت گرافیک رو اگه نصب کنید 99 درصد مشکلتون حل میشه.کرک هم که دیگه یادتون نمیره انشاالله. پر حرفیمو ببخشید دوستان. یا علی مدد...
سلام برادر من بزرگوار بابا بنویسید کدوم نسخه ورژن جدیدش اومده اینطوری همه رو با هم می گذارید بعدشم می نویسید بروز رسانی تاریخ 23/11/1391 اومد یه بد بختی فکر میکنه همه ورژن جدیدش اومده شروع می کنه همه را دانلود کردن بعد می فهمه نه بابا به جز یکی همه همون ورژن قدیمی هستش لطفا خاهشا تمنا داریم بنویسید کدوم ورژن جدیدش اومده .........................!!!!
من بازی انگری بردز rioروریختم امابامشکل زیرمواجه شدم opengl2.0rendernotsuporting
در ویندوز 7 باید نسخه Rio را داشته باشید..
شما باید موقع پچ کردن روی پچ کلیک راست کنید وrun as administor را بزنید.
من هرکاری میکنم نسخه های معمولی و rioو season patch نمیشن واین ارور میاد: Please close the file before patching! Try to access the file again now? چیکارکنم؟
لطفا بازی bad piggies رو هم بزارید برای کامپیوتر. خیلی بازی هیجان انگیزی هست. نسخه جدیدش ریلیز شده. اگه میشه رسیدگی کنید
سلام با تشکر لطفا بازی angry birds star wars رو برای کامپیوتر قرار بدید
سلام به بچه های سافت گذر.میشه لطفا بازی جدید angry birds starwars رو توی سایت بذارین.
سلام به بچه های سافت گذر.آقادمتون گرم.واقعا دست مریزاد.بچه ها یه راهنمایی کوچولو به من میدید. براویندوز سون کدوم نسخه انگری برد خوبه.
سلام به همه.توی بازی فضاییش قسمت UTOPIAمرحله نهم خیلی واضح نقشه ایران را نشون میده.دقت کنین!!
دوستان خواهش می کنم قبل از نظر دادن در مورد هر مسئله ای بررسی کنین و طوطی وار نظر دیگران رو تکرار نکنید این اصلی ترین مشکل مردم ماست با چند تا کلیک کردن ساده می تونید خودتون تصمیم بگیرید خواهش می کنم به خودتون احترام بذارید
سلام گفتید که اطلاع بدیم که توی کدوم نسخه هستش که به ایران و برج میلاد و... حمله میشه اینم نسخش Fry Me To The Moon در مرحله 9 و 10 البته این رو هم بگم که بعضیا میگن که این برج میلاد نیست و برج Space Needle هست و میگن این لینک هم سندشه http://laughingsquid.com/seattle-space-needle-turned-into-giant-angry-birds-slingshot اما خداییش بیاید بررسی کنید ببینید باید حتما نقشه ایران به تفکیک استان ها باشه تا باورمون بشه که ایرانه یا واسمون عادیه این چیزها!!!!!!!!!!!!!!! اون نسخه ای هم که توش باید چیزی شبیه مسجد رو خراب کنن Rovio mobile ltd v2.2.0 هستش خودتون برید سرچ کنید تمام عکساش میاد بعد بگید این بازی ارزش بازی کردن داره یا نه و یک سوال چرا یکی نمیاد طرح حمله به اسرائیل یا آمریکا بزنه ها؟!! این یه نمونه گرافیکیشه http://sarh74.persianblog.ir/post/328/ شخصا داداشم و همکارش توی اتاقشون تمام عکسای انگری برد رو زدن به دیوار و لوازمی مثل لیوان و جاسوئیچی و لباس و... همش از نوع انگری برد رو دارن، ولی دیگه بازی رو گذاشتن کنار و هیچکدوم از نسخه هاشو بازی نمیکنن خودم زیاد بازی نمیکردم ولی دوباره مجبروم برم همون Worms یا World of Goo رو بازی کنم اینم منبع خبر http://farhangnews.ir/content/4144
تو نسخه اسپیس (فضا) به ایران و برج میلاد حمله میشد.
سلام فقط حتما مطلعید که در این بازی اخیرا هدف حمله به کشور ما عادی سازی می شود.
سلام.امیدوارم خوب باشید!ومشکل نداشته باشید. ببخشیداقا من بازی رو دانلود ونصب واجرا کردم بازی فوق العاده ای فقط ی مشکل کوچولو من قسمت اول144تا مرحله صفحه اول بازی که22تابودن رفتم وارد صفحه دوم که شدم مرحله اولشو میزدم. صفحه میومد چندتا گزینه داشت یکیشون باید پرمیشود تا بازی باز بشه باید چکارکنم.ببخشید ک مزاحم شدم
سلام من Seasons و معمولی و Space رو دانلود کردم، ورژن های قبلی روی سیستمم نصب نبودن، حالا که میخوام پچ رو نصب کنم، ارور میده.....!! اینم اروره: Can not access the file. Maybe it's in use...... Please close the file before patching! Try to access the file again now? آقا من موقع نصب نه به اینترنت وصلم، آنتی ویروس هم ندارم که فایلشو احتمالا ناقص کرده باشه، و نه موقع نصب پچ بازی رو اجرا نکردم....!! هرکاری میکنم پچ نصب نمیشه......!! در ضمن از وقتی ویندوزمو عوض کردم اینجوری شده، با هزار زربو زور ورژن قدیمی Space رو گیر اوردم ورژن قدیمیش پچ میشد، بعد ورژن جدید رو روی ورژن قدیمی نصب کردم، الان Space درست شده....!! پچ شده.......!! ولی Seasons و معمولی درست نمیشن....!! آقا لطفا راهنمایی کنید، من Angry birds باز هستم شدید......!! :(
:OpenGL 2.0 renderer not supported! Reason OpenGL 2.0 is not supported :OpenGL 1.4 renderer not supported! Reason OpenGL 1.3 is not supported خطای بالا برای این است که شما باید گرافیتان را آپدیت کنید
کارت گرافیک شما باید با درایور مخصوص خودش نصب بشه
این بازی های دانلودی واقعا حرف نداره اگر ممکن است برای اندروید هم بازی بازی بیاورید
سلام من تمام بازیهارو نصب کردم و کرک هم کردم ولی وقتی بازیرو اجرا میکنم ارور زیرو میده باید چکار کنم ممنون :OpenGL 2.0 renderer not supported! Reason OpenGL 2.0 is not supported :OpenGL 1.4 renderer not supported! Reason OpenGL 1.3 is not supported
هیچ وقت از پی سی دانلود برنامه نگیرید چون برنامه هایش ویروسی است و سیستم شما را از هم می پاشاند من برنامه ی نغییر ظاهر ویندوز را از ان گرفتم کارم به ریکاوری و سیف مود کشید
اینم آدرس نسخه ی کرک شده که خودم اپلودش کردم بعد از نصب وارد بازی که شدین active ..... رو بزنین و بجای سریال هر چی دلتون خواست تایپ کنید تا اکتیو بشه خوش باشین . زنده باد سافت گذر http://www.mediafire.com/?mnjak2olk7idvx5
مژده یه آپدیت جدید تو سایت روویو گذاشته شد اگه آپدیت نکردید سریع آپدیت کنید مرحله های جدیدی گذاشته شده
جناب mAmluX شما فکر میکنید Angry Birds خیلییی گیر آوردنش سخته؟! یعنی چی که باید Angry Birds رو vip کنند که شاید یکی از softgozar دانلود کنه،شما به فکر کسایی نیستید که پول خرید اکانت رو ندارند ؟؟؟!!!!!
سلام اگه توی بازی انگری بیرد با مشکل باز نشدن مرحله 2 به بعد مواجه شدین این کد را وارد کنید( 00a00b00c00d ) شاد باشید ....وحید علیان پور....
من واقعا شرمنده ولی آخه این قسمتهای جدید که تو هر آپدیت نوشته میشه به قشمت mine and dine اضافه میشه کدوم مراحله آخه؟!! من هیچ دفعه مرحله جدید نمیبینم!!!!
اون دوستی که گفت آپدیت برایه چیه ، مگه rovio بیکاره که هی آپدیت بده و نکته دوم اینکه اگه کمی دقت کنید متوجه تغیرات میشوید اگه آپدیت space رو دانلود کنید میبینید که coming soon ها باز میشه و بقیه ورژن ها هم یا فصل های جدیدی باز میشه یا مرحله های جدیدی برای هر فصل به وجود میاد.
سلام خسته نباشین میخواستم ببینم این به روز شدنهای این بازی چی رو به بازی اضافه میکنه؟! من هیچ مرحله ای ندیدم که اضافه بشه به بازی
سلام سافت گذر عزیز لطفا ورژن این بازی را برای تبلت و موبایل های لمسی بگذار
سلام. من angry birds space رو دانلود کردم و نصب کردم. الان که نظر ها رو میخوندم، دیدم یه نفر گفته این ورژن آلودست و هکرها راحت میتونن به اطلاعات شخصیوارد بشن. این واقعا درسته؟؟ حالا من چی کار میتونم بکنم؟
نسخه Angry Birds Space 1.0.2 برای نصب سریال میخواد که 00a00b00c00d رو وارد کنید و برای رجیستر شدن بعد از نصب در مرحله آخر به شما سریال رو نشون میده. 100درصد کارمیکنه من این مطلب روازپایین مطالب درهمین صفحه پیداکردم(ممنون ازدوست میهمانی که این مطلب روگذاشته بود)
باسلام لطفا این بازی را VIP کنید چون در سایت های دیگر از سایت شما دانلود می کنند و قرار می دهند. باتشکر
سلام می خواستم بگم هر چند کار شما تو حیطه نرم افزاری در جهان مثال زدنیه ، اما در حیطه بازی های رایانهای به روز واقعا از سایت ای ایرانی هم عقب هستین . با تشکر
خوب این یک نسخه کرک شده هست که خودش در هنگام نصب سریال رو در اختیار شما میزاره، فقط باید یادتون باشه که تاریخ سیستم در در هنگام نصب به 2011 تغییر بدید.
جالبه تو خود سایت اصلی Angry Birds نسخه Space ورژن 1.0.0 هست ولی سافت گذر ورژن 1.0.2 را برای دانلود گذاشته، یعنی همین ورژن آلوده ایی که چندین بار توی اخباری که خودش توی سایت توضیح داده رو برای دانلود گذاشته!!! اینم نمونه خبرش که خود سافت گذر گذاشته: http://www.softgozar.com/WebPage/News.aspx?Id=8674 من نمیدونم سافت گذر این ورژنی که وجود نداره رو از کجا آورده؟! جالب تر اینه که هی خبر میذاره که Angry Birds Space آلوده شده، بعد این ورژن آلوده رو پاک نمیکنه!!! من برام جالبه ببینم کی این ورژن رو بر میداره!
با سلام برای ریجستر کرن بازی space قل از نصب بازی انتی ویروستون رو غیر فعال کنید وبعد اقدام به نصب کنید وقتی بازی رو نصب کردید کرک بازی رو در محل نصب بازی کپی کنید بعد بازی رو اجرا کنید ودر قسمت ریجستر بازی حروف زیر را وارد کنید THEB-EHTA-RINC-OMEE در این موقع انتی ویروستون از شما اجازه میخواد که شما باید روی قسمت allow کلیک کنید حالا از بازی لذت ببرید
آقا بیسواد که نیستی ! ینی معنی 2 کلمه انگلیسیم نفهمی دیگه آفتابه از تو مفید تره×××! دستتون درد نکنه واقعا سایت به این میگن.خیلی بیدردسر و الیه مرسی!
آقا من یه سوال دارم چرا دستور کرک کردن برنامه ها رو به صورت انگلیسی میذارید تو نتپد؟ خب فارسی بذارید چیزی میشه یعنی؟
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!