همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام،گوشی من ۵۵۳۰ هستش ولی متاسفانه نصب نمیشه
با سلام واقعا خدا قوت خیلی عالی بود گوشی من C7 بود
سلام به خاطر این خدمات خوب وجالبتون واقعا تشکر می کنم. ولی خواهش می کنم راهنماییم کنید. گوشی بنده NOKIA 5800 هستش چرا نسخه 1 نرم افزار قرآن نور رو خوند اما نسخه 2 رو اصلا باز نکرد. سپاسگذارم ومنتظر جواب شمام.
سلام کار برای خدا خستگی ندارد. منت ندارد .پشیمانی هم ندارد. واقعا خدا خیرتان دهد.
با عرض سلام خدمت کسانی که برای رضای خدا کار می کنن مطمئنم هرچی که از خدا بخاین بهتون می ده از تلاشتون در این زمینه کوتاهی نکنید ممنونم ازتون
با سلام و خسته نباشید.من مدت زیادیه که واسه ویواز دنبال نرم افزار تفسیرم.هیچ کدوم به درد نخورد و این نرم افزار کامل و خوبیه.واقعا دستتون درد نکنه.
با سلام من روی 5800 نوکیا نصب کردم. هم فونتش بزرگه و هم قابلیت ارسال متن انتخحابی رو به گوشی بقیه دوستان بصورت پیامک داره. دستتون درد نکنه.
با سلام بسیار برنامه خوب و عالی هست. من روی Nokia C6-00 نصب کردم. بودن هیچ مشکلی اجرا شد. فقط بعد از اینکه یک بار گوشی رو خاموش روشن کردم. ممنون از ای نرم افزار فوق العاده. :-*
سلام خسته نباشین خیلی مرسی بابت سایتتون.اولا رو ویواز واقعا عالی کار مینه کسایی هم که میگن موقع نصب میگه فیل خرابه فک کنم اگه فایل jad رو پاک کنن و اقدام به نصب کنن حل میشه. فقط از مسئولین سایت خواهش دارم در مورد اینکه این تفسیری که تو برنامه هست توضیح بدن و بگن که از کدوم تفسیر استفاده کردن تفسیر نور یا المیزان یا کدوم مرسی
ممنون از برنامه ولی به نظر میاد همون نسخه قبلی یعنی نسحخه ی یک است. داخله برنامه هم نسخه ی یک ذکر کرده من از سایت نور سافت (شرکت سازنده هم دانلود کردم) بازم نسخه یک می نویسه ،برای بقیه دوستان هم همین جوریه؟
روی C5-3 که کار نمی کند یعنی در هنگام نصب می گوید فایل خراب است...
؛؛کاربر: مهمان تاریخ: 1390/09/07 نظر کاربر: واقعا قرآن را همه باید بخونند به خصوص سوره نساء و سوره احزاب و سوره توبه خیلی ممنون ، روی 5800 که عالیه؛؛ به نظرم کنایه تیزی تو این نطر بود خوشم اومد مرسی
واقعا قرآن را همه باید بخونند به خصوص سوره نساء و سوره احزاب و سوره توبه خیلی ممنون ، روی 5800 که عالیه
سلام.ممنون بخاطر کار درست و فرهنگی که در فضای سایبری انجام میدید.قرآن صحبت خداست.خدا صاحب هرچیزی که فکرشو بکنید هست.بقیه چیزا فانیه.اونه که باقیه.راه اونه
سایتتون واقعا برای PC عالیه اما در زمینه نرم افزارای موبایل هنوز خیلی کار داره! اگه برای PPC ها هم اینطوری بشه خیلی خوب میشه! اگه خواستین من نرم افزارایی برای ویندوز موبایل دارم که تکن و هیچ جا پیدا نمیشه! (به جز فرومای روسی و ویتنامی!) اگه سایتتونو بخش بندی کنین (سیمبین ، جاوا و...) خودم همشو براتون میفرستم :-) موفق و پیروز باشین
ممنون از سایت خوبتان اگه ممکنه برنامه های مذهبی بیشتری برای دانلود قراردهید مثلا قرانی که متن و صوت را باهم داشنه باشد وجاوا باشد باز هم ممنون
سلام خیلی عالی بود خدا خیرتون بده
سلام ،باتشکر از محصولات خوب و ناب شما سایت بسیار خوبی است ، اولین باری بود که سایتتان را دیدم.
سلام ممنون از اینکه توی سایت مطالب و موارد خوب وقایل توجهی رو میذارین باز هم متشکرم
سلام اقا خیلی عالی بود عجب سایت جالبی بود خیلی خوشم اومد 100% دوباره به این سایت سر میزنم
باتشکر از سایت شما مدتها بود که دنبال چنین نرم افزاری می گشتم.
سلام خیلی خیلی ممنون از سایت واقعا خوبتون خدا قوت خیلی عالی بود
سلام . خسته نباشد. صاحب قران نگهدارتان باشه
سلام با امید آرزوی موفقیت شما سایتتون عااااااااالی است.
سلام خیلی عالی بود .اولین نرم افزاری بود که برای گوشیهای لمسی نوکیا ان 97 ابعاد فونتش متناسب با صفحه نمایش بود. متشکرم
سلام من ازتون تشکر میکنم ازاین نرم افزافوق العادتون امیدوارم که از این نرم افزارها بیشتر استفاده کنین.
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان من از نرم افزارهای قرآنی متعددی استفاده کرده ام ولی تمام آنها ناقص بوده و مرا راضی نکرده اند. تا اینکه با این نرم افزار به آنچه میخواستم رسیدم. بابت همین از شما سپاسگذارم. با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما
سلام شاید باورتون نشه، اما من حدود 50 تا نرم افزار قرآن واسه گوشی دارم، اما این واقعا یه چیز دیگه بود! ممنون از موسسه نور بابت تهیه این نرم افزار و ممنون از شما بابت گذاشتنش! الان افطار کردم و واقعا دعاتون کردم التماس دعا - موفق باشید
ممنونم ولی من هرچی میگردم قران با معنی تمام تاچ واضح و با فونت درشت پیدا نمیکنم . باور کنید چشمهام دیگه از این فونتهای ریز درد گرفته .
سلام بسیار نرم افزار خوبی است دست شما درد نکند اجرتان با خدا
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!