همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
عالی
من دوعدد از چکهای بادرم پیشم بوده ولی نمیتوانم آن را مسدود کنم چه کنم
سلام گوشی من گلکسی a3 نسخه اندروید 4.4.4 برنامه ی بانک رفاه رو ارور میده ممنون میشم پیگیری کنید سپاس
سلام گوشی من هانر x4 هست و روی گوشی من کار نکرد ( البته رمز را هم از بانک گرفتم وخود کارمند های بانک هم نتونستند انرا فعال کنند)
باسلام وخسته نباشیدبسیارعالی بودمن ازبازار هم نتونسته بودم دانلودش کنم ولی اینجابه راحتی دانلودشد ونصب کردم وعملیات مدنظرم انجام دادم خداخیرتون بده بسیارممنونم.
سلام برنامه خوبی است ولی متاسفانه آنتی ویروس آنرا بعنوان بدافزار شناسایی میکند
با عرض سلام و خسته نباشید این نرم افزاری که بانک گذاشته ویروسی هستش متاسفانه وقتی میخوای نصب کنی آنتی ویروس اخطار میده ویروسش تروجن هستش خواهشا درستش کنید چون از بانک رفاه حقوق میگیرم احتیاج مبرم به این نرم افزار را دارم
سلام دوستان من هم مشکل ورود به نر مافزار بانک را داشتم و نام کاربری و رمز را قبول نمیکرد حتی به شعبه دیگری هم مراجعه کردم و ایدی و پسورد را هم عوض کردم و نشد.به 8525 بانک هم زنگ زدم اما چیزی بلد نبودن اما چند روز پیش اتفاقی از یکی از کارمندان بانک پرسیدم گفت باید به شعبه مراجعه کنی و بخوای خدمات حسابتو فعال کنن و وقتی این کار را کردم درست شد خدا خیرش بده اما متاسفانه با توجه به دوستانی که مشکل دارن خیلی کارمندان بانک بلد نیستن حتی پاسخگویی بانک)(8525) هم
سلام,اون دوستی که میگه من راحت وار د شدم.برای مااصلاامکان وارد شدن وجود نداره لطفا برای واردشدن به سیستم راهنماییم کنین
سلام من همین امروز افتتاح حساب کردم همین امروز نرم افزار رو از سایت دانلود کردم و همین امروز به راحتی وارد سایت شدم آقا من واقعا رازی هستم. ممنون از بانک رفاه کارگران.
سلام اگه شماره ایی که توسط سیستم معرفی شده و رمز رو از بانک دریافت. کرده باشین مشکلی نداره من دوبار مشکل داشتم به پرسنل محترم بانک مراجعه کردم راهنمایی کردن خدا بهشون خیر بده
سلام پیشرفته ترین نسخه,موبایل بانکه چون کارت به کارت شتابی داره و پرداخت حق بیمه هم داره تازه اگه گوشی شما پشتیبانی کنه بارکدخوان برای پرداخت قبوض هم داره بهتره برای امنیت بیشتر دستگاه otp از بانک بگیرید
با سلام دوستان با عرض معذرت باید بگم مزخرفه من رفتم نام کاربری و رمز گرفتم و نرم افزار را هم برای ایفون 5 اس از سیبچه نصب کردم و وقتی کار بری و رمز را وارد میکنی فارسی تایپ میشه هر چند شما تایپ انگلیسی را انتخاب کردی و چون باید انگلیسی باشه قبول نمیکنه با 8525 هم تماس میگیری میگه برین بانک و بانک هم رمز دوباره عوض کرد اما درست نمیشه خلاصه خودشون هم نمیدونن اشکال از کجاست و به هم پاس میدن و قت تلف کردنه
واقعا متاسفم واسه سیستم بانک رفاه ..و البته واسه کارشناساسون ... و با اون وضع راهنمایی کردنشون. رو گوشیه من کار نمیکنه... سامسونگ نوت 3 .... ترجیح میدم با بانک ملت کار کنم
سلام.اگربرنامه بازنشدچند احتمال وجود دارد.1-اینترنت شما وصل نیست(البته میتوان ازگزینه ارتباط باسرور پیامکی استفاده کرد)----2-شماره حساب برای برنامه فعال نشده باشد که بایدبانک انرا بررسی کند-3-شماره سیمکارتی که باان وصل میشوید شماره ای نیست که تو سیستم بانک تعریف شده یااینکه در سیزستم بانک اشتباه ثبت شده است.
سلام من همراه بانک رونصب کردم تاحالاخیلی ازش راضیم چون تاحالاخیلی پول باهاش انتقال دادم ازتون ممنونم
سلام من نرم افزار را دانلود کردم و رمز را از بانک دریافت کردم این نرم افزار فعال نشد پس از تماس با 8525 نتونستند راهنمایی کنند بعد گفتند برو از بانک یک رمز دیگر بگیر در ض گوشی من هم گالکسی باا ورژن 4.2.2 میباشد
من نرم افزاررا دانلود کردم ورمز هم از بانک دریافت کرد م ولی فعال نمی شود لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون از شما
سلام گوشی من سامسونگ گالکسی مگاه جی تی 19152 با ورژن 4.2.2 اندروید میباشد و نرم افزار آن بانک محترم (نسخه جدید ) روی اینگونه دستگاه ها عمل نمیکند لطفا بررسی فرمایید
سلام .تشکر.اگرموبایل بانک هاامکان انتقال وجه بین تمامی کارت های عضو شتاب راداشت عالی بود
با سلام من گوشی سامسونگ ace دارم و این نرم افزار تنها یک بار پس از نصب عمل می کند و بعد از آن به نقص می خورد
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!