همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام لطفا کسی بگوید چطور بعد از اینکه یک سایت را دانلود کردم ان را در یک سی دی یا در ارد به صورت ایتوران یا همون راه اندازی اتومات کنم ؟ متشکر
سلام.من اصلا نمی دونم چطوری میشه با این نرم افزار کار کرد!حتی نمی تونم منوهاشو فارسی کنم
سلام علی هستم از مرکزی خسته نباشید میگم خدمت شما و همه عوامل سایت بسیار سایت خوبیه اکثر برنامه ها و نرم افزارهای مورد نیازم رو ازین سایت دانلود میکنم بازم ممنونم
سلام من برنامه رو دانلود کردم وقتی یک سایتو دانلود میکنه صفحه اصلی رو نشون میده ولی بقیه لینکای توی صفحه رو باز نمیکنه میشه راهنمایی کنید.
با سلام سال خوبی داشته باشید. نرم افزار خوبی است اما من با ویندوز هشت با بعضی از سایتهای فارسی مشکل دارم. فارسی ساز به ادرس *oe-fa.* قابل دانلود نیست و فقط باز می شود. با تشکر از سافت گذر
سلام دوستانی که میگن بعد از دانلود سایت های فارسی با نرم افزار offline explorer مشکل خط (خرچنگ قورباغه ای) دارند باید داخل تنظیمات مرور گرشون به بخش encoding برن و گزینه (unicode (UTF-8 رو فعال کنند با تشکر از سایت خوبتون
عرض ادب و احترام خدمت همگی به خصوص سافتگذر عزیز اینم فیلم آموزشی نرم افزار با حجم 2 مگابایت http://bit.ly/1dODlNw التماس دعا
من مشکلم با سایت های فارسیه، بعد از دانلود اونها رو خرچنگ قورباغه ای نشون میده! فارسی ساز هم نصب کردم فقط منوی برنامه فارسی شد! دوستان میشه منو راهنمایی بفرمایین؟ در ضمن ویندوزم 8 ه!
با سلام آیا میشه با این نرم افزار قسمت خاصی از یک سایت را دانلود کرد لطفا تنظیمات مربوط به دانلود بخشی از یک سایت را بزارید با تشکر
سلام دوستانی کهبا فونت مشکلدارن در ویندوز 7 مسیر زیر رو برن: start--->control panel--->change keyboard or other input method--->administrative--->chage system locale...--->zabanesh ro persian konid
با سلام به همه عزیزان و سروران خودم:دوست عزیز "فارسی ساز" ، دستت درد نکنه، نصبش کردم و بی نقص و تمیز جواب داد.(صلواتهارو هم فرستادیم ،تا در نظر حق.....چه افتد؟)از شما سافتگذریهای عزیز هم ممنونم.بی صبرانه منتظر کارهای بعدی از این دست شما هستم.رو کمک مالی در حد توان من و امثال من هم حساب کن.
دوست عزیزی که فرمودید برای فارسی سازی منو اون فایل رو درون پوشه نصب قرار بدین؛ من این کارو انجام دادم فونتش خرچنگ قورباغه شد!!! میشه راهنماییم کنی؟ ضمنا بخاطر زحمتت واقعا ممنونم بنده
زبان فارسی برای برنامه Offline Explorer Enterprise سلام مژده در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی - زبان فارسی برای برنامه Offline Explorer Enterprise تهیه شد. راهنمای استفاده: ابتدا فایل زیر را که کمتر از 97 کیلوبایت است را دریافت کنید (oe_fa.int) http://revayateparvaz.persiangig.com/Farsi%20Language/oe_fa.int سپس فایل دریافتی را در پوشه نصب برنامه قرار دهید برنامه را اجرا کنید در سربرگ View گزینه Languages را روی (فارسی)Farsi قرار دهید. دو نکته: این فارسی ساز آزمایشی است هزینه استفاده از برنامه: 5 صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج).
سافت گذار واقعا" سایتی خوش کار و راحته که یه آماتور هم میتونه راحت ازش استفاده کنه. فقط میتونم بگم که به امید پیشرفتهای بیشتر.
برای دانلود سایتهایی که عضو هستین ابتدا با internetexplorer لوگین کنید و بعد با برنامه . دقت کنید گزینه cookies internet explorer فعال باشد .
هیچ سایتی مثل سافت گذر نمیشه پیدا کرد که اینقدر کارش خوب باشه من تمام برنامه هایی کامپیوترمو از ایئ سایت دانلود کردم
از زحمات شما بی نظیر تشکر می کنم به نظرم سایتی مثل شما که اینقدر خوب به روز و کامل هست جای خالی یدونه ویندوز ویستا بروز رو توش احساس میکنم من خودم واقعا در تعجبم چرا یه ویندوز ویستا نمیذارید تو سایت که بخش سیستم عامل کامل بشه خیلی ها هنوز استفاده میکنند
با سلام وخسته نباشید... لطفا آموزش بدید که چه طور میشه با Offline Explorer Enterprise 5.9.3346 SR4 در سایتهایی که عضو هستیم برای ذخیره صفات وب استفاده کنیم.من که هر کاری کردم نتونستم...صفحات وب ذخیره میشه ولی لینک ها و کدهایی که در صفحه گذاشته شده غیر فعال است...
با سلام و عرض خسته نباشید تویه این زمینه برنامه های زیادی رو تست کردم و نمی دونم کدومش بهتره اما وقتی سافت گذر می گه که یه چیزی خوبه نباید ازش گذشت امیدواریم یک در دنیا صد در اخرت خدا عوضتون بده عیدتون مبارک یا علی
سلام. کارتون حرف نداره. چند تا نرم افزار از سایت خوبتون دانلود کردم عالی بود و همهشون کار کرد. اگه راضی باشین از این به بعد لینک دانلود نرم افزار های شما رو تو وبلاگم قرار بدم. چون میخوام نرم افزار های تخصصی رو هم در وبلاگم برای دانلود بزارم. با تشکر از همه شما سافت گذری ها!!! عمرتون با عزت، کسبتون با برکت باشه. نوروز هم مبارک. سال خوبی داشته باشین. راستی آدرس وبلاگم رو هم داشته باشین: http://www.mahyar-cad.blogfa.com
دم همه ی سافت گذری ها گرم کارتون حرف نداره من عضویت VIP داشتم و تموم شده بود برای دانلود کرک office2010 مجبور شدم از سایت بزرگ و پراوازه ی وطن دانلود استفاده کنم اما با کمال تعجب دیدم که کرکی که انها به اسم خودشون ثبت کردن مال سافت گذر هست! واقعا نمیدونم چی بگم سافت گذر موفق باشی
سلام کارتون حرف نداره اگه میشه نسخه جدید درایورهای ویندوز را بذارید اینم اسمش DriverPack Solution 10.6 نسخه تو سایتو که گذاشتید را به روز کنید
واقعا عالیه ...من با نرم افزار های دیگه زیاد کار کردم ولی هیچ کدوم مثل این نمیشه !!!دم سافت گذر گرم
از اینکه دوستداران علم کامپیوتر را حمایت می کنید ممنون هستیم
با سلام برنامه بسیار خوب وجذابی است . شما سافت گذزیها خدمت بزرگی به جامعه نرم افزاری در مملکت می کنید .عزتتان زیاد و عمرتان مستدام باد.
تو رو خدا نرم افزار download direct رو بزارید برای دانلود از راپید شیر هست من نسخه 1.4 رو دارم اما 1.55 اومده کرک پیدا نمی کنم
واقعا تشکر از سافت گذر ! دلمون به شما گرمه . . .
خوشمان آمد...
با تشکر از مدیران و دست اندر کاران سایت
از همه دست اندرکاران این سایت زیبا وپر محتوی تشکر میکنم
خيلي ممنون از اينهمه تلاشتون
سلام لطفا کرک خالي برنامه رو براي دانلود مي گذاريد ممنون
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!