همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
دوست عزیز شما میتوانید با نرم افزار cross over اکثر فابل های exe ویندوز را در مک اجرا نمایید. فقط بعد از نصب این برنامه باید یک xp bottle ایجاد نمایید.
عزیزان ،شما این مجله که مخصوص محصولات اپل هست را با پسوند اجرایی ویندوز آپلود کردید و برای من که از مک استفاده میکنم باز کردن این فایل با پسوند فعلی آن ممکن نیست .خواهشمندم با پسوند زیپ جایگزین کنید ، باتشکر .
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!