همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
به نام خدا و سلام . دوست عزیز ، سایت به ویروس آلوده نشده ، بلکه شرکت Nod اقدام به بلوک سایت کرده . برای خارج کردن سایت از حالت بلوک ، از این روش استفاده کنید : http://www.softgozar.com/WebPage/News.aspx?Id=8698
بازی خوبی یود از شما متشکرم در ضمن فکر میکنم سایت شما ویروسی شده چون انتی ویروس نود 32 این سایت رو ویروس تشخیص میده و اجازه ورود به اون رو نمیده من تا انتی ویروسو غیر فعال نکنم نمیتونم از سایت شما دیدن کنم لطفا این مشکل رو بررسی کنید { با تشکر}
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!