همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
با سلام خدمت دوستان ادامز قابلیت تحلیل بالایی داره ولی به شرطی که بتوانیم فایل های خود، را وارد کنیم، مثل ماشینیه که خوب راه میره و هندلینگ عالی داره ولینمیشه روشنش کرد(فایل ورودی) سیم دیزاینر که دوستان گفتند عالیه ولی نصبش بیچارگی داره، ابا کوس هم با فایل ورودی پیچیده stp. St.catpart.igsکلا مشکل داره، وارد میکنه ولی تو مش بندی... یکی بگه چکار کنیم؟ انسیسم بدتر
با سلام به دوستان من یه پیشنهاد دارم . افرادی که میخوان از این نرم افزار برای انالیز استفاده میکنن ، بهتره از نرم افزار soliworks motion استفاده کنن . که هم محیط زیبایی داره و هم مشکل import رو نداره.
سلام.سپاس بابت زحمات شما.لطفا نرم افزار بسیار کاربردی برای مکانیک ها یعنی SimDesigner for CATIA V5 رو هم بذارید.ممنون
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!