همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام. میخواستم بگم که آیا بازی هایی که به ویندوز 7میخورن به ویندوز 864bitساپورت میشن یانه مثلا most wanted 2012
با سلام..لطفا بقیه ی DLC های این بازی رو قرار دهید.
با سلام من ویندوزم 7 هستش رمم2 و گرافیکم 1 هستش چرا این بازی جدید most wanted رو نصب میکنم مثل نسخه قبلیش خوب و با کیفیت نیست؟!چون نسخه قبلیشو که بازی میکردم خیلی روان و تصاویرش با کیفیت بود اما نسخه جدیدش در سیستمم همش داره سکته میزنه یعنی خیلی کند اجرا میشه و به سرعت قبلی اجرا نمیشه!! لطفا راهنماییم کنید ممنونم
سلام سایتتون خوبه و خسته نیاشید فقط تعداد روزهای دانلود برنامه هایی که پولیه رو بیشتر کنین و لااقل آپدیت رو خارج از اون قسمت بذارید که بشه برداشت شاید یکی گیم رو داره فقط آپدیت رو میخاد
من بازی رو از بیرون خریدم ولی آپدیت و اسپید پک رو از سافتگذر گرفتم و نصب کردم. ماشینهای جدید تو بازی میبینم اما نمیشه سوارشون شد. تو اینترنت گشتم میگن باید خریداری بشه ولی برای اونایی که پیش خرید کردن از اول قابل دسترسی بوده. خیلی گشتم ببینم باید بازی رو کرک کرد یا باید سیو بازی رو دستکاری کرد. یه سیو پیدا کردم که با کپی کردنش تو محل قرارگیری سیو بازی این ماشینها قابل سواری و مسابقاتشون قابل انجام میشه هیچکدوم از بلک لیستها هم شکست داده نشدن و میشه اونها رو هم با این ماشینها شکست داد. من به این نتیجه رسیدم قابلیت سواری و بازی با این ماشینها باید از طریق سیو بازی فعال بشه. فعلا هم هیچ سیو ادیتوری پیدا نکردم ولی الان دو تا سیو دارم یکی سیو اریجینال خودم که برای ماشینهای پیش فرضه و یکی هم همین سیو جدید برای بازی با ماشینهای اسپید پک.
این مشکل خیلی جدیه، نسخه اصلی اش هم مشکل داره ! http://answers.ea.com/t5/Need-for-Speed-Most-Wanted/Logs-request-Ultimate-Speed-Pack-not-showing-up/td-p/301362/page/6 اگر فهمیدید راه حلش چیه اعلام کنید لطفا
این آپدیت 1.3 که احتمالا مربوط به رفع باگها باشه اما ultimate speed pack DLC ماشینها و مسابقات ویژه ای به بازی اضافه میکنه منتها یادمه قبل از انتشار بازی EA اعلام کرده بود که در صورت پیش خرید این پک به صورت رایگان براشون فعال میشه. برای افراد دیگه این پک باید خریداری بشه. در نتیجه چندان به دردتون نمیخوره. پس دلتونو صابون نزنید شاید آپدیتش بگی رو رفع کنه اما ماشینهای اضافه شده رو باید بخرید، میتونید؟
سلام علیکم ججوری می شود وارد قسمت store شد البته ماشین های جدید می شود پیدا کرد ولی نمی شود سوارش شد چجوری باید انلاین بازی کنیم
سلام اپدیت رو که نصب میکنم نمیتونم از ماشین های اضافه شده استفاده کنم. میگه باید به اینترنت وصل شوید. آقا کسی راهی برا استفاده بلده بگه من که نتونستم
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!