همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
چگونه ترمز دستی بگیریم
سلام کلید ترمز دستی روی کیبورد کدوم هستش ممنون
برای گرفتن گواهینامه به محض اینکه شروع شد تیک اف کنید... بعد چهار گوشه گاراژ رو با ترمز دستی رد کنید... بعد یه 360 دور خودتون بچرخید... بعد یه 180 دستی بکشید... بعد بین ستون ها مارپیچ برید و برگردید... در اخر هم یه دنده عقب 360 بزنید....
واسه گواهینامه هر کار ارتیستی که به ذهنت میرسه انجام بده از دور در جا گرفته تا راکس ترمز شدید
دمتون گرم خدایی من زندگیم این بازی بود واقعا اول فکر میکردم مثل بقیه سایتها الکیه ولی به مدیریت این سایت افتخار میکنم یک دنیا تشکر
تو خدت قندو نباتی..شکلاتی.شکلاتی..عسلی یا که شیرینی که اینقدر به دل میشینی جیگرت برم به خاطر گداشتن این بازی..کلوچه نارگیلی..سافت گذر..عاشق این بازیم..ممنون..
سلام من وقتی بازی رو شروع میکنم نمیدونم چکار کنم در مر حله اول سوار ماشین توی گاراج هستم بیام بیرون گاراچ
سلام روی ویندوز 8 اجرا نمیشه میگه کانفیگ میخواد ممنون اگه کمکی کنید
من وقتی پنجم ابتدایی بودم دست چپم توی گچ بود و یه دستی تا مرحله آخر این بازی رو رفتم. الان ارشدم!! باید توی پارکینگ گواهینامه رو بگیری. یه سری کارها رو میخواد که لازمه انجام بدی برای اینکه بتونی مستقیم بری و جلوی دیوار محکمک وایسی باید حتما دنده سه بره ماشین که از صداش میفهمی دکمه شیفت هم خیلی کمک میکنه. من یه ماه درگیر گرفتن گواهینامه بودم موفق باشی
.فقط یه مشکل اونم این که نمیدونم چه طوری باید مرحله تست که تو گاراژه رو رد کنم!!!!!!اگه بلدید لطفا بگید مام بدونیم چه طوری هست....ممنون
عاشقتونم نمیدونی چقدر دنبالش بودم زندگی دادی به من خیر از جوونیتون ببینین من با این بازی زندگی کردم
سلام.لطفاازگاراج درامدن رابه ماهم بگید متشکرم
عالی بود عالی من دنبال بازیهای قدیمی سگا برای رایانه هستم اگه دارید بزارید کومبد بازی نید فور اسپید 2 رو میخوام دمتون گرم
سلام دوستان.من تا حالا اینو بازی نکرده بودم ولی به نظرم جالب اومد.فقط یه مشکل اونم این که نمیدونم چه طوری باید مرحله تست که تو گاراژه رو رد کنم!!!!!!اگه بلدید لطفا بگید مام بدونیم چه طوری هست....ممنون
سلام این بازی منو به یازده سال پیش برد که تازه رایانه خریدم رو ویندوز 98 نسبش کردم شاید خیلی از بچهای امروزی این ویندوز رو هم به چشم ندیدنه
لطفا بازی Test Drive 4 رو که مال پلی استیشن یک بود بزارید. بازی جکی چان هم داشته باشید. سپاس
سلام. عالی بود. امروز بی حوصله بودم و تا حدی عصبی که حقیقتا شادم کردید. خدا شادتون کنه لطفا درایور 2 و بازی هواپیمایی Ace Combat 2 , Ace Combat 3 رو هم بذارید.
سلام خیلی عالی من 12 سال پیش تو سونی 1 بازی کردم
اووووف! بر و بچ روی لینوکس هم با شبیه ساز wine اجرا شد! دمت گرم سافت گذر!
دمت گرم من اینو 6 سال پیش بازی میکردم رو کامپیوترم. با ترمز دستیش خیلی حال می کردم.برم نصبش کنم ببینم مثل قدیمه.
حل مشکل گرافیک: توی پوشه های بازی، روی Config کلیک کنید، 3D device رو روی Primary Display قرار بدید و Depth رو روی 16bp قرار بدید.....!!
وااااااااااااااااااااااااای عاشقتم سافت گذر. میشه خواهش کنم اگه نسخه جدیدتری ازش وجود داره بذارینش واسه دانلود؟؟ ممنون
با سلام من یه مشکل دارم با این بازی تایر های ماشین ها و تیر چراغ برق ها دیده نمیشه. مشکل از کجاس؟ Win 7 64bit ممنون
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!