همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
بسیار عالی
مرسی .عالی بود.مخصوصآ برای تبدیل wordبه پاور پونت. تو کرکش هم مشکلی نبود.
برای تبدیل کردن به عکس فوق العاده بود خیلی خیلی ممنون
سلام خسته نباشید . از همه نرم افزارهایی که سرچ کردم این بهتر بود خیلی ممنون .
سلام ممنون از برنامه من دانلودش کردم اما نمیدونم چه جوری استفاده کنم ازش تو وورد قسمتی اضافه نشده که به پی دی اف تبدیل کنه
بعضی چیزا رو اصلا کامل حذف میکنه زیاد خوب نیست
فارسی ها رو درهم و برهم تایپ میکنه!!
سلام من با این نرم افزار از خودم عکس گرفتم و عکس من رو تبدیل به ورد کرد خیلی خوبه
با سلام وقتی میخوام ورد را به pdf تبدیل کنم error 1041میده و تبدیل نمیشه لطفا راهنماییم کنید
اینو مینویسم که کمکی باشه برای جلوگیری از اتلاف وقت دوستان عزیز (نه برای پاسخ به کامنت قبلی!) : این PDF Grabber که تو سایتهای فارسیزبان به عنوان تبدیلکننده محشر PDFفارسی به فایل ورد معرفی میشه؛ یک نرمافزار سر کاری هست که در واقع میاد همون PDF خودتون در قالب فایل ورد بهتون ارائه میده! یعنی چی؟ یعنی اینکه در لحظه اول میبینید که به به چه فایل ورد تر و تمیزی ساخته. ولی کافیه بخواهید یه کلمه وسطش تایپ کنید یا فونت رو تغییر بدید یا هر کار دیگه، اونوقته که گند کار در میاد که شما با فایل ورد درست طرف نیستید :-) دیگه نمیگم برنامهنویس کلاهبردار این نرمافزار از چه کلکی برای رنگ کردن فایل گنجشک به عنوان قناری استفاده کرده ... ولی بعد از سیزده سال برنامه نوبسی و سر و کله زدن با نرمافزار اولین باره که میبینم طرف عکس خودش رو گذاشته تو Set up برنامه تا ملت در حین نصب برنامه، قیافه نورانی آقا رو اجباراً ملاحظه کنند :)
سلام و عرض خسته نباشید لطفا pdf grabber رو بذارید چون بهترین مبدل برای تبدیل pdf فارسی به doc هست ولی متاسفانه شما اصلا تا به حال اون رو نذاشتید با تشکر
سلام خسته نباشین برنامتون فوق العاده عالی بود و خیلی راحت و سریع کار میکنه مرسی و ممنون
سلام ممنونم بات این نرم افزار خیلی به کارمون اومد مدتها بود که دنبالش می گشتم.
سلام بر خلاف تاکید شما روی جایگزین کردن این نرمافزار بجای نرمافزار Universal Document Converter؛ چون بنده مدّت نسبتاً طولانیای از هر دو استفاده کردم، کارایی یونیورسال رو قابل مقایسه با اُکدو نمیدونم؛ انعطافپذیری بالا، پیچیده نبودن تنظیمات، عملکرد کماشتباه و غیره از جمله ویژگیهای یونیورسال هستن؛ حدود یکهفته قبل نسخه جدید یونیورسال با شمار 5.7 منتشر شد؛ ممنون میشم اگر برای تأمین رضایت بیشترِ اوندسته از مخاطبینتون که از یونیورسال رضایت دارن(مثل بنده) نسخههای جدید کرکشده یونیورسال رو هم قرار بدید . با تشکر قبلی- منتظر قرار دادن نسخه کرکشده 5.7 توسط سایتتون هستم
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!