همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام میخواستم بدونم برای ویندوز xp service pack 2 کدوم ورژن رو دانلود کنم
این اروری که میده مربوط به فایل dll است که برای رفع اون باید فایلهای dll در پوشه setup برنامه را در پوشه system32 ویندوزتان کپی کنید مشکل حل میشه. رضا آزادی
یه مشکلی داشتم خواهش میکنم جواب بدید دوستان بنده موقع نصب کد با مشکل مواجهم به این صورت که به محض اینکه ستآپ رو اجرا میکنم با یه ارور بر خورد میکنم که میگه یک فایل گم شده فرمت این فایل هم html (الان دقیق اسم اون فایل رو نمیدونم ) هستش با برنامه های دیگه این مشکل وجود نداره فقط با همین نرم افزار به نظرتون باید چی کار کنم ممنون
فرق عمده ای که بین نسخه ال تی و نسخه دیگر هست اینه که ال تی 3D رو ساپورت نمیکنه
با سلام، لطف کنید در مورد فایلهای ویرایشی LT توضیح دهید و اینکه احتیاج به دانلود آنها داریم یا نه؟ ممنون از سایت خوبتون
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!