همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام. خدا قوت. ممنون بابت سایت خوبتون. لطفا ورژن 16 نرم افزار tia portal را هم در سایت قرار دهید. با تشکر.
ورژن جدید Siemens SIMATIC STEP 7 Professional Professional 16 امده
آیا این برنامه رو ویندوز 10 هم نصب میشه ؟
با سلام یه سوالی داشتم که قبل از خرید میخواستم مطمئن شم که آیا این بسته شامل webnavigator server/ webnavigator client هست یا خیر
مشکل شما رو نمی دونم چطور حل میشه . بهتره با نرم افزار یه بار به طور کامل حذف کنید و بعد دوباره نصبش کنید . اما به نظرم استفاده از ورژن قدیمی زیمنس بهتر از این ورژن است که ورژن 5.5 هم در تمامی ویندوزها قابلیت نصب داره من خیلی زیاد گشته و تو وبلاگ tesla-edison.blogfa.com فایل نصبی این ورژن رو پیدا کردم و نصبش هم کردم (ویندوز من 10 ) راستی این فایل پولی و البته انتخاب ورژن یه جورایی سلیقه ای است تا تخصصی !!! موفق باشید
سلام من این نرم افزارو گرفتم و نصب کردم اما موقع اجرا خطای totally integrated automation portal میده کسی هست بتونه کمک کنه؟ به خود سافت گذر هم گفتم اما جوابی نداده!! اگه نیاز باشه عکسشم اپلود میکنم
با سلام.من این نرم افزار دانلود کردم و روی ویندوز 8.1 نسخه 64 بیتی نصب کردم ولی متاسفانه وقتی نرم افزار باز میکنم و شروع به کانفیگ کردن میکنم بعد از مرحله انتخاب سی پی یو برای شروع برنامه نویسی با کلیک روی مین یک اروری به صورت عکس زیر میده بهم و نرم افزار ریست میشه و به قول معروف روز از نو روزی از نو که اصلا بهم کار نمیده.لطفا یه نفر منو راهنمایی کنه با تشکر http://s5.picofile.com/file/8142891292/Untitled.jpg
اگر امکامش هست، wincc 7.2 رو هم آپ کنید. با این فرق فوکوله.
سلام من این نرم افزار نصب کردم ولی نمیتونم کار کنم چون هیچگونه سخت افزاری نمیشه اضافه کرد گزینه add یا ok غیرفعاله از دوستان اگه کسی میتونه راهنمایی کنه
درود لطفا نرم افزارهای حجیم تک لینکه به صورت فایل ایسو بزارید که دانلود راحتر باشه الان من اینو زدم دانلود امیدوارم موقع اکسترکت کردن مشکلی پیش نیاد براش سپاسگذارم
با سلام من دانلود کردم بدون هیچ مشکلی نصب شد کرک هم کار میکنه با تشکر فراوان از سایت سافت گذر.
با کابل شبکه پروگرم شد .ظاهرا این دوست اصفهانیمون که ادعا ی حرفه ای بودن دارن و کابل 2تومنیش رو دستش باد کرده کمتر دروغ بگن .
سلام وخسته نباشید خیلی ممنونم از اهمیت قائل شدن برای نظر کاربران و قرار دادن wincc v12 به همراه این نرم افزار در پاسخ به سوالات دوستان هم عرض کنم که واقعاً نرم افزار فوق العاده ای هستش و بلوک های برنامه نویسی بسیار متنوع تری به نسبت V5.4 و Simatic V5.5 داره که هیچ مشکلی هم برای کانکت شدن و استفاده آن لاین هم نداره ، دیدم یکی از دوستان که گویا با تجربه هم هستن نوشته بودن پروگرمر زیمنس!! ... این اصلاً به پروگرمر زیمنس نیاز نداره دیگه! من الان با STEP7 TIA PORTAL V11 SP2 در حال کار کردن هستم و هر روز دارم باهاش به یک S71200-CPU1214C با یک کابل LAN ساده و بدون هیچ رابط کاربری دیگه ای آن لاین میشم و برنامه مینویسم ... واقعاً کار کردن باهاش راحتتره به نسبت بقیه PLCهای زیمنس ... یک خواهش هم از سایت سافت گذر دارم البته اگه نگن پررو نشو دیگه! :) ... که همه مخلفات دور و بر این نرم افزار رو هم برای دانلود و فروش بذاره ازجمله PC-Acces تا من خودم اولین نفر در اسرع وقت این نرم افزار رو بخرم ... چون مطمئنم PLC کارها خیلی زود عاشق این نرم افزار میشن و سافت گذر هم پول دار! :دی با تشکر خیلی خیلی زیاد - امین
مرسی از زحماتتون....همین که به فکر رشته های مهندسی هستید جای سپاس زیادی داره.. فقط از دوستانی که با این ورژن برنامه کار کردند (v12) سوالی داشتم که این هست که من توی اموزش های plc مثل کتاب ماهر دیدم وقتی این برنامه نصب میشه برنامه های جانبی زیادی با اون نصب میشه ولی با نصب این نسخه اولا قسمتی به نام simatic ,manager نداشت و دوما اینکه اون برنامه های جانبی رو هم بیشترش نبود.. حالا میخوام بدونم توی این نسخه این تغییرات بوجود اومده؟؟؟ portal 12 که نامیده میشه نشون دهنده چی هست؟؟ در کل اینکه این نسخه از زمین تا اسمون از رابط کاربری تا برنامه های جانبی با اون نسخه هایی که در کتاب ها اموزش داده شده فرق میکنه حالا دوستانی که با این نسخه کار کردن میشه راهنمایی کنند که تفاوت این نسخه با اونها چیست؟ این هم ایمیل من:alitafreshi@outlook.com
دوستان ممنون میشم اگرراهنمایی کنید فرق بین V5.4 و V5.5 که اکثر کتابهای موجود در بازار حتی ویرایش جدید که با خود کتاب عرضه میشه(کتاب ماهر) با این ورژن v12 چیه؟ ورژن 5.4روی xp و 5.5روی سون نصب میشه
سلام آقای مهمان که در تاریخ 8/2/1392 پیغام گذاشتید! لازمه که عرض کنم نسل جدید پی ال سیه ای زیمنس نیاز به پروگرامر ندارند بلکه از طریق شبکه مستقیم به رایانه متصل شده و برنامه ریزی می شوند همچنین امکان مانیتور کردن آنلاین برنامه و ویرایش آن هم وجود دارد با آرزوی موفقیت شریفی r.sharifi@ec.iut.ac.ir
من با این نرم افزار برنامه نوشتم و حتی روی cpu 313c دانلود کردم ، حتی به صورت لحظه ای مانیتور کردم و کاملا کار می کند.
سلام اگه لطف کنید و نرم افزار WINCC TIA PORTAL V12 Professional رو هم در کنار این نرم افزار برای دانلود قرار بدید خیلی عالی میشه ، فقط یک نکته ای هست که قابل ذکره به نظرم : حتماً باید ورژن نرم افزار WINCC که میذارید برای دانلود با ورژن این Simatic یکی باشه یعنی حتی اگر Simatic Update 1 رو گذاشتید باید Wincc رو هم همراه با آپدیت یکم ورژن 12 بگذارید برای دانلود وگرنه موقع نصب خطا میده و اگرم نصب بشه نرم افزار TIA به کلی کار نخواهد کرد . با تشکر - امین
با سلام دوستانی که در کار برق صنعتی و PLC هستند حتما این نوشته را بخوانند. اینجانب حدود 16سال به حرفه برق صنعتی مشغول هستم که از این 16سال فقط 9سال به PLC به صورت حرفه ایی و تخصصی پرداخته ام. اگر در بازار گشت و گذاری زده باشید کسانی که PLC کار می کنند معمولا دو دسته هستند. خوب مشخه حدود 70 در صد بازار دانشجویان و اساتید محترم رشته برق هستند و بقیه هم شرکت های فعال در حوزه برق صنعتی هستند که 80 در صد شرکت های فعال برق صنعتی کشور در شهر اصفهان فعالیت می کنند (خیابان فردوسی اصفهان) و نمایندگی معتبری از شرکت های دنیا در این خیابان فعالیت می کنند از جمله omron ژاپن و نمایندگی ایتالیا- زیمنس و دلتا (نمایندگی هند) و ال جی و .... خلاصه این یک معرفی اجمالی از شرکت های فعال PLC در سطح ایران بود. اگر شما یک پروگرامرر PLC زیمنس که حدود دو میلیون تومان قیمت داره را بخرید 7تا دی وی دی روی اون پروگرامرر هستش که دو تا از اون دی وی دی همین نرم افزار step 7 هستش. این نرم افزار که سافت گذر زحمت کشیده و روی سایتش قرار داده فقط بدرد دانشجویان و اساتید رشته برق قدرت و زیر شاخه هاش میخوره و اصلا نمیتونه روی پروگرامرر زیمنس کار کنه و خطای کامپایل میده اون هم به دلیل نسخه کرک شده است. پس دوستانی که PLC کار می کنند این نرم افزار را دانلود نکنند چون فقط وقت خودشون گرفتن باید پرورگرامر مخصوص PLC که کار می کنند خریداری کنند که روی آن نرم افزار مخصوص قرار داده شده است. با آرزوی موفقیت برای شما دوستان
سلام به دوستان عزیز سافت گذر! ممنون که به نظرات کاربران احترام می گذارید. خوشحالیم که این نرم افزار مهندسی نیز به سافت گذر آمد! البته با تأخیر بسیار زیاد ولی چون PORTAL12 هستش بسیار ارزشمند و نایاب هست! از این رو بهتون تبریک می گم بابت قرار دادن این نسخه نایاب! راستی یادتون نره متعلقات کمکی رو هم برای دانلود قرار بدین! امیدوارم همیشه موفق و پیروز به راهتون ادامه بدید.
سلام خیلی دنبال این نسخه میگشتم ممنون از همه بروبچههای سافتگذر! لطفاً متعلقات کمکی این نرمفزار گرانبهای اتوماسیون صنعتی را نیز برای دانلود قرار دهید. با تشکر
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!