سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

همه دسته بندی ها

منو
آیکون جستجو در سایت سافت گذر
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد زینت پدر حضرت زینب سلام الله علیها مبارک باد 💐
 
 
  1. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید
  2. به مناسبت عید غدیر، در سایت https://esetupdate.ir/ تخفیف ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته شده است؛ فرصت را از دست ندهید. 🌸
  3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

نرم افزار های پرکاربرد

ثبت نام | ورود

Ubuntu 26.04 Oracular Oriole / 24.04.3 LTS

نظرات کاربران

نام کاربر : ali9030 زمان ثبت نظر : 1403/02/08

مطمئن نیستم ولی انگار اینجوری که از انتقادات نشون میده این ورژنای آخری کلا با همه یا بعضی از گرافیکای انویدیا مشکل دارن و نصب نمیشن.

خودم هم دو سری آخر رو امتحان کردم و از هر سایتی دانلود کردم که نصب مستقیم و چه نصب مجازی فایده نداشت

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1396/03/11

اصلا هیچ کاری نداری بعد از اسباب کشی دیگه هیچموقع به ویندوز برنمیگردید پارتیشن بندیشم بعد بوت خیلی ساده من سری اولی که اومدم اصلن یادم نیست چطوری پارتیشن بندی کردم D: ولی کردم!!!
بزن بیا توش راستی فقط نسخه 64 بیتی دانلود کنید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1395/08/26

How to Install Ubuntu 16.10/16.04 Alongside With Windows 10 or 8 in Dual-Boot:

http://www.tecmint.com/install-ubuntu-16-04-alongside-with-windows-10-or-8-in-dual-boot/

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1394/01/13

سلام خسته نباشید همه سافتگذری های عزیز...میشه لطف کنید یک راهنمایی در مورد بهترین توزیع لینوکس و نحوه نصب اون به جای ویندوز7توضیح بدین...من که دوس دارم لینوکس نصب کنم...ولی متاسفانه نمی تونم اینکارو انجام بدم...اگه لطف کنید بذارین خیلی ممنون می شم...از پارتیشن بندی گرفته تا بقیه مراحل نصب لطفا خوندین حتما راهنمایی کنید...
بـــــــــــــــــــــــــا تشـــــــــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــــــــر...

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/09/17

با سلام
ضمن تشکر از شما ، اگر با فشرده سازهای قوی فایل این سیستم عامل را به صورت فوق فشرده درآورید، به جامعه ی کاربران ایرانی لینوکس خدمت بزرگی کرده اید .
ضمنا دانلود این گونه فایل ها بسیار پر طرفدار است.

نام کاربر : پالیزان زمان ثبت نظر : 1393/08/04

با عرض سلام؛
نسخه 14.04 با پشتیبانی بلند مدت (LTS ) است. بهتر است که آن را نیز در کنار این نسخه در سایت قرار دهید.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/06/27

درود
من میخوام اوبونتو روی فلش یو اس بی نصب کنم. از فلش بوتش کنم با نرم افزار
yumi
حالا میخوام بدونم کدوم نسخه (32 بیت یا 64 بیت) رو باید دانلود کنم؟ چون لپتاپم فقط 64 بیت ساپورت میکنه
acer aspire v3 series
در صورتی که بعضیا میگن اوبونتو 64 بیت رو نمیشه از فلش یا سی دی بوت کرد
حالا چکار کنم؟

نام کاربر : saeedvir زمان ثبت نظر : 1393/02/11

دانلود pdf رفع مشکلات + آموزش Ubuntu 14.04

لیست موضوعات :

1. پارتیشن بندی صحیح لینوکس

2 . دسترسی به پارتیشن های لینوکس در ویندوز
3 . حل مشکل Apt-Get و -خطای Lock !
4 . Apt-Fast جایگزینی پرسرعت تر از Apt-Get

5 . آموزش نصب درایور Nvidia در اوبونتو
6 . غیر فعال کردن کارت گرافیک دوم ( Optimus Mode)
7 . تنظیم روشنایی صفحه نمایش در اوبونتو (رفع مشکل)
8 . کاهش مصرف انرژی و باتری در اوبونتو

9 . غیرفعال کردن برنامه ها در زمان بوت
10 . عال کردن تغییر زبان (نگلیسی - پارسی )
11 . نصب وب سرور Apache به همراه php+mysql
12 . رفع مشکل متصل کردن usb و نصب Guest Add-on در VirtualBox
13 . مجوزهای دسترسی در لینوکس
14 . منبع و سایت های مفید


Download ::

http://gowebdev.ir/view.php?pid=22

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/02/01

سلام
میخوام تنها از لینوکس استفاده کنم نحوه پارتیشن بندی اون چطور هست ایا فایلهای که توی درایوهای دیگه دارم بانصب لینوکس پاک میشه درحال حاضر ویندوز 8.1 دارم
باتشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/01/30

دسکتاپ پیشفرض یونیتی هست !!!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/12/27

با سلام خدمت دوستان باید عرض کنم میشه در کنار ویندوز 7 هم اوبونتو رو نصب کرد مشکلی نیست و در ضمن در محیط مجازی تنها قادر به نصب ورژن 32 بیتی هستید. نسخه 64 بیتی رو تنها میتونید یا به صورت live cd یا نصب کامل استفاده کنید. حالا سوال من اینه که کسایی که اینو نصب کردن مشکل cpu ندارند؟ من قبلا استفاده کردم از اوبونتو و در اون موقع در حالت idle همیشه پردازنده 3 یا 4 درصد (گاهی 5 درصد یا بیشتر البته موقتی) درگیر بود. آیا تو این نسخه حل شده یا نه؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/08/24

در نکات دانلود نوشتید که می توانیم در کنار ویستا و ایکس پی اوبونتو را داشته باشیم یعنی این نسخه در کنار ویندوز سون نصب نمیشه؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/06/29

با عرض سلام و خسته نباشید به مدیران پر تلاش سایت
من در هنگامه نصب با برنامه virtualbox به مشکلی بر خردم متنه ارورش اینه که این سیستم عامل با سی پی یو شما سازگار نیست من نسخه 64بیت رو دانلود کردم سی پی یو نوت بوکم اینتل core i7 هستش
ممنون میشم راهنماییم کنین

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/27

سلام
در پاسخ به دوست گرامی که سوال کرده بودید:
اولا که هیچ کدام از ویروس هایی که در سیستم عامل ویندوز وجود داره روی لینوکس عمل نمی کنه و نیازی به نصب آنتی ویروس نیست ضمنا برای خود لینوکس هم تعداد بسیار کمی که مایل به صفر هست ویروس وجود داره

دوما سیستم عامل لینوکس برنامه آفیسی مشابه آفیس ویندوز داره که به open office یا libre office مشهوره و فایل های درست شده در آفیس ویندوز رو پشتیبانی می کنه ولی ممکنه اندکی تغییر داشته باشی. مثل اینکه یه فایل word 2003 داشته باشی و حالا با word 2010 بازش کنی.

سوم اینکه خود سیستم عامل لینوکس نرم افزاری به اسم GIMP داره که مشابه فتوشاپ هست

چهارم تمام نرم افزار هایی که من نام بردم مجانی هست و نیازی که کرک نداره ( اساس سیستم عامل لینوکس بر پایه نرم افزار های مجانی هست)

ولی بگم که نرم افزار های ویندوزی در لینوکس اجرا نمی شوند یعنی لینوکس چیزی به اسم فایل با پسوند exe یا MSI نمی شناسه

فقط بعضی از نرم افزار های وینوزی رو می شه با شبیه ساز محیط ویندوزی WINE در لینوکس اجرا کرد ولی خود لینوکس برای اکثر نرم افزار های ویندوزی مشابه داره
در نهایت اینکه شما می توانید لینوکس رو به تنهایی یا در کنار ویندوز خود داشته باشی ولی اگر در لینوکس تازه کاری من پیشنهاد می کنم که ابتدا ویندوز رو نصب کنی و بعد در کنار اون لینوکس رو داشته باشی تا کم کم به لینوکس که عادت کردی بعد مهاجرت کامل کنی
اگر سوال داشتی می تونی به myphelp@yahoo.com ایمیل بزنی

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/26

با عرض سلام به همه دوستان، سوالی داشتم. من از ویندوز خسته شدم. میشه لینوکس رو به عنوان سیتم عامل اصلی بدون ویندوز رو کامپیوتر نصب کرد؟ رو لینوکس کاسپر و فتوشاپ و آفیس و سایر برنامه ها نصب میشه؟ کار میکنن؟ مشکلی به وجود نمیاد؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/09

سلام و وقت بخیر
از سایت خوب شما ممنون هستیم فقط فک میکنم جای لینوکس slackware خالی هست

نام کاربر : Mehrdad32 زمان ثبت نظر : 1392/02/06

دوستی که پرسیده بودند قابلیت لایو رو داره یا نه ، از نسخه 10 به بعد که کار کردم همه نسخه ها لایور رو داشتند...

نام کاربر : 33505775 زمان ثبت نظر : 1391/08/19

آقای مهمان که در تاریخ 1391/07/30 نظر گذاشتی
یونیتی از مشتقات گنوم 3 است و جزو گنوم حساب می شه نه دسکتاپ مستقل
ولی حرف شما درسته اسکرین شات های فکر کنم برای اوبونتو 9.04 به قبل باشه چون که محیط آن گنوم پنل است

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/07/30

اوبونتو خیلی وقته که به‌طور پیش‌فرض از gnome استفاده نمی‌کنده و از unity استفاده می‌کنه. اسکرین‌شات هاتونم خیلی قدیمیه. ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/07/29

ایا این نسخه لایو داره یا نداره ؟ ممنون میشم یکی بهم بگه . سافت گذر تورو خدا نظر منو چاپ کن دفعه سومه که نظر میدمو چاپ نمی شه به خدا

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/07/28

اوبونتو 12.10 خیلی عالیه..من که سه ساله مرتب از تموم نسخه هاش استفاده میکنم راضی هستم
مرسی سافتگذر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/07/16

تشکر از زحمات مدیران سایت فقط میخواستم بگم جای نسخه لینوکس اسلکور که از قدیمی ترین و پایدارترین نسخه های لینوکس هست در سایت جاش خالی بنظر میرسه

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/06/15

لطفا کتاب آموزش توزیع های مختلف رو بذارید،مثل اوبونتو و فدورا و ...البته به خاطر کتاب مینت ازتون ممنونم
کتاب آموزش اوبونتو یادتون نره ها

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/06/08

سلام و خسته نباشید
من یه مهندس الکترونیک هستم، واسه نصب یه سری از نرم افزارهایی که لازم داشتم مجبور شدم برم سراغ لینوکس
منم اول از لینوکس متنفر بودم. ولی فهمیدم که بیشتر نرم افزارهای تجاری حرفه ای که بیشتر روی سرور نصب میشن پلتفرمشون لینوکسه
البته نه این لینوکس ها! بلکه شرکت هایی که اون نرم افزار های رو منتشر میکنن از پلتفرم های اینترپرایس (Enterprise) لینوکس فقط پشتیبانی میکنن. (SUSE یا RedHat Enterprise )
من واسه نصب یکی از این نرم افزار ها رفتم سراغ ابونتو بیچاره شدم تا فهمیدم چقد پکیج هاش ناقص هستن!
بعد رفتم سراغ فدورا، اون بهتر بود. ولی باز هم جواب کارم رو نداد. یه ردهت رفتم خریدم راحت نصب شد و کارم راه افتاد ولی فهمیدم که این نسخه لینوکس پولی هستش ! مجبور شدم عوض کنمش چون پکیج هاش رو نمیتونستم آپ دیت کنم! openSUSE رو دانلود کردم. براحتی همین ردهت کارم رو راه انداخت! بعدا با CentOS آشنا شدم! یه نسخه رایگان از ردهت که پشتیبانی نداره و رایگان هستش. فقط اسمش با ردهت فرق داشت.
به هر حال من با تعدادی از مهمترین توزیع های لینوکس کار کردم!
بنظرم openSUSE از همه بهتر بود. البته فدورا هم ویژگی های جالبی واسه من مهندس الکترونیک داشت.
به هر حال کار کردن با لینوکس یکم اولش سخته ولی کم کم به مزایاش پی ببرید تصمیم میگیرید که ویندوز رو یجوری کنار بذارید
البته یکم سخته ویندوز رو کنار گذاشت.
ولی پیشنهاد من به کسایی که تازه میخان لینوکس رو شروع کنن openSUSE هست
مخصوصا محیط KDE خیلی میتونه جذاب باشه!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/06/05

چند تا نکته:
1- واقعا حیف چنین سایتی نیست که توش نرم افزار های لینوکس نباشه؟
2- بهتره توزیع های محبوب دیگه مثل opensuse,PC linux OS,Mint,Debian ,... رو هم بذارید.
3- گذاشتن مخازن کامل نرم افزاری توزیع های لینوکسواسه فروش(چون حجمش خیلی بالاست) خالی از لطف نیست.
4- تعداد کتاب های PDF مربوط به آموزش توزیع ها و نرم افزار های لینوکس رو بیشتر کنید.
همین دیگه

فقط یه مطلب دیگه اینکه "خسته نباشید"

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/02/11

ادمین عزیز ابونتو گرافیکش gnome نیست اگه بخواهی gnome بشه باید gnome shel رو نصب کنی ,,فقظ برای اطلاع

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/11/18

دوست عزیز زیری
سافت گذر نسخه دی وی دی اوبونتو رو گذاشته و من پیشنهاد میکنم شما همون نسخه سی دی که 700 مگ هست رو دانلود کن چون نسخه تک دی وی دی که سافت گذر گذاشته شامل همون سی دی 700 مگی میشه به علاوه بسته های زبانی که اصلا به درد نمیخوره و هیچ نرم افزار اضافی داخلش گنجونده نشده ( مگر اینکه همه 8 تا دی وی دی رو از سایت خود اوبونتو بگیری که شامل تمامی مخازن رسمی و نرم افزار های مجود در این مخازن میشه)
مثلا شما توی نسخه دی وی دی بسته ی زبانی چینی و ژاپنی و هلندی و ... رو داری در صورتی که در اصل شما فقط به بسته زبانی فارسی احتیاج داری که بعد میتونی به راحتی فعالش کنی
پس بهتره که نسخه سی دی رو دانلود کنی که بی خود 3 گیگ و خورده ای اضافه نگیری
خود سافت گذر هم بهتره نسخه سی دی رو قرار بده

در ضمن سافت گذر عزیز اوبونتو محبوب ترین و پرکاربرترین توزیع گنو لینوکس هست ولی بهترین نیست

موفق باشید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/10/04

با سلام
من فایل ubuntu رو با حجم 4 گیگ! دارم از سافت گذر دانلود میکنم ولی تو سایت خودش همون ورژن با حجم 700 مگابایت! من تا حالا با اوبونتو کار نکردم دوستان لطفا راهنمایی کنید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/08/01

لطفا از نسه های کمیاب لینوکس مثل BACKTRACK , WHOPPIX هم مه در امر امنیت شبکه ها کاربرد داره واسه دانلود بزارین
با تشکر

نام کاربر : kaminem64 زمان ثبت نظر : 1389/07/21

با سلام خدمت دوستان عزیز
از همه خواهش می کنم به فرق GNU/Linux و Linux بیشتر توجه کنن و اسم اونارو بجای هم بکار نبرن
متاسفانه بخاطر بی ملاحظگی اکثر افراد حق GNU خورده می شه
همه ی Debian ها از جمله Ununtu از خانواده ی GNU/Linux هستند
برای اطلاعات بیشتر یه سر به سایت
www.gnu.org
بزنید.
ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/06/05

سلام دوستان
یکی هم حرفی از mondriva بزنه
دنبال لینک سالمش میگردم کسی نداره؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/03/03

سلام

لینوکس سیستم عامل بسیار قدرتمند و خوبی است

نکته : شما نوشته بودید "بهترین توزیع لینوکس"

لطفا PCLinuxOS و توزیعهای محبوب و خوب دیگر را هم معرفی کنید...

به نظر بنده PCLinuxOs شاید آسانترین توزیع لینوکس باشد.

امیدوارم لینوکس جایگاه بیشتری در بین ایرانیان باز کرده و بیشتر شناخته شود. ضمنا Parsix پارسیکس هم در سایت www.parsix.org قابل دسترسی بوده و سایت مرتبط بسیار خوب دیگر technotux.org که پیشنهاد می شود علاقمندان به متن باز و لینوکس حتما بازدید کنند ، این سایت ایرانی افراد متخصص خوبی را عضو دارد.

نام کاربر : emanamini زمان ثبت نظر : 1389/02/04

با سلام
من یه چیزی راجع به اصل بودن و فرع بودن لینوکس بدم
اولا متن باز ها نیاز به این ندارند که بصورت غیر اصولی توشون دستکاری بشه پس اصل و غیر اصل نداره و اگه طرفی که نسخه ای از لینوکس رو ارائه داده مرض نداشته باشه نسخه بدون مشکل خواهد بود
در درجه دوم هم برای اینکه روزه شک دار نگیری برو سایت همون توزیع و از لینک مستقیم و پرسرعت سایت دانلود کن ( دیگه خود سایت که خودشون رو گول نمی زنن )
واسه هر توزیعی یه سایتی هست که اگه تو گوگل سرچ بزنی حتما پیداش می کنی
پارسیکس
http://parsix.org
اوبونتو
http://www.ubuntu.com/
کوبونتو
http://www.kubuntu.org
چه خوب میشه اگه یه بخشی هم واسه نرم افزار های کاربردی لینوکس بگذارید
با تشکر از دوستان خوبم در سافت گذر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/01/02

من قبل از اینکه کاملا به اوبونتو مهاجرت کنم روی vmware نصب کرده بودم که زیاد جالب بنظر نمی رسید ولی وقتی درایور کارت گرافیک رو نصب کردم دیدم چیزی زیبا تر از ویستا و سون

نام کاربر : jvdkarim زمان ثبت نظر : 1388/10/10

سیستم عامل بسیار جالبی است
فقط اگر امکان دارد نسخه live این سیسنم عامل را هم در سایت قرار دهید
با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/10/09

این اوبونتو در vmware و virtual box نصب نمی شود
ارور اینه
http://m2sh.zxq.net/Ubuntu2.jpg

نام کاربر : m2dd زمان ثبت نظر : 1388/10/08

با تشکر از دوستی که لینک دانلود لینوکس نسخه پارسیکس رو گذاشتن .
ولی اون لینک رو من خودم چند ماه پیش دان کردم مشکلی که وجود داره اینه که اون نسخه زنده هست و قابلیت نصب نداره .
من دنبال پارسیکس نسخه قابل نصب هستم .

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/09/19

به نظر من که اوبونتو از ویندوز قشنگ تر هم هست ، به شرطی که کارت گرافیک نصب کرده باشید و تنظیمات compiz رو انجام بدید ، اگر کمی با تنظیمات compiz ور برید چیزهایی رو در اوبونتو می بینید که عمرا در ویستا یا سون ببینید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/09/14

دوست عزیز همین که برای استفاده از این سیستم عامل و پشتیباتی از شما پولی دریافت نمیشه در نوع خودش عالیه.

به اون دوست عزیز هم عرض میکنم متاسفانه ما در هنگام انتخاب هر نرم افزاری به محیط گرافیکی بیشتر از بازده و سادگی کار با آن اهمیت میدیم برای همین مشکلات عدیده ویندوز رو که منجر به نصب مجدد میشود را در نظر نمی گیریم و از محیط زیبا و ساده لینوکس ایراد می گیریم.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/08/08

من شنیدم که میشه این سیستم عامل رو سفارش بدی برات بیارن ولی کاملاً رایگان فقط پول پست میگیرن ازت
ولی اگه واقعیت داره خیلی خوبه همچین چیزی

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/08/03

سلام
با عرض خسته نباشید خدمت تمامی زحمت کشان این سایت ، یک سوال داشتم می خواستم بدونم این نسخه که برای دانلود قرار دادید اصل هستش یا اینکه مثل سایر نسخ موجود در بازار دست کاری شده است؟
متشکر
حق نگهدارتان . . .

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/08/01

ممنون ، البته من نسخه 9.04 این سیستم عامل رو دارم و منتظرم 6 روز دیگه نسخه نهایی 9.10 بیاد تا دانلودش کنم ،

در جواب اون دوستی که گفتند این سیستم عامل بدرد نمیخوره باید بگم که اولا تا این سیستم عامل رو یاد نگیری و خوب مسلما کار کردن باهاش سخته و مطلوب نیست اما اگر یه مدت باهاش کار کنی عاشقش میشی
ولی اگر مشکل شما ظاهر و گرافیک این سیستم عامل هست باید بگم که اوبونتو از محیط گنوم استفاده میکنه اگر ظاهر زیبا تر میخواهید باید لینوکسی رو که محیط KDE داره مثل کوبونتو یا mint نصب کنید ، لینوکس برای هر سلیقه ای یک توزیع مناسب داره
پس لطفا با یک بار امتحان این سیستم عامل اون هم تو virtual box اینطوری در موردش نظر ندید

اون دوستی هم که لینوکس parsix رو میخواستند از لینک مستقیم زیر قابل دریافت هست
http://garr.dl.sourceforge.net/project/xfardic/Parsix-Mirror/3.0r0/parsix_3.0r0-i386.iso

نام کاربر : m2dd زمان ثبت نظر : 1388/07/26

با سلام به شما مسئولین محترم سایت بسیار عالی سافت گذر . خیلی کارتون درسته . ایول دارید به خدا

شما که این قدر زحمت می کشید چرا این توزیع ها از لینوکس رو میزارید .

لینوکس یک توزیع با نام parsix داره که خیلی زیبا و مستحکم و بسیار کار آمده . نکته جالب در این نسخه از لینوکس اینه که توسط خارجی ها پایه گذاری شده و هدفش همون طور که از اسمش پیداست ایجاد لینوکسی با زبان فارسی است .

من با این لینوکس کار کردم . هم سطح ویندوز ویستاست و شایدم بهتر ! . هر چیزی که لازم باشه از قبل بر روی این سیستم عامل نصب شده ، از نرم افزار های گرافیکی در حد فوتوشاپ بگیر تا نرم افزار های چت و ستاره شناسی .

این سیستم عامل رایگانه و تا همین 6 ، 7 ماه پیش به صورت رایگان توسط " شورای انفورماتیک ایران " ( یه همچین اسمی داشت ) عرضه می شد و فقط پول دیسکت از مشتری گرفته می شد . ولی متاسفانه الان نه تنها این سرویس قطع شده بلکه سایتش نیز با اینکه فارسی بود از کار افتاده . می خواستم خواهش کنم اگه ممکنه این توزیع از لینوکس رو برای دانلود حتی با لینک غیر مستقیم هم که شده قرار دهید .

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/06/05

اگه به طرفدارن لينوکس برنخوره ، مي خواستم بگم خدا وکيلي اينم شد سيستم عامل؟ من روي virtualbox باهاش کار کردم خدايش رو بگم گرچه نظر شما طرفدارانش واسم محترمه اما اصلا حاضر نيستم از ويندوز عزيز دست بردارم حالا هر چه قدر مي خواين بزنيد تو سر ويندوز . يا حق
مهدي

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/06/03

سلام
من ويندوز را در 2 شب دنلود کردم و اصلا پشيمون نيستم فقط خواستم بگم فرصت رو از دست ندييد و دنلودش کنيد پشيمون نمي شويد

فقط softgozar

متشکر از همه شما

موفق و پيروز باشيد

راستي يادتون نره براي حمايت از چنين سايتي هتمن بخش VIP را فعال کنيد حتي اگر دنلود کمي داريد باز هم تشکر!!!!!!!!!!!!!!!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/05/23

دستتون درد نکنه که واسه دانلود گذاشتين .

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/05/23

لطفا فرق اينها را بگوييد

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/03/01

سلام خسته نباشيد!
اگه ممکنه لينوکس فدورا رو هم براي دانلود قرار بدين
با تشکر!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1388/02/12

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما دلسوزان ودوستداران واقعي ايران
بنده از همه شما عزيزان قدرداني ميکنم براي راه اندازي چنين سايتي واميدوارم خداوند ياريتان کند وهر انچه از خداوند ميخواهيدبه شما عطا کند من هميشه برايتان دعا ميکنم بنده نيک ميدانم که هدفتان اينست که مردم ايران مانند مردم ساير ملل از همه ابزار وخدمات برخوردار باشندو محدوديتي نداشته باشند اجرتان با خدا
واما بنده سوالي داشتم بنده اين سيستم عامل ابونتو را ازسايت شما دانلود کردم ولي براي نصبش مشکل دارم به ان سايتي که براي اموزش گذاشته بوديد نيز رفتم ولي اکثرآاموزش نسخه هاي پايينتر از اين نسخه بود وغير از اين بنده نميدانم بايد اين سيستم عامل را روي سي دي رايت کنم وبابوت کردن انرا نصب کنم ويا از خود ويندوز . البته وقتي از خود ويندوز اقذام ميکنم پسورد واطلاعات ديگري ميخواهد ونميدانم چه اطلاعاتي بايد وارد کنم لطفآ راهنمايي بفرماييد.
واگرامکان دارد در هين سايت نحوه نصب انرا بگذاريد بنده در سه روز ونيم توانستم اين سيستم عامل را دانلود کنم وحال در نصب ان درمانده ام بسيار ممنون ميشوم اگر خواسته بنده را اجابت بفرماييد
با تشکر فراوان مهران

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
Audify Notification Reader 3.6.0 for Android +4.4

Audify Notification Reader 3.6.0 for Android +4.4

خواندن صوتی اعلان گوشی

Phantasmal with Update 21

Phantasmal with Update 21

خیال

Android Weather & Clock Widget 6.5.2.2 for Android

Android Weather & Clock Widget 6.5.2.2 for Android

آب و هوا

Marvel’s Spider-Man Miles Morales v2.209.0.0

Marvel’s Spider-Man Miles Morales v2.209.0.0

مرد عنکبوتی مایلز مورالز

Lynda - Bootstrap 3 - Advanced Web Development

Lynda - Bootstrap 3 - Advanced Web Development

مجموعه فیلم‌های آموزشی شرکت لیندا درمورد توسعه‌ی پیشرفته‌ی وب با استفاده از بوت‌استرپ 3

Nevercenter Silo 2026.0 Professional

Nevercenter Silo 2026.0 Professional

مدل سازی سه بعدی

FIFA 15 PS3

FIFA 15 PS3

فیفا 15 برای کنسول پلی‌استیشن 3

مقدمه ای عالی بر اصول زبان عربی

مقدمه ای عالی بر اصول زبان عربی

افعال و ضروریات دستور زبان عربی

گلچین سخنرانی اینک بهار  - 26 جلسه

گلچین سخنرانی اینک بهار - 26 جلسه

سخنران های معروف با موضوع اینک بهار

آموزش برنامه نویسی برای سیستم عامل سیمبین

آموزش برنامه نویسی برای سیستم عامل سیمبین

آشنایی با برنامه نویسی Symbian OS

AccuWeather 21.1.2 For Android +4.1

AccuWeather 21.1.2 For Android +4.1

وضعیت آب و هوا

سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری با موضوع دفاع مقدس - 2 جلسه

سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری با موضوع دفاع مقدس - 2 جلسه

حاج آقا ماندگاری با موضوع دفاع مقدس

Harvest Moon: Light of Hope

Harvest Moon: Light of Hope

شبیه ساز کشاورزی و دامداری

CM Speed Booster 1.5.9 for Android +2.3

CM Speed Booster 1.5.9 for Android +2.3

افزایش سرعت با بهینه سازی سیستم عامل

AI FaceSwap 2.5.4

AI FaceSwap 2.5.4

تغییر چهره

Cutcon 4.0

Cutcon 4.0

بُرش، تبدیل و پیش‌نمایش فایل‌های ویدئویی، صوتی و عکس

CBT Nuggets - Microsoft Windows Server 2012 70-417 with R2 Updates

CBT Nuggets - Microsoft Windows Server 2012 70-417 with R2 Updates

ناگت Windows Server 2012

App Backup & Restore 1.0.5 for Android +4.0

App Backup & Restore 1.0.5 for Android +4.0

پشتیبانی گیری برنامه ها

سخنرانی استاد رفیعی با موضوع تحلیل اسمی ونام های قیامت در قرآن

سخنرانی استاد رفیعی با موضوع تحلیل اسمی ونام های قیامت در قرآن

سخنرانی استاد رفیعی با موضوع امام علی

تهدیدات شبکه‌های اجتماعی

تهدیدات شبکه‌های اجتماعی

کارکرد سیاسی شبکه های اجتماعی مجازی

RecMe Pro Screen Recorder HD 2.7.0 for Android +4.0.3

RecMe Pro Screen Recorder HD 2.7.0 for Android +4.0.3

ضبط حرفه ای صفحه نمایش

وای فای لذیذ

وای فای لذیذ

برای داشتن یک وای فای خانگی امن و سریع این مقاله را بخوانید

Pressure

Pressure

فشار

.Invisible, Inc

.Invisible, Inc

Invisible Inc

Shutter Encoder 19.9

Shutter Encoder 19.9

تبدیل، فشرده‌سازی و مدیریت فایل‌های ویدئویی و صوتی

مداحی محمود گرجی سال 98

مداحی محمود گرجی سال 98

محرم شب اول تا شام محمود گرجی

Falling Skies - The Game

Falling Skies - The Game

بلاهای آسمانی

تفسیر سوره نور از دیدگاه استاد مطهری

تفسیر سوره نور از دیدگاه استاد مطهری

مطهری تفسیر نور

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان درمورد جامعه حسینی

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان درمورد جامعه حسینی

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان با موضوع جامعه حسینی

نمونه سئوالات نوسازی و دگرگونی سیاسی

نمونه سئوالات نوسازی و دگرگونی سیاسی

نوسازی و دگرگونی سیاسی

Bright Weather Premium 1.4.1 for Android +4.0

Bright Weather Premium 1.4.1 for Android +4.0

آب و هوا

DirectX 9.29.1974 - June 2010 - April 2011

DirectX 9.29.1974 - June 2010 - April 2011

آخرین نسخه DirectX برای اجرای بهتر بازی های کامپیوتری

قرائت دعای سمات توسط آقای محسن فرهمند

قرائت دعای سمات توسط آقای محسن فرهمند

قرائت محسن فرهمند دعای سمات

نحوه انتخاب ائمه اطهار علیهم السلام، توسط خداوند چگونه است؟

نحوه انتخاب ائمه اطهار علیهم السلام، توسط خداوند چگونه است؟

سخنرانی حجت الاسلام محمدی

Secret Empires HD 1.0.3 for Android

Secret Empires HD 1.0.3 for Android

اشیاء نهفته

Weather 4.3.2 for Android +3.0

Weather 4.3.2 for Android +3.0

پیش بینی و اعلام وضعیت آب و هوا

Xtreme Wheels Pro 1.5 for Android

Xtreme Wheels Pro 1.5 for Android

بازی جرخ های قدرتمند

Cascadeur 2025.1 (x64)

Cascadeur 2025.1 (x64)

ساخت انیمیشن های سه بعدی

AdobePhotoshop Lightroom 10.3.2 for Android +4.1

AdobePhotoshop Lightroom 10.3.2 for Android +4.1

فتوشاپ لایت روم

آموزش کامل دامین های Active Directory

آموزش کامل دامین های Active Directory

آموزش کامل دامین های اکتیو دایرکتوری

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!