همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
برای چاپ فایلهای فارسی داس ایران سیستم و یا حتی پانیذ در محیط هر ویندوزی بر روی هر چاپگری می توانید برنامه MirDosPrint را از آدرس http://s5.picofile.com/file/8150558300/MirDosPrintSetup.exe.html دانلود نصب و اجرا نمایید . با استفاده از امکانات کامل این برنامه می توانید حتی همزمان با اجرای برنامه های قدیمی داس در یک رایانه XP فایلهای گزارش فارسی تولید شده برنامه کاربردی قدیمی مزبور را بر روی هر چاپگر ویندوز با هر پورت وحتی به اشتراک گذارده شده براحتی چاپ نمایید . حتی در صورت نیاز می توانید یک تصویر بیت مپ را به عنوان لوگو و نماد شرکت یا سازمان خود بالای هر صفحه گزارش چاپ نمایید . و .
با سلام. اگه امکانش هست، برنامه کاربردی dosbox که شبیه ساز dos هست رو هم در سایت قرار بدبد. با تشکر.
با سلام من برنامه رو دانلود کردم و نصب ولی هر کاری می کنم تایپ رو درست انجام نمی ده کلمات در هم ور هم و سمبل ها رو تایپ می کنه لطفا من را راهنمایی کنید
ممنون از همگی دوستان من در ارسال پرینت از داس به ویندوز مشکل داشتم که با نرم افزار DOSprn و با تنظیماتی که در کامنت دوستان خواندم مشکلم برطرف شد با تشکر فراوان
با سلام از برنامه خوبتان تشکر میکنم . درضمن این نظرات خیلی بکار میاد لطفا کاربران محترم جهت بالا بردن کیفیت کار با برنانه دیگران هم راهنمایی کنید
با سلام ، من این نرم افزار را نصب کردم ولی متاسفانه موقع پیرینت گرفتن همه را به صورت سیمبل میزنه .و یک صفحه سند را در 7 برگ که هر کدام یک خط داشت پیرینت کرد.میشه برای تنظیمات راهنمایی کنید. ممنون
با سلام . واسه کرک کردن دقت کنید که برنامه نباید فعال یاشه و برای تنظیم واسه پرینت از طریق برنامه های داس در منوی فونت باید فونت courior new را انتخاب کنید و در گزینه CP آخرین گزینه یعنی فارسی را انتخاب کنید اندازه های پایین را هم بر حسب اندازه های متن خودتون تنظیم کنید . نتیجه خیلی عالیه حتی می تونید ورق A4 رو بصورت افقی پرینت کنید. که اینکار توی داس ممکن نیست. من با ورژن قبلی کار کردم و ژن جدید هم فرق چندانی نداره . ضمنا دست سافت گذر هم درد نکنه .
با تشکر از دوستان که این برنامه را رایگان ارائه دادن من چندی پیش این برنامه را بردم جایی نصب کرد 40هزار تومان از من گرفت با تشکر از دوستان.
سلام ، لطفا به چه صورت میتوان فونتهای فارسی، ایران سیستم و سایه را که در سیستم عامل Dos هستند را با نرم افزار DOSPRN 1.79 را چاپ گرفت، در صورتیکه نرم افزار دیگری این توانایی را دارد خوشحال میشوم از راهنماییتان استفاده کنم
با سلام لطفا تنظیمات مناسب برای نرم افزار مخصوصا برای زبان فارسی را عنایت نمائید با تشکر و سپاس
من c d پرینترمو گم کردم تو همه سایت ها رفتم بوده ولی دانلودش خراب بوده اگه میشه برنامه اش رو برای امروز میخوام برای دانلود میخام
در میان زبان ها زبان فارسی وجود ندارد در نتیجه فونت های فارسی را پشتیبانی نمی کند و در چاپ به حالت زبان ماشین چاپ می شوند
با سلام واحترام برنامه dos print شما خیلی خوب روی کام÷یوتر من اجرا شد متشکرم
از گذشتن این نرم افزار جهت استفاده عموم سپاسگذارم زمانیکه نرم افزار نصب میشود اول اینکه فایل کرک درون فولد کپی شد ولی در زمان اجرا پیغام cannat create font به نمایش درمیآید
بسيار عالي
سلام من از نرم افزار زرنگار استفاده مي کنم و هميشه مشکل پرينت گرفتنشو داشتم، وقتي فهميدم که همچين برنامه اي وجود داره، خيلي خوشحال شدم، اما نمي دونم چرا وقتي برنامه از فايلهام ايميج ميگيره براي پرينت، يه شکل عجيب و غريب ميشه، براي حل اين مشکل چيکار بايد بکنم؟
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!