همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام . کرک کار نمی کنه . بعد از استفاده از بعضی از کلاسها مثلا ribbon control ارور میده که Dev component رجیستر نشده لطفا راهنمایی کنید
سلام دوستان من این نرم افزار رو رو ویندوز 10 و ویژوال 2015 نصب کردم و وقتی آفیس فرم این کامپوننت رو میسازم فونت فارسی رو نمایش نمیده! با تعویض نوع فونت صفحه و ... هم درست نشد! آیا راهکار دیگه ای هست برای نمایش صحیح فارسی؟
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!