همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
در زمینه مدیریت فایل فکر نمیکنم در مقابل Xplorer2 رغیب جدی ای وجود داشته باشه! + اول اینکه بصورت Manage Code نوشته شده و همین باعث میشه از نظر سرعت اصلا قابل قیاس نباشه؛ + بصورت Shell ویندوز نوشته شده که باعث میشه هرچیزی که برای Windows Explorer کار کنه روی Xplorer2 هم بخوبی کار کنه؛ + مدیریت انتقال فایل (کپی ...) هم ابزار داخلی برای کنترلش داره که برتریش نسبت به بقیه توی نحوه نوشتن اطلاعات روی هارد که باعث Defreg شدن هارد نمیشه؛ + از ابزارهای Duplicate, Compare گرفته تا انواع ابزارهای کوچیک و بزرگ دیگه که بصورت داخلی وجود داره و خیالتون رو از شر خیلی از ابزارهای دیگه راحت میکنه؛ +در اگه اهل کیبورد هستید بهترین گزینه برای شورتکات بازا هستش؛ +در زمینه جستجو هم با قاطعیت میگم که رغیبی نداره (چه با Index بود و چه بدون Index شدن فایل ها )، بعد از یک بار جستجو در دفعات بعدی سرعتش به چند ثانیه کاهش پیدا میکنه چون به صورت Cache شده اطلاعات رو در بار اول در میاره. و کلی خدمات دیگه که باید باهاش کار کرد؛ حالِ ، قال نیست.
به نظر من هم این نرم افزار با addon هاش رقیب نداره .
همه کاربران باید این نرم افزار فوق العاده را داشته باشند این نرم افزار دقیقا یک جستجوگر عالی برای یافتن هر چیزی که در کامپیوتر قرار داده ای می باشد و از نطر من یک کتابخانه برای کتابخانها و یک موزیک خانه برای موزیکدانها و یک عکاسخانه برای عکاسها است چون به سرعت همه چیز را برای شما پیدا میکند جالب اینکه جستجوگرش بخوبی با زبان فارسی کار میکند مثلا اگر بنویسید کتاب صادق هدایت همه کتابهایی که مربوط به صادق هدایت هست را در کامپیوترتان پیدا میکند... مزیت دیگر این نرم افزار پرتابل بودن آن هست شما میتوانید آنرا حمل کنید و در کامپیوترهای دیگران استقاده کنید.... یک نکنته دیگر اینکه شما با یک ساعت کار با این نرم افزار به همه خصوصیات آن پی خواهید برد بخصوص کسانیکه زبان انگلیسی ضعیفی مثل من داشته باشند.... از مهندسان سافت متشکرم
به نظرم Winnc خیلی بهتر از اینه، از نظر امکانات هم هیچ کدوم به پای Directory Opus نمیرسن.
واقعا این نرم افزار فوق العاده است برای اینکه : 1- خیلی یوزر فرندلی هست 2- شبیهه نرم افزار Norton Commander(NC) هستش که خیلی ساده و پر کاربرد بود . 3= تمامی کسانی که دوره نورتون کامندر رو دیده باشند می توانند با این نرم افزار کار کنند و تمامی کلید های هم به همان شکل است مثلا کلید F5 همان کپی است
total commander ولقعا بهترینه. اگه یه نیگا به لیست addon هاش توی سایتش بندازید متوجه میشید که چه کارا که براتون نمی کنه.
خیلی ممنون از زحمات شما
ممنون از زحمات شما دوستان.از دوستانی که ازاین سایت استفاده میکنند میخواهم حتما عضو vip بشوند.به قیمتش می ارزه
سلام خسته نباشید. فکر نمی کنم این نرم افزار بهترین باشه. نرم افزار xplorer2 رو هم امتحان کنید. البته ورژن جدید این نرم افزار 30 روزه هستش ولی ورژن های قبلیش رایگان بود و من از سایت zabkat.com که سایت خود نرم افزار هست دانلود کردم. امکاناتی مثل استفاده از 2 پنجره و چندین تب برای باز کردن فولدر های مختلف از امکانات بسیار شیرین! اون هست.
دمتون گرم واقعا تکید
با عرض سلام، ممنون.
ممنون از سايت خوبتون
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!