همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
واقعا ممنون... من نسخه ی قدیمی سیمانتیک رو داشتم که فقط روی اکس پی کار می کرد و خیلی راضی بودم... اما از وقتی ویندوز 7 نصب کردم همش درگیر آنتی ویروس هایی مثل ند و ... بودم ، که آپدیتشون مصیبته... ولی خدا خیرتون بده، این سیمانتیک عزیز دل یدونه باشه....
با سلام دستتون درد نکنه سیمانتک همون آنتی ویریسی که شرکت جاسوسی NSA استفاده میکنه . خیلی حال دادین . خدا قوت
يا شرکت سيما نتک يا هيج کسي ديگه
آنتي ويروس از اين بهتر نميشه!!!
سلام من از انتي ويروس سيمانتک استفاده و تا بسيار راضي هستم و رو دست اين انتي ويروس پيدا نمي شه
سلام ؛ وقتيکه آنتي ويروس هايي مثل کاسپرسکي و ناد هستند به نظر من نيازي به آنتي ويروس ديگري نيست .
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!