همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام لطفا آموزش استخارج روبزارین باiso
سلام من نمیدونم چطور تو کامپیوتر نصبش کنم وقتی میرم توش سه تا گزینه داره کدومو بزنم بعدش چیکار کنم؟
سلام ورژن جدید این برنامه(ورژن 14) را برای استفاده قرار دهید http://www.paragon-software.com/home/pm-personal/requirements.html تشکر
با سلام من 200 گیگ از هاردم مونده می خوام پاتیشن اضافه کنم میگه no mbr نفهمیدمmbr منظورش چیه
ببخشید ، یه سوال ! این تقسیم به 1024 برای چی بود ؟؟ درست ه فرمایشتون ! خیلی جالب بود ، ولی درکش نکردم ! میشه توضیح بدید ؟
منظور از 500 گیگابایت در واقع 500 میلیارد بایت است که اگر آن را 3 بار به 1024 تقسیم کنید میشود 465 گیگابایت!
دوست عزیز که هارد 500 ات میگی مشکل داره. شما یه درایو 244 و یه 206 داری که میشه 450 گیگ. خودت هم که داری میگی بهت اجازه ساختن بیش از 15 گیگ رو نمیدی که که کاملا درسته. جمع تمامی این اعداد میشه 465 گیگ که برای یک هارد که 500 گیگ هست کاملا طبیعیه. قرار نیست نوشته 500 گیگ دقیقا همون 500 گیگ فضا رو در اختیارت قرار بده. همیشه کمتر از اون عدد فضا بهتون داده میشه.
با سلام من یه مشکلی دارم خواهشااااااااااااااا اگه میتونید کمکم کنید من هاردم 500 هستش ولی الان بهم ریخته درایو C من شده 244 G و درایو D شده 206 G اینا مشکلم نیست مشکل اصلیم اینه که میخوام یه درایو سومی به اسم E که 50 G باشه درست کنم که 500 G تکمیل بشه ولی نمیشه و بجای 50 G فقط بهم اجازه میده که 15 G درست کنم و این یعنی اینکه این وسط 35 G ناپدید شده که میشد ازش کلی استفاده کرد لطفا اگر راه حلی به ذهنتون میرسه کمک کنید از سایتتونم ممنووووووووووووووووووووووووووونم عالیههههههههههههههههههههههههههههههههه
سلام هارد لب تابم (!) یه ماه بود گم شده بود. این نرم افزارو نصب کردم پیدا شد! با تشکر از سایت خوبتون دمت داغ! (:
سلام.خیلی ممنون از بابت گذاشتن این نرم افزار. بنظر من یکی از بهترین برنامه ها برای پارتشین بندی و ریکاوری هارد هست.واقعا قابل اعتماده.فقط یادتون باشه نصفهه کار به هیچ وجه دست به کامپیوتر نزنید!! یا به عبارتی ریست یا خاموش نکنید.وگرنه اطلاعات میپره هوا.ولی بازم میشه ریکاوری کرد! کلا دنبال دردسر هستید این کار را انجام بدید.
سلام وقت زیباتون بخیر بسیار ممنون از زمانی که صرف می کنید موفق و پیروز باشید
سلام خواستم تشکر کنم از زحماتون من خیلی دنبال این برنامه بودم و تونستم اینجا پیداش کنم ... دوستانی که این پست رو میخونن حتما این برنامه دانلود کنن چون واقعا یک نرم افزار کاربردی هست و مطئمنا بهش نیاز پیدا میکنید. موفق باشید
سلام ضمن تشکر از وبسایت بسیار خوبتان . لطفا در کنار ارائه نرم افزارهای به روز و تخصصی آموزش کاربردی جهت استفاده از این نرم افزارها را نیز بمنظور دانلود و استفاده دوستان قرار دهید. موفق باشید
سلام سایتتون مث داروخونه میمونه ......... بیمارتم سافتگذر
سلام من با این نرم افزار اشتباهی فلش مموری 8 گیگ رو پارتیشن کردم که به دو قسمته 5گیگ و 2.5 گیگ تبدیل شد که الان ظرفیت فلش 2.5 گیگه.5گیگه بقیش نیس. کسی میدونه چطور میشه پارتیشن رو از بین برد؟
نقل قول (با سلام من ویندوز 7 دارم رو لپتاپ دل سیستم رو با dvd recovery media که با خود نرم افزار دل (dell datasafe local backup) که فابریک رو لپتاپ بود درست کرده بودم ریکاور کردم . کلا 2 تا پارتیشن داشتم (c,d) به اضافه dvd . بعد از ریکاوری درایو d غیب شده. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قبلا : C = 60 gb D = 260 gb حالا : C = 60 gb D = غیبش زده ) ممنون با Paragon Partition Manager™ 11 SE Personal درست شد یه پارتیشن 1 mb دریت شده بود که تو disck managment نشون نمیداد با Paragon Partition Manager™ 11 SE Personal پاکش کردم بعد پارتیشن D رو ساختم
من این نرم افزار رو استفاده کردم خیلی خیلی برنامه خووووووبی هستش به همه پیشنهاد می کنم حتماٌ این فایل رو بگیرند در ضمن با سریال نامبر هستش واقعاٌ دستتون درد نکنه
خیلی ممنون آقا(ها) و یا خانوم(ها)ی محترم از بابت نرم افزار partition magic. آرزوی موفقیت براتون دارم.M.K
خیلی ممنون بابت این نرم افزار مفید و به روزی که توی سایتتون گذاشتین. من خودم ورژن قدیمی این نرم افزار رو داشتم ولی بر روی ویندوز 7 اجرا نمی شد. دستتون درد نکنه. یاشا (زنده باشی)
سلام متشکرم، بازم برنامه های اساسی مثل این برامون بذارین! دمتون گرم!
دستتون درد نکنه. تو سایت مرجعش نوشته که داریو dynamic رو به basic برمیگردونه. اگه این کار رو بکنه خیلی عالی میشه. خیلی ها به این نیاز دارن
خیلی top این سایت ممنون از اشتراک گذاشتن این برنامه
بسیار عالی بود ممنون که مشکل منو حل کردین
سلام ممنون واقعاً عالی بود موفق باشید.
عالي عالي بود mr30.mr30 ارزوي موفقيت بيشتروبيشتر
خيلي عاليه ممنون
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!