همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
با عرض سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم این نسخه که شما در سایت گذاشتین دارای افزونه های 4x4 DLC و Turbo DLC هست یا نه ؟ با تشکر
سلام.شبیه سازخوبیه ولی حرکت موسش خیلی بده اگه امکانش هست راهی بهم نشون بدین که حرکت موسشودرست کنم یااگه نمونه مشابه این بازی هست بهم معرفی کنیدممنون.
حرکت موس در این بازی بسیار بده و قطعا خسته میشید و بازی رو میذارید کنار.
سلام آقا من نصب کردم. بعد از اجرا تا تعریف پروفایل رفتم. اما بعدش دیگه همونجا موند و اصلا هر کار کردم، به قسمت بعدی نرفت. چیکار کنم؟
سلام من دانلود کردم بازی خوبی بود. برای کسایی میخوان با قطعات خودرو تا حدودی آشنا بشن پیشنهاد میکنم این بازیو از دست ندن!
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!