همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام به همه دوستان منم یه طورایی نظر این دوستمونو هم قبول دارم و هم مخالفم قبول دارم چون خیلی تکراری شده و نظرات فقط شده تشکر و مخالفم چون تقریبا جز تشکر و خدا قوت گفتن نمیشه چیز دیگه ای به دوستان ادمین سایت گفت، مگه نه؟
این چه رسم عجیبی است در این سایت! 19 نظر درج شده در ذیل این نرم افزار 17 تا تشکر و قدردانی است! سافت گذر یک صفحه مخصوص این کار درست کند یا یک رأی گیری کنار سایت بگذارد یا .... تا همهی این عزیزان آنجا تشکر کنند نه ذیل نظرات کاربران!
با سلام واقعا خسته نباشید و دستتون درد نکنه من بالاخره تسلیم شدم که عضویت ویژه رو بگیرم ممنون از زحماتی که می کشین
دیوانه کننده ترین سرویس فارسی . صبح سفارش نرم افزار و میدی ، بعد از ظهر کرک شده تحویل می گیری . بابا تو دیگه کی هستی ؟
باسلام واحترام وتشکر ویژه از همه دستاندرکاران سایت خوب ایرانی "softgozar" وبرای چندمین بار خواهشی از کاربران سایت:لطفاً هنگام اظهار نظر از سایت خوبی مثل سافت گذر از کلمات وادبیاتی که بهدور ازشأن یک کاربر ایرانی ومسلمان است استفاده نکنید! وامّا درمورد نرم افزار، اگر کسی کاربری با سطح تصیلات عالی وتجربه برنامه نویسی در سطح متوسط به بالا باشد، میداند کمتر نرمافزاری سراغ داریم که هنگام کد نویسی خیلی راحت،خروجی برنامه راهم همزمان نشان میدهد وحتی ویژگی برترآنکه هر آیتم ازخروجی را کلیک کنید در پنجره دیگر ابتدا وانتهای تگ آن آیتم را با رنگی مشخص به ما نشان می دهد.ضمنا ویژگی بارز دیگر این نرمافزار تبدیل کد های مختلف زبانهای گوناگون برنامه نویسی وب است یعنی به هر زبانی مثلHTML ویا ASP ویا.... کار کنید می توانید درپایان به آسانی این زیانها راتبدیل کنید ویا CCS آنها را به راحتی تهید کنید ، ونکته بسیار قابل اهمیت که این نرم افزار را برنرم افزارهای مشابه برترمی سازد: اگر بانرم افزار های مشابه کار تبدیل کد انجام گیرد،چه بسا تگهای اضافی تولید گردد که این با آپلود شدن در هاست مشکلاتی برای وب ایجاد میکند، ولی این نرم افزار عملاً در حدود 20000 خط برنامه را با کدها وتگهای مختلف تاکنون تست کردیم یک تگاضافه هم ایجد نکرد وبه راحتی آپلود شد و خروجی مطلوب ومورد نظر را تولید نمود. درپایان از "سافت گذر" خواهشمندم ورژن 4 نرم افزار را که چند روزی در سایتها قرارگرفته در سایت قراردهند با احترام وتشکر مجدد.
سلام، نسخه جدید این نرم افزار هم امروز منتشر شد، این رو هم در سایت قرار بدین خیلی عالی میشه! Microsoft Expression Studio 4 Ultimate با تشکر، دوستدار همیشگی شما، محمد امین مشایخی دوم
درود و سلام سپاسگذارم امیدوارم همواره شاد و سربلند باشید.
باتشکر فراوان از شما
Expression Web 3 SP1 8 MB http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=265e1fb5-ba97-4510-b607-2789ffdfd093&displaylang=en
سافت گذز حمایتت میکنیم.
با عرض خسته نباشید از شما مسئولان عزیز این سایت
یه دنیا تشکر و با ارزوی موفقیت برای شما عزیزان
Eyvalllllllll
با سلام. این نرم افزار شامل این 4 جزء هستش: Expression Blend™ 3 + SketchFlow Expression Web 3 Expression Design 3 Expression Encoder 3 + IIS Smooth Streaming جزء اصلی رو که Expression Web 3 هستشو ننوشتین. برای دریافت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید: http://www.microsoft.com/expression/products/Studio_Overview.aspx
خيلي با حاليد دستتون درد نکنه
دستتون درد نکنه، خيلي دنبالش گشتم، ولي فقط نسخه آزمايش اونو پيدا کردم که درست نصب نمي شد.
Thanks very good
خيلي عالي بود. دستتون واقعا درد نکنه.
ممنون براي همه چيز
نرم افزار بسيار خوبي براي کار توليد محصولات وب و مديا است. تشکر مي کنم از مسئولين به خاطر آماده کردن و گذاشتن اين نرم افزار در سايت.
نامردا نرم افزار به اين باحالي گذاشتن تو سايت مفتي اقلا يه تشکري بکنين
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!