همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام خسته نباشید من این نرم افزار رو از شما خریدم از همه چیز راضی هستم جز یک مورد شما ورژن 16.0.0.707 رو برای من ارسال کردین تا الان هم متوجه نبودم و من الان برای کارهام به مشکل خوردم چون ماکرو توش اجرا نمیشه الان من باید چیکار کنم؟ مرسی
سلام این نرم افزار را دانلود کردم هیچ مشکلی نه در نصب و نه در اکتیو شدن دارد براحتی می توان در آن فارسی هم نوشت حتی نستعلیق . با تشکر از دوستان سافت گذر
آقا دانلود نکنید هنوز ایراد داره.یکی از ایراداش اینه که وقتی فایل رو Save میکنی و دباره میخای بازش کنی همه چی به هم ریخته می شه یکی دیگه این که وسط کار یه پیغام خطا میده و هر چی ok میکنی نمیره تا بشه به کار ادامه داد. خلاصه این که تا سروییس پکش نیاد به درد نمی خوره
لینک دانلود سرویس پک 1 این برنامه Corel DESIGNER Technical Suite X5 15.2.0.661 Final http://www.corel.com/akdlm/6763/downloads/CorelDRAW/CorelGRAPHICSSUITE/X5/Patches/CDGSX5SP1.exe
با سلام این کرل مشکل تابپ فارسی حل شده ولی هم این کرل15 و هم ورژن قبلی توی پرینت مشکی ایراد داره و کم رنگ یا ترام دار پرینت میگیره لطفا راهنمایی نمایید .
سلام به همه دوستان . وقت مهاجرت از فری هند رسیده. از آنجائیکه فتوشاپ برنامه اصلی گرافیستهای ایران است پیشنهاد میکنم از ایلوستریتور استفاده کنید که هم فایلهای قدیمی فری هند را به آسانی باز میکند و هم با فتوشاپ کاملا سازگاره و بده بستون عجیبی با هم پیدا کردند . که خودتون باید ببینید. موفق باشید
دوستان Freehand رو فراموش کنید .... سالهاست که دیگه نسخه جدیدی نداشته ، یعنی از وقتی که Adobe ، شرکت Macromedia رو خرید ، عمر Freehand تموم شد ....
با سلام و تشکر از زحماتتون. من عضو VIP هستم. اگر لطف کنید نسخه پرتابل Freehand هم بگذارید یکی از مهمترین نرم افزارهای مورد نیاز گرافیست ها را فرهم کرده اید.ممنون.
با سلام و تشکر از زحمات شما لطفا نسخه نهائی نرم افزار Free hand را هم برای VIP قرار دهید. باتشکر.
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!