همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
با سلام تشکر فراوان به دلیل قرار دادن نسخه لینوکس جلال فرخی
وقت بخیر. عزیزان سافتگذر، لطفا نسخه ی لایت این نرم افزار، یعنی VMware Workstation Lite رو هم بذارید. برای کاربران خانگی شاید بهتر باشه. حجمش خیلی خیلی کمتره از نسخه اصلی. علی یارتون.
دقت کنید بعضی antivirus ها اجازه نصب این نرم افزار رو نمی دن. مثلاْ اگر AVAST دارید (تنها راه) نصب کردنش، uninstall کردن ضد ویروستونه. بعد از نصب vmware می تونید دوباره اون رو نصب کنید.
رو سیستم من این برنامه نصب نشد .پیغام زیر رو میده your system indicates that it needs a restart befire setup can continue بعد از ریاستارت مجددا همین پیغام رو میده و ....
سلام دوست عزیز ! برای کار کردن موس تو ویندوز ما کلید ctrle +alt رو فشار میدیم ولی تو لینوکس کار نکردم ولی یه توصیه دارم اگه Vm رو واسه دسکتاپ میخای تو لینوکس از VIrthulbox اسبفاده منید چون VM سنگینه رو لینوکس برنامه های سنگین خوب کار نمیکنند من خودم هم دنبال نصب VM رو لینوکس بودم ولی این حرفا یه اساد بهم گفت خیلی قانع شدم برم سراع virthualbox
با سلام و خدا قوت خیلی خیلی از سایتتون ممنونم هر چیزی که بخوام داره و همش درست کار میکنه.فقط یک مشکل دارم وقتی روی vmware لینوکس رو نصب میکنم موس توی محیطش کار نمی کنه.موقع نصبش گزینه no mouse را انتخاب کردم با بقیه گزینه هاش ماوس کار نمی کرد. واسه touch pad نمی دونم چی رو بزنم.میشه راهنمایی کنید
سلام من این نسخه را دانلود کردم روی دوتا سیستم دیگر نصب کردم هیچ مشکلی نداشت اما روی سیستم خودم نمی توانم نصب کنم آخرین نسخه ای که روی سیستم من بود نسخه 7 بود اما این نسخه 8 و 9 نصب نمی شه و پیام زیر را می ده error: vmware workstation can not be installed on this computer. vmware workstation requires features that are not present on your CPU.See the product release notes for specific hardware and software requirements. مشخصات سیستم من cpu=32bit intel p 4 3.00 dual core ram=4 سیستم عامل 32 بیت من چی کار کنم؟
با سلام میخواستم بدانم که آیا برنامه ای وجود دارد که در ویندوز سون ویندوز xp نصب کنیم و بتواند تمام درایورها مثلا c . d . e و غیرو را بخواند و کلا عین ویندوز xp باشد و پرینتر و usb و غیرو را راحت بخواند و مثل ویندوز که در درایو دیگر نصب کردیم تمام کارها را انجام دهد یا خیر فقط جواب دهید شما یا دوستان با تشکر
سلام و تشکر فراوان از سایت و برنامه های فول و بجاتون!آقا من عذرخواهی به شما بدهکارم بابت پست قبلی که در تاریخ (90/08/28)گذاشته بودم و گله کرده بودم از VIP کردن برخی برنامه های خوب و ضروری که میگذاشتید.من الان چند روزیه که عضو ویژه تون هستم و تحسینتون میکنم و با جون و دل همراهتونم و هر کمکی از دستم بر بیاد برای سایت توپتون انجام میدم.واقعا ارزششو داره که آدم هزینه ی ناقابل و واقعا اندکی رو متقبل بشه و هم کمکی بشه برای شما و سایت عالیتون هم کلی برنامه و چیزای جالب و بدرد بخور ازز سایت بروزتون دانلود کنه.متشکرم .در پناه حق .موفق باشید
سلام من یکی از طرفدارای پروپا قرص سایتتونم اما وجدانن چرا هرچی برنامه و چیزای خوبه باید بزنید مخصوص VIP !؟اگه واقعا کار خیرخواهانه و وطن دوستانه و برای مردم میخواید انجام بدید پس اینقدر کم لطفی نفرمایید آقا جان.. به امید اینکه روزی اصلاح بفرمایی.. خیلی این برنامه رو میخوام و دوسش دارم و یه نکته دیگه اینکه یه هزینه مکی صرف کردن و عضو شدن تو یه همچین سایتی چیزی نیست!آره.ولی وقتی سایتتون سایت میهنیه و ما مردمم دل خوش کردن به شما چرا هرچی چیزای خوبه باید پولی باشه؟اگه میخواستید که میتونستید اصلا اکانت سازیتونم پولی کنید ولی نیتتون که خوب بوده و تمام کارتونم درسته پس این مساله رو هم حلش کنید یا تو زمینه ی خاصی VIP کنید(مثل برنامه های سنگین و پکیج های خیلی حساس و ضروری)از وضعیت مردم که خبر دارید دیگه.. موفق باشید.
با سلام و خسته نباشید امیدوارم این کارتون تدام داشته باشه در ضمن دوستان این لینک هم شامل نسخه ویندوزی وهم شامل نسخه لینوکسی می باشد.
با سلام خدمت دوستان بنده میخواستم خواهش کنم در زمینه اسکریپت ها نیز یکمقدار گستره کارتون رو افزایش بدید البته میدونم هستند چند سایتی در این زمینه،ولی اغلب یا از اسکریپت های نال شده استفاده میکنند،یا اصلا کیفیت کارها بقدری پایینه که قابل استفاده نیست . این پیشنهاد بنده رو اگر اجرا کنید،با توجه به محتوای خوب سایتتون،درصد بالایی از بچه های دولوپر رو هم جذب خودتون میکنید.. موفق باشید و سربلند Administrator Of Farsifa.com
برای VIP اولش مبلغش رو واسه 30 روز 30000 تومن خوندم ولی واقعا 3000 هیچه و ارزشش رو داره. موفق و مهمتر اینکه پایدار باشید
با عرض سلام و خسته نباشید فقط می تونم بگم سایتتون عالیه و به نظره من VIP هم به قول دوست قبلیمون هم مبلغی نیست هم اینکه بیشتر از این حرفا برای رسیدن به این نرم افزار ها باید هزینه کرد پایدار باشید سافت گذری های عزیز
لطفا ورژن لینوکسی اونم برای دانلود قرار بدین.
سلام سایت اصلی که ما ایرانیارو پس میزنه شما هم که وی آی پی میخواین خواهشا از حالت vip خارجش کنید و نسخه لینوکسشو هم بذارید ،دقیقا حرفای یکی از دوستامو زدم واسه تاکید بیشتر و بدونید مشکل خیلیاست
سلام ممنون و متشکر اگه میشه vm ware رو از حالت vip خارجش کنین چون سایتش ip ایران رو بلاکش کرده ضمنا نشخه لینوکسیشم بذارین ممنون.>
بسیار ممنون از اینکه همیشه جدیدترین ورژن نرمافزارها را در سایت قرار میدهید.
سلام از اینکه این برنامه را در اینجا قرار دادید بسیار متشکرم من به کمک این برنامه یک ACE Package ساختم فقط زمانی که می خواهم Package ایجاد شده رو بصورت کلاینتی نصب کنم کد ACE Client Licenses رو می خواهد آیا شما این کد رو هم دارید ؟ ممنون نوبهاری
ممنون بابت این برنامه عالیه
qGy2U7 I am always excited to visit this blog in the evenings.Please churning hold the contents. It is very entertaining.
با سلام واقعا سایت شما یکی از بهترین سایتهای ایرانی که میبینم. چون کارتون رو خیلی جدی و عااااااااااااااالی انجام میدید. امیدوارم حداقل بخشی از مخارجتون رو از این سایت دربیارید تا این سایت همیشه اینقدر خوب بمونه. موفق باشید.
با سلام و خسته نباشید همراه این نرم افزار Vmware ACE هم نصب میشود که نرم افزار خوب و پر کاربردی است ولی سریال شما برای آن کار نمیکند لطفا برای آن هم سریال یا کیجن قرار دهید تا امکان استفاده از آن هم برای ما میسر شود با تشکر
با تشکر از زحمات شما لطفا نسخه Server را هم قرار دهید
سلام . واقعا میتونم بگم بهترین سایت که تو عمرم دیدم سافتگذره . دوستان به Vip بپیوندید که تا با کمک هم سافتگذر به درجه ی بالا تری برسه 2000 تومان مبلغ زیادی نیست .
سلام. خیلی گلید. خیلی ماهید. محشرید. من یک ماهه تو اینترنت دارم دنبال نسخه 7 میگردم. بی نظیرید.
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!