همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام برای اجرای نرم افزار ،چگونه میشه ویندوز xp رو روی vmware نصب کرد؟
با سلام به همگی دوستان. متاسفانه این نرم افزار روی سیستم عاملی های 64 بیتی به صورت عادی نصب نمی شه. اما می تونی نسخه جدید برنامه VMware رو نصب کنی.این نرم افزار یک فضای مجازی رو سیستم ایجاد می کنه و می تونی ویندوز اکس پی یا هر نسخه دیگه ای از ویندوز رو روش نصب کنی.بعد باید بر پایه این نرم افزار هایسیس رو نصب کنی.کارکردن باهاش فوق العاده راحت.آموزش هم داره. من خودم این کار رو با ویندوز 7، 64 بیتی امتحان کردم وجواب گرفتم.
دوستان این نرم افزار (hysis) رو سون 64bit هم نصب میشه؟
فوق العاده ای softgozar ، واقعا بدون قفله .......
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!