همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام من 0.11.1 نصب کردم وارد میشی ویندوز ۱۰ میپره بیرون ریستارت میشه مشخصات سیستم من RAM12G DD4 CPU I7 8550 intel GPU 4G DD5
سلام وقت بخیر، من وقتی از شبیه ساز استفاده میکنم سیستم هنگ میکنه، چهار پنج تا شبیه ساز مختلف دانلود کردم و چواب نداد و الان هم میخوام با این شبیه ساز تست کنم. به نظرتون مشکل از کجاست؟ درضمن قابلیت مجازی سازی سی پی یو هم فعاله توی تنظیمات بایوس. سیستم من : سی پی یو : Intel Core 2 Quad CPU Q9550 رم : هشت گیگ DDR3 گرافیک : Nvidia GeForce 210 سیستم عامل : ویندوز 10 64Bit فضای خالی درایو C هم بالا پنجاه گیگه ممنون میشم اگه جواب بدین.
سلام من دانلود کردم اماچراتواین ورژن برنامه های گوگل رو نداره؟
سلام چطوری میشه روت دستگاه رو فعال کرد ؟ من تو تنظیمات دستگاه فعال کردن روت رو پیدا نکردم
سلام میشه بگین تو این برنامه چطور باید صفحه رو بچرخونیم؟ مثل بلواستیک که توی تنظیمات صفحه رو میچرخوندیم. یعنی مثلا برنامه ای که به طور پیش فرض صفحه ش عمودیه، افقی ش کنیم
سلام.من به طور کامل نصب کردم.cpu هم اینتل هست.اما اصلا اجرا نمی شه.چرا؟؟
ُلام برای من اصلا توش اینستا گرام نیست میشه بگید باید دقیقا کدوم برنامه رو دانلود کنم؟ بعدشم وقتی ک اکانت ساختم تو پلی استور موقع نصب ی برنامه همش ارور میده ک کانکت شو.... کمکم کنید ممنون
سلام کسی نتونست راهی برای مشکل can not find vbox.msi پیدا کنه لطفا کمک کنید
آقا این قابلیت VT environment در بوت که نوشتی رو توضیح بدید لطفا
سلام اگه میشه یه راهی برای اینکه میگهcant find vbox.msi!بکنید برا من رو این گیر میکنه
سلام کسانیکه مشکل ارورcan not find vbox.msi دارن کارهای زیر رو انجام بدن درس میشه Please do the following: 1. Uninstall Droid4X and Virtualbox 4.3.12_ZZZZ 2. Reboot your computer 3. Install Droid4X 4. Run Droid4X
سلام داخل برنامه نمیشه فارسی تایپ کرد راهی داره؟
برادران این بعد نصب ارور میده ارور can not find vbox.msi مدیران لطفا رسیدگی کنید و بگید باید چیکار کنیم
برا من راحت نصب میشه بعد که میخوام اجرا کنم حتی با ادمینیستور میزنه cant find vbox.msi!!
سلام دوستان برای رد شدن از 80 درصد به فولدر محل نصب برنامه برید و فایل اصلی برنامه رو Run as administrator کنید
عالی کار می کنه ولی مواظب باشید باید سی پو اینتل باشه روی ای ام دی ار نمیکنه تو سات سافت هم گفتهدم سافت گذری ها گرم بی نظیرید
اینستاگرام رو این کار میکنه؟؟؟؟؟
با سلام. دوستان اگه کسی میدونه میخواستم بدونم چه جوری میشه فایل دیتای بازی ها رو منتقل کرد به این نرم افزار؟ ممنون
سلام.من برنامه را نصب کردم ولی errorداد و گفت چون cpu AMD است برنامه قابل اجرا نیست. cpuمن هم AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000 است . خواستم اطلاع رسانی کرده باشم.موفق باشید
واقعاً عالی کار میکنه . من الان نصب کردم فکر کنم از 80درصد به بعد باید یکم دانلود کنه ؛ آخه یکم با گیر جلو میرفت اما توی دو دقیقه نصب شد
سلام..بابا اینو دانلود نکنید مشکل داره تا 80 درصد بیشتر نمی ره....سافت گذر لطفا مشکل حل کن.مرسی
سلام من Bluestacks دارم . مشکل سیاه شدن گاه و بی گاه تصویر را داره . به نظرتون Droid بهتر از اون است . لطفا راهنمایی بفرمایید . ممنون
Droid4X 0.8.2 اومده...سافت گذر لطفا ورژن جدید رو قرار دهید...یکی از آبدیتاش برطرف کردن باگ گیر کردن توی 80% هست ممنون
سلام خدمت حضار من مشکلی دارم این نرم افزار تا 80 درصد میاد بالا و متوقف میشه مشکل کجاست .ویندوز من اکس پی سراسپک3 و سی پی یو 4 هسته یی گرافیک 2 گیگ رم 6 گیگ رو سیستمم نصبه.و لطفا بگید کدوم ورژن برنامه از همه بهتره.باتشکر
بهترین شبیه سازی که من دیدم تا به امروز بسیار عالی هست. ممنون از تیم مهندسی سافت گذر
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!