سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

همه دسته بندی ها

منو
آیکون جستجو در سایت سافت گذر
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد زینت پدر حضرت زینب سلام الله علیها مبارک باد 💐
 
 
  1. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید
  2. به مناسبت عید غدیر، در سایت https://esetupdate.ir/ تخفیف ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته شده است؛ فرصت را از دست ندهید. 🌸
  3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

نرم افزار های پرکاربرد

ثبت نام | ورود

Norton 360 2024 22.24.8.36 Offline Update

نظرات کاربران

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1400/03/22

سلام. اونایی که نظر دادن الان فسیل شدن با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1394/07/26

سلام
من این ضد ویروس را از همین جا دانلود و تست کردم
norton 360 و نسخه سال 2015 آن یعنی Norton Security Premium واقعا قدرتمند و همه فن حریف است . ولی متاسفانه فقط نسخه های 2015 این آنتی ویروس مانند Norton 360 v22.5.4.24 بر روی ویندوز 10 نصب می شوند که برای آن تا به حال trial reset برای آن ارائه نشده است.
از مسئولان محترم و زحمتکش سافت گذر خواهشمندیم برای ورژن های جدید این ضد ویروس نیز trial reset "قابل اعتماد " قرار دهند.
با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/09/06

سلام من چند روزی که norto360 رو از سایت سافت گذر دانلود و نصب کردم ولی بلد نیستم باهاش کار کنم! حتی نتونستم تنظیماتی که خود سایت سافت گذر گفته رو پیدا کنم و آپدیت 180 روزش رو فعالش کنم. اگه امکان داره نحوه نصب و فعال کردن آپدیتاش را کلا در سایت قرار بدین. الان تقریبا میتونم بگم هنوز یک هفته نشده آنتی ویروسم که تازه نصبش کردم غیر فعال شده، و نمیدونم باید چیکار کنم. میشه لطفا کمکم کنید. کلا میشه یه توضیح کامل در مورد کار با این انتی ویروس رو بدین.تا تازه کارای مثل من بتونن باهاش کار کنن.
ممنون از سایت خوبتون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/05/09

من ESET استفاده میکنم ولی میدونم Norton بهترینه! ولی خوب سنگین ترم هست...
شما برید اینترنت دنبال کلید ESET بگردید....5 دقیقه معطل نمیشید پیداش میکنید!
واسه کلید kaspersky فوقش چند ساعت بگردید پیدا میشه (365 روزه!)
ولی برید دنبال کلید نورتون....یک هفته هم بگردید پیدا نمیکنید !
خیلی واضحه! نورتون قدری از پس خودش بر میاد که مفتی ازش استفاده نکنن...پس از پس ویروسای شما هم بر میاد!
خوب ولی من نیاز ندارم ! چرا؟
چون ویندوزم قلابیه ... نرم افزارها همه قلابی ...فوقش ویروس گرفتم دوباره ویندوز نصب میکنم!
نمیخوام ناراحت شید ولی جدا تا حالا فکر کردید کدوم بیکاری میاد سراغ شما؟!
ابته نه همه شما.... منظورم کسایی هستند که عادت دارن همه چی مفتی استفاده کنند.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/02/27

نظرات بعضی دوستان رو خوندم و فقط خواستم بگم رو یه نرم افزار تعصب نداشته باشین. و تا آخر عمر فقط اون نرم افزار رو استفاده کنن.
مطمئن باشین امتحان کردن نرم افزارهای مشابه نرم افزار مورد استفاده شما حداقل تجربه شما رو بیشتر میکنه.

در مورد این نرم افزار امنیتی هم بگم که :
من تا الان از ESET استفاده میکردم تقریبا از وقتی که کامپیوتر گرفتم.سال 80 ... و تا به امروز هم مشکل خاصی نداشتم.
البته همون اوایل سال 80 82 .. چند بار عملکرد ضعیف از ESET دیدم.یعنی کل آهنگ های من رو پاک کرد و ترمیم نکرد...
اما تو این 6 7 سال اخیر واقعآ مشکلی با ESET نداشتم و سیستمم بدرستی کار میکنه.

اما امروز میخوام نورتون رو هم امتحان کنم.حداقلش برام جذابه کار کردن با یه نرم افزار امنیتی که برای خودم جدیده...
در نهایتش هم بخوام دوباره ESET نصب کنم.
ممنونم از سایت شما.
و به امید روزی که شرایط اقتصادی .. داخل کشورمون جوری شه که بتونیم براحتی نسخه های اورجینال نرم افزارها را تهیه یا تمدید کنیم...

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/01/07

با سلام

خطاب به دوست غزیزی که با نصب چندین آنتی ویروس مشکل داشتن

با توجه به نکاتی که اشاره فرمودید، سیستم شما آلوده شده به نوعی بد افزار ، شما ابتدا باید رفع آلودگی کنید،
میتونید این کار رو با استفاده از دیسک نجات یکی از آنتی ویروسها در که در محیط بوت عمل میکنند انجام بدید، ولی قبل از این کار پیشنهاد میکنم ابتدا نرم افزار malwarebyes ver2 رو از همین سایت دانلود وبر روی سیستمتون نصب کنید، بعد از فعالسازی بلافاصله وارد setting شده و ابتدا در بخش detection and protection گزینه ی scan for rootkits رو تیک بزنید، سپس در همان منوی setting وارد قسمت Advanced setting شده و enable self-protection module رو تیک زده وقسمت زیرین این گزینه رو نیز تیک بزنید ، حالا میتونین سیستم رو بعد از آپدیت یکبار اسکن کنید ، به احتمال قوی مشکلتون با این نرم افزار حل میشه

با تشکر آرمین

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/10/13

در پاسخ به شخص مهترمه 1392/08/08 باید بگم اطلاعاتی که در کامپیوتر بنده است از 100 تا سایت با ارزش تره چرا؟ چون تمام برنامه های امنیتی که مال 3 شرکت بزرگ هست توی کامپیوتره منه.دوما من نورتون 360 رو 1 ساله خریده بودم داداش پی دیگه ...

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/08/08

سلام
خدمت دوست عزیز (مهمان تاریخ: 1392/04/14) عرض کنم که نورتون هم از شما بدش میاد که نرم افزار را رایگان استفاده میکنید.
همین که سایت یاهو امنیت سایت خودشو به نورتون سپرده گویای توانایی این نرم افزاره،و فکر نکنم سیستم شما از سرور یاهو مهمتر باشه.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/07/17

دوستان سلام
من یه سایتی هست که میخوام برم فکر کنم نورتون اجازه ورود نمیده حیاتیه مربوط بکارمه اینم سایت mftlearning.com
روش باز شدنتون اینجا بگید مرسی

نام کاربر : ahadsia زمان ثبت نظر : 1392/06/10

با سلام و عرض خسته نباشید به سافتگذریها
خدمت دوستان محترم عرض کنم که این نرم افزار تنها فرقش با Norton Internet Security
امکان بک آپ گیری اون هست و از لحاظ امنیتی هیچ تفاوتی با هم ندارند
من حدود 2 ساله که از Notron Internet Security استفاده میکنم و تا بحال مشکل ویروسی شدن نداشتم(قبلش Eset یا همون Nod32 داشتم و ماهی یه بار ویندوز عوض میکردم)
در ضمن من یه کافی نت کوچولو هم دارم و روی همه سیستمها همین NIS رو نصب کردم و حتی درگاههای Usb رو هم باز گذاشتم و مراجعین مدام فلش مموریهای آلودشون رو به سیستمها میزنن و کارشونو انجام میدن. الان حدود یکساله که ویندوز سیستمها عوض نشده و مثل روز اولش داره کار میکنه.
نه مشکلی توی شبکه ایجاد میکنه و نه سرعت سیستمها رو پایین میاره (لازم به توضیح که سیستمها آنچنان قوی هم نیستند ینی همشون حتی core2 Duo هم نیستند)
آپدیت آفلاینش از سایت خود نرم افزار بصورت رایگان قابل دانلوده و هر روز آپدیت جدید میذاره
آپدیت آنلاین هم براحتی و حتی بدون نیاز به پروکسی انجام میشه. فقط نکته ای که هست این آنتی ویروس حتما باید رجیستر و اکتیو بشه .
دوستان هرگونه اطلاعات و یا راهنمایی که خواستن میتونن با ایمیل زیر تماس بگیرن
خوشحال میشم اگه چیزی بلد باشم در اختیار دوستان قرار بدم.

argsystem@yahoo.com

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/04/14

سلام من می خواستم بگم لب تاب من دو ویندوزه هستش و روی یکی kaspersky pure 3 و روی دیگری norton 360 نصب هستش. من برای امتحان این دو،یک فلش شامل ویروس auto run را به کامپیوتر زدم norton 360 یه ویروس auto run ساده رو نتونست شناسایی کنه.من واقعا از norton 360 دیگه بدم میاد و به همه دارم میگم jaspersky pure 3 رو نصب کنید.

نام کاربر : abtin&poda زمان ثبت نظر : 1392/01/09

سلام
من دنبال یه آنتی ویروس توپ میگردم!تا الان همیشه از nod32 استفاده میکردم چون نمیدونستم چی نسب کنم!الان با توجه به نظرات دوستان انگار این آنتی ویروس خیلی کار درسته و میخوام که نصبش کنم!
اما قبلش 2تا سوال داشتم که اگه لطف کنید زود جواب بدید ممنون میشم!اول اینکه آ÷دیت این آنتی ویروس چطوریه؟راحته؟
دوم اینکه این ورژن با Norton Internet Security 2013 v20.3.0.36 و Norton Antivirus 2013 v20.3.0.36 چه تفاوتی داره؟
ممنون!
لطفا اگه کسی اطلاعات کاملی درباره Norton داره لطف کنه و اونارو واسم ایمیل کنه
abtin_ame_110@yahoo.com

نام کاربر : fatima_k17 زمان ثبت نظر : 1391/10/28

مرسی از بروبچه های زحمت کش سافت گذر...
کارتون حرف ندارههههههههههههه
مرسییییییی
و یه تشکر جداگانه بابت این نرم افزار هایی که براشون پرداخت هزینه رو الزام کردید ...دمتون گرم./..هر چند هزینه اش ناچیزه ولی شاید این ملت یه کم به خودمون بیایمو عادتای مفت خوریمونو بندازیم دور..
دمتون گرم بابت این همه زحمت+کار فرهنگی ;)

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/08/10

نه داداشی نورتون هر محصولش واسه یه کاره... بهترین محصولش که چکیده ای از همه محصولاتشه نورتون 360 که من الان 5 ساله دارم ازش استفاده میکنم و تا حالا ویروسی نشده... هر کسی سوالی داشت دربارش بهم خبر بده تو یاهو مسنجر... Nighthawak50c@yahoo.com

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/08/08

Norton 360 20.1.1.2
Norton Internet Security 2013 v20.2.0.19
Norton Antivirus 2013 v20.2.0.19

میخواستم بدونم Norton 360 دو رردیف بعدی که در بالا نوشتم رو هم شامل میشه ؟
به نظر شما کدوم بهتره که دانلود کنم؟؟؟

نام کاربر : siyamak_salimi68@yahoo.com زمان ثبت نظر : 1391/06/11

با عرض سلام و خسته نباشید به گروه سافت گذر. سوال من اینه که Norton 360 v6.2.0.9 Final با ویندوز8 سازگارهست یا نه.
با تشکر.لطفا جواب بدید.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/04/12

سلام دوستان
من با این آنتی ویروس ها یه مشکل دارم, البته فکر کنم اونا با من مشکل دارن !

BitDefender Total Security 2012 Build 15.0.38.1604
AVG Internet Security 2012.0.2180
Norton 360 6.0.0.145
Kaspersky PURE 2.0 12.0.1.288

وقتی که نصب BitDefender تموم میشه دوتا فایل رو که هرسری هم باهم فرق دارن رو آدرس میده, میگه باید اینارو بفرستم واسه شرکت و تا مشکلم با اینا حل نشه شروع بکار نمیکنم, حالا من چه Yes بزنم چه No, کلا سیستم هنگ میکنه, با دکمه کیس هم که سیستم رو ریست میکنم بازم تا ویندوز بالا میاد هنگ میکنه !

وقتی AVG و Norton رو میخوام نصب کنم تا آخراش میره ولی یهو نصب نکرده خودشونو Uninstall میکنن, Norton که هیچی ولی خدا پدرشو بیامرزه حداقل AVG این Error رو میده 0xC0070643 و جالب اینکه وقتی سیستم رو با CCleaner 3.19.1721 Business ترتمیز میکنم جفتشون خیلی راحت نصب میشن و کار میکنن !

وقتی Kaspersky رو نصب میکنم و به Internet وصل میشم تو قسمت Details صفحه اصلیش میگه App Control و Firewall غیرفعاله و هرچیم دکمه ی Enable رو میزنم فعال نمیشه, در صورتی که تو تنظیماتش همه چیزش فعاله !

خودم فکر می کنم مشکل از برنامه هایی که قبل از این آنتی ویروس ها نصب کردم, ولی کدومشون خدا میدونه ...
چون امتحان کردم تو یه ویندوز خام هیچکدوم از این مشکلات نیست !

کسی اگه بتونه تو Fix کردن هرکدومشون کمکم کنه واقعا ممنون میشم وگرنه فکر کنم جای آنتی ویروس باید از پینیسیلین استفاده کنم !!!

نام کاربر : mehran8398 زمان ثبت نظر : 1391/02/14

با سلام خدمت دوستان .
آقا این نرم افزار با کرک موجود ریست می شه ولی اکتیو نمی شه و نمی تونید از بعضی امکانات نرم افزار مانند بک آپ گیری آنلاین استفاده کنید .
ولی یه راه هست برای بر طرف کردن این مشکل و کرک 60 روزه ئ نرم افزار .
سیف مود سیستم و بیارید بالا و از کرک استفاده کنید .
مشکل بر طرف می شه .
ولی تو خود ویندوز امکان این کار نیست .
مهران فره راز

نام کاربر : effenberg زمان ثبت نظر : 1391/02/07

باور کنید بهترینه!!
اینم لینک دانلود آخذین ورژن یعنی 6.2.0.9:

http://buy-download.norton.com/downloads/2012/N360/6.2/N360-ESD-19-7-0-9-EN.exe

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/11/20

ایول سلام عزیزان سافت گذر خیلی ممنون واسه گذاشتن این نسخه ی جدید از نورتون 360 !من که خدا وکیلی 2سال دارم ازش استفاده میکنم هنوز که هنوزه اصلا و ابدا ویروسی نشده سیستمم! و خوشبختانه طبق نظر خیلیا که میگن این نسخه نه آنتی ویروسه و نه اینترنت سکیورتی و کارای ساده ای انجام میده باید بگم که واقعا کارش محشره!

نام کاربر : احمد زمان ثبت نظر : 1390/05/01

سلام
ظرف این یکماه اخیر نزدیک به پانزده آنتی ویروس مختلف را نصب کردم و روی سیستمم امتحان کردم.در آخر به این نتیجه رسید که آنتی ویروس نورتون 360 یکی از بهترینهاست.
فقط از دوستانی که فایل ویا اطلاعاتی به زبان فارسی در خصوص چگونگی استفاده از تمام امکانات این آنتی ویروس دارند تقاضا دارم لینک آنرا برای استفاده بقیه دوستان قرار دهند.
ممنو

نام کاربر : احمد زمان ثبت نظر : 1390/04/07

سلامی دوباره
ببخشید که یک راست میرم سر اصل موضوع
یک پاکت سیگار معمولی 1500
یک عدد نان 1000
یک عدد ادکلن معمولی 50000
لوازم آرایش معمولی یکماه مصرف خانمها 7000
هزینه مکالمه تلفن همراه 50000
و ....
وقتی قراره واسه این اقلام وامثال آنها پول هزینه کنیم هیچ خیالی نیست و اصلا غر نمیزنیم و به جایی هم بر نمیخوره اما وقتی قراره واسه نتیجه زحمات شبانه روزی گروهی که تلاش میکنند بهترین وبا کیفیت ترین نرم افزارها و برنامه ها با قیمت مناسب به دست ما برسه مبلغ ناچیزی در حدود ماهی 3000 تومان پرداخت کنیم کلی غر میزنیم و کلی التماس میکنیمانگاری این گروه وظیفه دارند واسه رضای خدا کارکنند.
به خدا من وقتی نظراتی در اینخصوص میبینم خجالت میکشم وکلی حرص میخورم.آآخه تا کی میخوایم عادت کنیم دنبال مال مفت باشیم واصلا زحمتی به خودمون ندیم.عوض اینکه واسه برقراری و تداوم کار این گروه سعی کنیم ما هم نقشی هر چند اندک داشته باشیم ولی ...
تروخدا بیاید دست از خودخواهی برداریم و کمی هم به فکر همدیگر باشیم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/04/06

اول سلام
دوم یک تشکر مخصوص به هراه یک خسته نباشید ویژه
سوم اینکه من این نرم فزار را دانلود کردم وبالاخره بعد از مدتها سر در گمی در یافتن یک آنتی ویروس خوب و کارآمد موفق شدم این آنتی ویروس را بی هیچ مشکلی روی سیستم نصب کنم و آپدیت کنم
بعد از نصب و تست آنتی ویروسهای مختلف باید بگم که یکی از بهترین آنتی ویروسها را پیدا کردم.تقریبا با خیال راحت دارم با کامپیوتر کار میکنم ومحصولات سیمانتک و بخصوص این آنتی ویروس را به اکثر آنتی ویروسهای موجود ترجیح میدم و به دوستان عزیز توصیه میکنم حتی اگر سیستم قدیمی و کندی دارند از کنار این محصول به سادگی عبور نکنند.
من تقریبا بیش از سه ماه است که تمام وقتم را به تست آنتی ویروسهای مختلف گذراندم و آخر رسیدم به محصولات این شرکت آمریکایی.
با اطمینان نتیجه تجربیات خودم را عنوان میکنم و به شما دوستان عزیز توصیه میکنم که برای اطمینان خاطر از استفاده کامپیوتر خود یکی از محصولات نورتون و سیمانتک را نصب کنید.
فقط امیدوارم که دوستان عزیز در سافت گذر از پشتیبانی و ارایه کلیدهای این محصولات در آینده منصرف ومایوس نشوند.
تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/04/05

سلام
من از سافت گذر خواهشمندم این محصول را که قبلا ازد بوده است از حالت پولی خارج کند برای عموم ازاد بگذارد چون ارزش ندارد انتی ویرس ها را پولی کند

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/04/05

با سلام
میخواستم آنتی ویروس شرکت ترندمیکرو رو هم توی سایت قرار دهید.
با تشکر از سایت خوبتون.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/04/05

با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولانسایت سافت گذر ، اولین دانشنامه نرم افزار ایران . من یکی از کاربران پر و پا قرص سایت سافت گذر هستم همیشه همه جا از این سایت تعریف کردم و میکنم چون همیشه سی در ارائه بهترین نرم افزار ها رو داشته نه مثل بعضی از سایت ها که نام نمیبرم هر نرم افزاری رو قرار بدن و فکر کاربر رو نکنن که آیا این کرک که ارائه میدن و یا نرم افزار های قرار داده شده در سایت سالم هست یا نه! برای همین علاقه ای که به سایت سافت گذر دارم وظیفه خودم میدونم که اگر ایرادی در کار سایت میبینم رو بازگو کنم و فقط تعریف و تمجید نکنم چون همین انتقاد هاست که به بهبود کار کمک میکنه . الان مدتی هست که میبینم سافت گذر تاپیک های قبلی که زده شده رو میاره بالا و نرم افزار جدیدی رو در سایت قرار نمیده.خوب کاربر پس از مدتی با دیدن این تصاویر فکر دیگه ای میکنه و این درست نیست .من خودم کاربر ویژه بودم و هستم و چیزی که برام مهم هست پیشرفت سایت سافت گذر هستش .

با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/03/23

واقعا این نورتون 360 یک ساله که منو از سردرگمی تو انتخاب آنتی ویروس نجات داده!
همه آنتی ویروسای معروفو یه مدت رو سیستم داشتم ولی همه اونا درمقابل این ابر آنتی ویروس آمریکایی مثل اسباب بازی بودن!
بیخود نیست این شرکت رهبر امنیت نرم افزاری تو دنیاست و 90 درصد بازار آمریکای شمالی رو تصاحب کرده وبیشترین سود رو از فروش محصولاتش برده!!! نکته جالب اون اینه که این شرکت قدرتمند انقدر به محصولاتش مطمین است که 90 روز به صورت مجانی قابلیت استفاده به مردم می ده چون مظمئنه که هر کی یه ماه ازش استفاده کنه حتما عادت میکنه و میخره! و میدونه که اونایی هم که اهل خریدن نیستن مثل ما ایرانیا اول و آخر دنبال راه های دیگه میرن! پس بر خلاف شرکت هایی مثل کسپر خودشو به آب و آتیش نمیزنه که جلوی نرم افزار رو بگیره! با این وجود شرکتی مثل کسپر یک دهمه سیمانتک نورتون هم فروش نداره! به نظرم هرکی کمی از کامپیوتر سر در بیاره و با این آنتی یروس آشنا بشه دیگه سمت شرکتای دیگه نمیره .... ازما گفتن بود خدا قبول کنه

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/12/10

با سلام
در تایید حرف دوستان باید بگم الان 3 ماهه دارم ار نورتون 360 نسخه 4 استفاده میکنم.سیستم امنیتی این نرم افزار اینقدر قوی هست که خیالتون راحت باشه نه کسی میتونه هکتون کنه نه کسی براتون تروجان بفرسته و این نشناسه.اصلی ترین بخش ویروس یابی 360 بخش سونار هست که اگه ویروسی رو نشناسه نرم افزار سونار شناساییش میکنه باید بگم من روزی 8 ساعت با اینترنت کار میکنم و بارها شده این نرم افزار ویروس ها رو شناسایی کرده.فایروال 360 به نظرم بهترین فایروالی هست که تا حالا کار کردم من قبلا با نود 32 ، کاسپر 2011 و pureکاسپر ، بیت دیفندر، مکافی و ... کار کردم و هیچ کدوم رو به اندازه 360 قبول ندارم.با 360 احساس امنیت میکنید پیشنهاد میکنم امتحان کنید.قابلیت آپدیت بصورت روزانه رو داره.
از مدیریت سایت سافت گذر تشکر میکنم و امیدوارم تا قبل از نوروز 90 نسخه 5 این نرم افزار امنیتی فوق العاده رو رایگان کنه.

نام کاربر : sorena8803 زمان ثبت نظر : 1389/11/16

دوست عزیز تریال ریست رو uninstall کن شاید مشکل حل شد.در ضمن من خودم از ورژن 4 دارم استفاده می کنم ولی ناپایداری نورتون متاسفانه وجود داره

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/11/16

دوست عزیزاحتمالا از تریال ریست یک نسخه دیگه برای نسخه دیگه ای استفاده کردید . اگر هرکدام از نسخه های نورتون را از همین سایت دانلود کنید این مشکل را نخواهید داشت.

نام کاربر : sina4833 زمان ثبت نظر : 1389/11/15

سلام خواهش میکنم سریعتر جواب منو بدین که دارم دیوونه میشم
من رو لپتاپم بسته ی حفاظتی نورتو ن 60 روزه بود.
روزای آخرش بود که از یه نرم افزار برای ریسیت کردن تریال استفاده کردم ولی حواسم نبود و موقع این کار نورتون رو غیر فعال کردم. حالا دیگه اصلا فعال نمیشه روش که کلیک میکنی هیچ عکسلعملی نشون نمیده
من چیکار کنم که بازم فعال بشه؟؟؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/11/13

بابا من دهنم باز موند اینو از کجا آوردین. نسخه Finall OEM? اونم همراه با ترایل ریست؟! رو سایتش هنوز نسخه بتاست و هنوز این برنامه عرضه نشده. عرضش احتمالا برای ماه مارس میفته. تو هرجا گشتم همچین چیزی پیدا نکردم. بابا صطح صفر...
دیگه چقدر بگم که تو دنیا تکی. برو بچ زودتر دانلود کنین و شک نداشته باشین که نسخه نهاییه.

نام کاربر : reza524152 زمان ثبت نظر : 1389/11/12

سلام
از مدیران سایت خواهش دارم لینک نورتون ورژن 5 رو برای عموم آزاد کنن
بابا به خدا من همین ورژن 4 رو از همینجا دانلود کردم و لینکش آزاد بود و حجمشم همینقدر بود
برای همین درخواست دارم که لینک این آنتی ویروس خوب رو آزاد کنن چون خیلی منتظر بودیم تا ورژن 5 فینالش بیا و حالا میبینیم که برای اعضای ویژه قرار داده شده
ممنون از شما

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/09/17

خسته نباشی این روزا همه رسوایی نورتون رو فریاد میزنن اونوقت شما میگی بنا بر نظراتی که اینجا هست نورتون رو انتخاب کردی دوست من همون نود32 صد برابر نورتونه اگر هم آنتی ویروس خوب میخوای اویرا ای وی جی و یا اوست رو نصب کن

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/09/17

بادرود فراوان
خوب اول بگم حدود 1 سال میشه از اسمارت سکیوریتی نود 32 استفاده کردم تا اینکه متوجه شدم در شناسایی اتوران ای ان اف ها مشکل داره .سرعت سیتمم پایین نیومده و خیلی هم خوبه ،اما با توجه به صحبتهایی که اینجا شده تصمیم گرفتم این نورتون رو استفاده کنم، امیدوارم پشیمون نشم.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/09/16

دوست عزیز

درسته که روی سیستم شما این مشکل برای نورتون پیش اومده ، اما دلیلی نمیشه که مشکل از ویروس یاب بوده باشه !!!

خواهشن بدون داشتن اطلاعات عمومی دقیق در مورد کیفیت یه ویروس یاب قضاوت نکنید.

من الان نزدیک چند ماهه که بر روی سیستمم این ویروس یاب رو نصب کرده ام و هیچگونه مشکلی باهاش نداشتم .
در محل کار که نزدیک به 30 دستگاه کامپیوتر موجود هست رو با این ویروس یاب دارم سرویس دهی میکنم و فقط مشکل آپیت روی اون سیستم ها بدلیل نداشتن اینتر هست که اون هم از طریق آدرس زیر به صورت روزانه در دسترس هست.

http://www.symantec.com/business/security_response/definitions/download/detail.jsp?gid=n95

اگر فقط بر روی یک سیستم از نورتون استفاده کرده بودم ، اصلا این نظر رو در سایت ثبت نمیکردم.
منتهی وقتی میبینم که جواب پس داده ، دوست دارم کسانی هم که در انتخاب ویروس یاب شک دارن رو دعوت به نصب حداقل یکباره norton360 کنم تا متوجه بشن که این آنتی ویروس چیزی فراتر از یک برنامه معمولی است.

موفق باشید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/08/25

آقا جان دستت درد نکنه هم برای این سایت بی نظیر هم برای این برنامه
ولی خواهشاً این نرم افزار رو اینقدر بزرگ نکنید! من یک چند ورژن این رو نصب کردم همین الان هم روی سیستم نصب است ولی این رو بگم که بعضی موقع به شدت قاطی می کنه پیغام norton must exit می ده ! این یعنی امنیت کشک!وقتی یه نرم افزار امنیتی از کار می افته ولی سیستم همچنان در حال کار است دیگه خودتون تشخیص بدین که احتمالاً چه ویروس های گردن کلفتی رو نشناخته تازه من آپدیت آنلاین کردم +ریست دوباره آپدیت! حالا این نظر رو هم داشته باشید فکر نکنید این نرم افزار خاست!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/07/28

سلام خسته نباشید
سافت گذرجان. ورژن جدید این نرم افزار رو بذارید. 4.3.0.5
چون هر کی الان نصبش کنه. بیچاره میشه نزدیکه 80 مگابایت فقط دوباره برنامه رو دانلود می کنه. دوباره نصبش می کنه. کرکش هم بهم نمی ریزه. تازه میره برای اپدیت ویروسهاش. خلاصه پروژه ای میشه
در ضمن سایتهای دیگه رو هم چک کردم. اصولا نورتون 360 رو از لحاظ ورژن تند تند به روز نمی کنن و فقط اپدیت ویروسهاش رو میذارن تو سایت.
با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/07/20

سلام راجع به صحبت دوست پایین باید عرض کنم که بله من هم موافقم نورتون تا سال 2009 پر از مشکل بود اساسیترین مشکلش این بود که تا سیستم بد جور ویروسی میشد ریسک نمیکرد و کل سیستم رو از کار می انداخت تا کاربر مجبور به تعویض ویندوز بشه که البته این یک استراتژی امنیتی اما پر دردسر بود ولی از نسخه 2009 به بعد تحولات شروع شد تا اینکه در نسخه 2010 به طور شگفت آوری توانست از همه نظر به قابلیتهای خویش بیفزاد و حالا ذر نسخه 2011 یک معجزه امنیتی رو به کاربران البته با بالاترین قیمت برای یک آنتی ویروس ارائه بده که البته برای ما ایرانیها به لطف تحریمهای خودشون همه این امکانات مجانی تموم میشه خوب من نورتون اینترنت سکوریتی رو به همه پیشنهاد میکنم چون 360 یکمقدار سنگینتره اونهم به خاطره امکاناتی مثل بکاپ گیری و بهینه سازش هست که توصیه میکنم از نرم افزارهای تخصصی در این زمینه استفاده کنید موفق باشید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/07/19

سلام دوستان
من یک تجربه با نورتن داشتم که دوست دارم به شما بگم
من قبلا(حدود 3 یا 4 سال پیش) ویندوز اکس پی رو پاک کردم و ویندوز سرور 2003 ریختم. قبل از اون از کسپرسکی استفاده میکردم. چون سیستمم قدیمی بود Startup scan اش رو غیر فعال کرده بودم. سیستم خیلی سبک شده بود اما گارد بسیار خوبی داشت و سیستم هیچ کارش نشده بود و راضی بودم.
چون نسخه ویندوز سرورش رو پیدا نکردم (دقیقا یادم نیست اما فکر میکننم یه سر زدم به سایتش و دیدم که نسخه سرور رو نزده) رفتم سراغ نورتن نسخه Corporation نورتن (Client رو نصب کردم) موقع بالا آمدن بعد از حدود یک دقیقه شروع میکرد به اسکن. سیستم به شدت کند میشد. بنابراین مثل کسپرسکی رفتم اسکن اولیه اش رو غیر فعال کردم (یعنی فقط به گاردش تکیه کردم مثل کسپرسکی).
خوشبختانه اینترنت پر سرعت داشتم و مدام به روز نگه میداشتمش. بعد از مدتی به نظرم رسید که سیستم مقداری کند شده. رفتم بررسی کردم و شواهدی از ویروسها رو روی سیستمم دیدم (مثلا برنامه های مشکوک، کم حجم و بی نشان)
خلاصه سیستم رو یک اسکن کامل کردم و دیدم که کلی ویروس روی سیستم نشسته حتی خود نورتن رو هم آلوده تشخیص داد!!!!!!!!!!!!!
همه رو Clean کردم و بعضی ها نشد و Remove کردم. خود نورتن هم خراب شد و دیگه بالا نیامد.

یک نتیجه گرفتم: هر محصولی حاصل یک یا چند ایده است پس هر محصولی نقاط قوت و ضعف خاص خودش رو داره. مثلا کسپرسکی گارد خوبی داره و نود بسیار سبک و سریع هست و نورتن سرعت اسکن فوق العاده داره (البته اینها بطور کلی است نه تک تک محصولات).
بعضی ها ایده قویتری داشته اند و بعضی ها پشت کار قوی تر. بعضی ها هدفشان کاربران تجاری است و بعضی ها کاربران خانگی و ...

راستی یک نکته در رابطه با یکی از کامنتها؛ حجم برنامه اصلا معیار کافی ای برای بررسی یک محصول نیست.(یک مگ باشه یا 1 گیگ باشه)

نام کاربر : reznikdel زمان ثبت نظر : 1389/07/01

دوست عزیز pentagon13
سلام
من فکر میکنم شما اول باید برنامه trial riset رو اجرا کنی تا 180 روزه بشه و بعد اقدام به آپدیت کنی.
مشکل تاریخ هم فکر کنم بر میگرده به تنظیم تاریخ کامپیوتر و ربطی به آنتی ویروس نداره . تاریخ رو در کامپیوتر درست کن ، مشکل حله.
و اگر از فیل شکن استفاده میکنی یادت باشه که بعضیاشون تاریخ pc رو عقب جلو میکنن.
نکته ای که یادم رفت بگم در مورد آپدیت آنلاین هستش . اولین آپدیت نورتون 360 حدود 80 مگ میشه که می تونید بعد از دانلود آنلاین آپدیت به شاخه زیر رفته و اون رو جایی ذخیره کنید و در دفعات بعدی دقیقا در پوشه اصلی خودش دوباره دخیره کنید.
از بچه های سافت گذر هم بسیار سپاس گذارم که این آنتی ویروس قوی و خوب را به صورت مجانی در این سایت گذاشتن.
این توضیح رو یکی از دوستان قبلا داده بود که منهم عینان در اینجا آوردم و بابت زحمتی که کشیده ازش تشکر میکنم.

کاربر: مهمان
تاریخ: 1389/04/18
نظر کاربر: سلام
در جواب دوست پایین باید بگم بله می شود منتها برای ویندوز 7 از مسیر زیر به طریق زیر است
C:\ProgramData\Norton\{0C55C096-0F1D-4F28-AAA2-85EF591126E7}\NIS_360

و اگر از ویندوز XP استفاده می‏کنید به مسیر زیر بروید:

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Norton\{0C55C096-0F1D-4F28-AAA2-85EF591126E7}\NIS_360

پس از ورود به این مسیر، فولدری به نام Definitions به چشم می‏خورد. این فولدر حاوی کلیه آپدیت‏های دانلود شده از اینترنت است. این فولدر را Copy کرده و آن را در مسیری دلخواه به عنوان پشتیبان آپدیت ها Paste نمایید.

بدین ترتیب می‏توانید از آپدیت‏های نرم‏افزارهای نورتون بکاپ تهیه کنید

اما جهت آپدیت آفلاین نرم‏افزار:

ابتدا برنامه را باز کنید.

سپس به Settings و Miscellaneous Settings مراجعه کنید.

اکنون گزینه Norton Product Tamper Protection را یافته و آن را بر روی Off تنظیم کنید.

حال می‏توانید پوشه Definitions که از آن پشتیبان تهیه کردید را در همان مسیر بالا در ویندوزی که آنتی ویروس آن آپدیت نیست، بدون مشاهده هرگونه پیغام خطا کپی کنید.

در پایان مجدد Norton Product Tamper Protection را به حالت اولیه بازگردانید و یک بار Run LiveUpdate را اجرا کنید تا اطلاعات نرم‏افزار به روز رسانی گردد.

با این کار نورتون را به صورت آفلاین آپدیت کرده‏اید. زمانی که وصل میشید به اینترنت از انجایی که قبلا اپدیت کرده اید اپدیت می شود

نام کاربر : pentagon13 زمان ثبت نظر : 1389/06/26

سلام

یک سوال دارم من اپدیت افلاین را نصب می کنم ولی بعد از اینکه از 90 روز به 180 روز نورتون را انتقال میدم تاریخ اپدیت به سال 2009 میرسه دوباره که اپدیت افلان را نصب می کنم تاریخ همان 2009 میمونه چکار کنم

ممنونم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/06/25

سلام البته اکثر دوستان مزایای این آنتی ویروس را گفته اند مسئله اینست که یک انتی ویروس باید قدرتمند سریع و دقیق باشد و از منابع سیستم هر چه کمتر استفاده کند و اشتباهات کمتری در اخطار و حذف ویروسها داشته باشد حالا با این توضیح باید جلوی این حرف نام نورتون را گذاشت . قدرت تنها میشود کاسپراسکی - مکافی - جی دیتا - بیتدیفندر - پاندا و ... سرعت تنها میشود ناد32 و اویرا ببینید آقا جون شاید نود واویرا هم سریع باشند وهم در شناسایی ویروسها رتبه بالایی داشته باشند اما مسئله اینست که وقتی ویروس شناخته شد باید از بین برود و داده هایی که از بین برده برگردانده شود ناد و اویرا در این زمینه بسیار ضعیفند خصوصا ناد که فیروال اونهم مثل اینکه درب حیاطتون رو با پارچه توری بسازید در شناخت تروجانه ضعیف در جلوگیری از ورود ویروسها ضعیف دینامیک وفعالیتهای پیشگیرانه ضعیف و در کل نود32 یعنی بوق زدن یعنی تیر چراغ برق یعنی بازی با امنیت اطلاعاتتون دیگه چی بگم آخه من نمیدونم چه مرضی است به جان ما ایرانیها افتاده که نیمی از کاربران ایرانی از این برنامه مزخرف استفاده میکنن و های آمار میدن که بشترین سیستمهای آلوده سیستمهای ایرانیهاست خوب خجالت بکشید دستبردارید از این نود32

نام کاربر : smartsoft زمان ثبت نظر : 1389/06/23

سلام.خدمت این دوستمون بگم که من هم مشکل شما رو داشتم و هیچ انتی ویروسی راضیم نمیکرد و باز هم نورتون نصب میکردم.مطمئن باش خیلی بهتر از انتی ویروسهای دیگست.اگر هم Norton_Removal_Tool رو پیدا نکردی ای دی بده برات میل کنم.موفق باشی

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/06/19

سلام..من هم مثل همه دوستان از آنتی ویروس ها و اینترنت سکیوریتی هایی که فعلا سر زبون هاست استفاده کردم..ولی همگی با وجود داشتن حسن هایی که مختص خودشون بود عیب هایی داشتن که قابل چشم پوشی نبودن..

مثلا

کسپر اسکی : فشار بیش از حد روی CPU و RAM
(البته بگم از ورژن 2010 این نرم افزار راضی ام تو ویروس کشی و برگردوندن فایل های خراب منو راضی نگه داشت)

نود 32 : روی این محصول نمی شه بعنوان یه آنتی ویروس حساب کرد..تو شناسایی خیلی ضعیفه..
(البته نمی شه از سبکی و User Friendly بودن اون چشم پوشید..)

اوست : من چیز عجیب غریبی اونجوری که ازش تعریف می کنن توش ندیدم..ویروسی رو که نود 32 نتونست بشناسه این یکی شناسایی کرد ولی می گن کار را آن کرد که تمام کرد بعد شناسایی از پس ترمیم فایل برنیومد و اون پاک کرد در حالی که کسپر وظیفه اش رو بخوبی انجام داد...

مک آفی : از همون اولش از این محصول خوشم نمی اومد..شاید بخاطر سنگین بودنش طرفشم نرفتم..


در کل می خوام بگم من تا الان که حدود 2 هفته ای می شه تنورتون رو نصب کردم راضی ام
قدرت کسپر رو داره در کنار سبکی نود 32...چیزی که من همیشه دنبالش بودم..

یه سوال هم دارم..
این نورتون تولز که برای Uninstall کردن برنامه بکار می ره می شه برام لینک بذارید؟

قربونه همتون و تشکر بابت سایت سرحال و روپاتون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/06/17

باتشکر از سایت softgozar که این برنامه رو قرار داده.من حدود دو سال بود که از کاسپرسکی استفاده میکردم و تا اینکه دو روزه که این نرم افزار رو نصب کردم.باید بگم که درسته یکم منوهای پیچیده ای داره(نصبت به کاسپر)ولی واقعا یه چیز دیگس.حتما نصب کنید ضرر نمیکنید.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/06/16

درود بر سافت گذر و دوستداران سافت گذر.
عزیزان من چندتا سوال داشتم. مجبت کنید راهنمایی کنید:
1- این سایت عزیز ما اپدیت افلاین این ابزار قدرتمندرو میذاره؟
2- حجم افلاین اپدیتاش چقدره؟
3- ظاهرا واسه ان اینستال کردن محصولات نورتون از انرم افزار خاصی استفاده میشه. ایا این نرم افزار توی این سایت هست.
4- کسپر نرم افزاری واسه دانلود اپدیت داره (updater) که توی این نرم افزار نوع و ورژن محصول رو انتخاب میکنی و بعد، دانلود اپدیت.
(سوال بالا رو واسه این پرسیدم چونکه یکی از دوستان لینک اپدیت نورتون رو داده بود. این اپدیت واسه همه محصولات سیمانتکه؟)

درانتها تشکری از اعماق احساساتم از این سایت نازنین میکنم.
من تا 2 پیش این سایتو نمیشناختم ولی تو این مدت کم، بخاطر اینکه به همه کاربران شناس و ناشناس حال میده، میخوام عضو بشم.
نمیدونم هزینه عضویت چقدر و طبق گفته دوستان قابل گقتن نیست، به هر حال به خودم تبریک میگم که این افتخار نصیب من میشه.
خدا قوت.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/06/15

با عرض سلام خدمت همه زحمت کشان سافت گذر و کاربران عزیز
توجه داشته باشید که با اجرای برنامه Trial Reset ، محدودیت 90 روز این برنامه به 180 روز تبدیل میشه و بدون هیچ مشکلی هم کار میکنه.
توضیح سافت گذر:
روش کرک (رجیستر) کردن:

بعد از نصب نرم افزار به تنظیمات آن بروید و Sonar Protection و Tamper Protection را غیر فعال کنید. سپس Trial Reset را اجرا کنید و بر روی Install‌ کلیک کنید. بعد از اتمام کار می بینید که محدودیت 30 روزه تبدیل به 180 روز شده است.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/06/11

سلام
دوست عزیز جهت راهنمایی اول عرض کنم این نرم افزار تا 90 روز بیشتر نمی توانی استفاده کنی وبعد اپدیت هایش بک او می گیری وکپی می کنی وبعد با norton tools نرم افزار را پاک کرده ودوباره نصب می کنید در مواردی با کرک می توانی تا یکسال از ان استفاده کنی روشش هم در پایین توضیح داده شده است
در توضیح دوم بله مربوط به تکنولوژی سونار است هر فایلی اجرا بشه انالیز می کنه وشما باید نرم افزار را غیر فعال کنید بروی نورتون 360 راست کلیک کرده وگزینه disible antivirus به مدت انتخاب شما غیر فعال وtuorn on را روی turn off خاموش کنید بعد که نرم ازفرا را هایتان را نصب کردید فعالش کنید در مورد امکاناتش اینکه گزینه اول ودوم مربروط به امنیت است گزینه سوم پشتیبان گیری از نرم افزار ها وفایل های ویندوز است 'گزینه اخر کار نرم افزار tune up را انجام می دهد تمیز کردن ویندوز -دیفرگ کردن هارد دیسک -پاک کردن فایل های مخرب -تعمیر سیستم وافزاریش سرعت ویندوز را انجام می دهد

سوم:بله بعد از اکتیو کردن نرم افزار وگرینه ران لیو اپدیت را می زنی بعد از اپدیت ریسارت می کنید دوباره اپدیت می کنید

چهارم:چرا دارد گزینه فول اسکن را بزنید اسکن کامل می کند روی scan now کلیک می کنید گزینه فول اسکن را می زنید یا درایو هارا دلبخواه می خواهید اسکن کنید بروی مثلا درایو c راست کلیک کرد ونورتون 360 را کی زنی فقط ان درایو را اسکن می کند

در مورد سوال پنجم:این گزینه silent mode بخش مهمی نیست بزارید همچنان غیر فعال بماند

نام کاربر : rezaya زمان ثبت نظر : 1389/06/11

با سلام وخسته نباشید وامید قبولی طاعات.
به تازگی (از دیشب)بعد از نصب ویندوز جدید(xp) انتی ویروسم را تغییر دادم و norton 360 را نصب کرده ام.اما با یک سری مشکلات روبرو شده ام که تقا ضای کمک و راهنمایی از کابران یا دوستان خوب سافتگذر رو دارم:
1-اعتبار که انتی ویروس نشان میدهد تا 90 روز اینده است ایا این تاریخ درست است؟چگونه می توان این تاریخ رو افزایش داد؟با کرک جدید یا نصب دوباره؟
2-بعد نصب انتی ویروس خواستم چند نرم افزار رو نصب کنم که زمان زیادی برای نصب طول کشید در صورتی که در زمانهای قبل بسیار سریع نصب میشد.(البته در صفحه توضیحات این انتی ویروس یکی از دوستان گفته بود که مربوط به تکنولوژی سونار هست که مراحل نصب setup رو کنترل میکنه).ایا این قضیه درست است یا نه واگر درست است چگونه میشه اونو حل کرد؟
3-طریقه اپدیت انتی ویروس ایا از طریق گزینه اول یعنی pc security protect>run live update هست یا نه؟چون من این گزینه رو زدم ویه سری اطلاعات دیگه رو دانلود کرد(لیست بعضی از انتی ویروسهای دیگه شرکت سیمانتک)؟
4-به نظرم محیط کاربری زیبایی داره ولی کار کردن با گزینه هاش کمی سخته (یه جوری با انتی ویروسهای دیگه فرق میکنه).من تا الان هنوز نتونستم یه profile بسازم واز اون طریق هر درایوی رو که می خوام رو اسکن کنم.هر چی تنظیماتشو چک کردم پیدا نکردم(ابته از داخل خود انتی ویروس نه از my computer) .
5-در هنگام وصل به شبکه بعضی از صفحاتو خیلی دیر باز میکنه(مخصوصا برای اولین بار)در صورتی که همون ادرسها رو در ویندوز قبلی بسیار زود باز میکردم؟ایا از firwall انتی ویروسه؟چطوری میشه حلش کرد؟
6-این گزینه silent mode چیکار میکنه وکارائی اون چیه؟البته برای من الان عیر فعاله؟
در اخر باید اعتراف کنم که با این همه حجم انتی ویروس بسیار سبک هست که واقعا جای تعجب و خوشحالی دارد(مثل کاسپرسکای یا مک اف نیست) .فعلا به صورت موقتی نصب کرده ام تا کارکردشو مشاهده کنم ؟

با تشکر
handsome.rezai@gmail.com

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
BWMeter 9.0.3 Final

BWMeter 9.0.3 Final

محاسبه ترافیک اینترنت

اربعین هنگامه احیای امر امام حسین (ع) از حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد

اربعین هنگامه احیای امر امام حسین (ع) از حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد

حاج آقا علی نظری منفرد با موضوع اربعین هنگامه احیای امر امام حسین (ع)

مجله تخصصی برای کودکان تا سطح دانش آنها بالا برود

مجله تخصصی برای کودکان تا سطح دانش آنها بالا برود

مجله National Geographic Kids آوریل 2020

VovSoft IP to Country Converter 1.2.0

VovSoft IP to Country Converter 1.2.0

نمایش نام کشورها بر اساس آی پی

EasyUEFI Enterprise 6.0.1 + WinPE

EasyUEFI Enterprise 6.0.1 + WinPE

مدیریت تنظیمات بوت

Perfectly Clear Video 4.6.1.2701

Perfectly Clear Video 4.6.1.2701

بالا بردن کیفیت فیلم با هوش مصنوعی

Suicide Guy Deluxe Plus

Suicide Guy Deluxe Plus

فکری و معمایی برای کامپیوتر

Tacoma

Tacoma

ماجرایی معمایی

دستورالعمل بهداشتی ویروس کوئید 19

دستورالعمل بهداشتی ویروس کوئید 19

شیوع ویروس کرونا

مجله تخصصی برای علاقه مندان به اخبار و تحلیل های مالی و تجاری در بورس

مجله تخصصی برای علاقه مندان به اخبار و تحلیل های مالی و تجاری در بورس

مجله The Economist USA ژانویه 16 ؛ 2021

MotoGP™23

MotoGP™23

موتورسواری برای کامپیوتر

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان درباره شرح دعای ابوحمزه ثمالی

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان درباره شرح دعای ابوحمزه ثمالی

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان با موضوع شرح دعای ابوحمزه ثمالی

Microsoft System Center 2019 / 2018 / Endpoint Protection 2016 Linux/Mac

Microsoft System Center 2019 / 2018 / Endpoint Protection 2016 Linux/Mac

مایکروسافت سیستم سنتر

Drizzlepath

Drizzlepath

مسیر بارانی

Respawnables 9.5.0 for Android +2.3

Respawnables 9.5.0 for Android +2.3

بازی گروه ضربت

PhotoDemon 2025.12

PhotoDemon 2025.12

ویرایش عکس

AVS Video Converter 26.0.2.17

AVS Video Converter 26.0.2.17

مبدل فرمت های مختلف ویدیوئی ای وی اس ویدیو کانورتر

گلچین بهترین مداحی حاج سید مهدی میرداماد

گلچین بهترین مداحی حاج سید مهدی میرداماد

مداحی حاج سید مهدی میرداماد

این شناسنامه متعلق به کیست؟

این شناسنامه متعلق به کیست؟

مصاحبه با مردم درمورد انتخابات ریاست جمهوری

Quell+ 1.81 for Android +2.3

Quell+ 1.81 for Android +2.3

بازی سرکوب

Clean Inbox 8.0.24 for Android +2.1

Clean Inbox 8.0.24 for Android +2.1

بلاکر قدرتمند پیام کوتاه و تماس

اسرار آشیانه عقاب رمانی جالب هیجان انگیز و ماجرا جویانه

اسرار آشیانه عقاب رمانی جالب هیجان انگیز و ماجرا جویانه

رمان اسرار آشیانه عقاب

Marvel’s Spider-Man Remastered v2.217.1.0

Marvel’s Spider-Man Remastered v2.217.1.0

مرد عنکبوتی برای کامپیوتر

Folder Protect 2.1.0

Folder Protect 2.1.0

محافظت از پوشه ها و برنامه ها فولدر پروتکت

Help & Manual Professional 9.4.0 Build 6617

Help & Manual Professional 9.4.0 Build 6617

ساخت فایل راهنما برای نرم افزار ها

MediaHuman YouTube Downloader 3.9.18 (2102) + Portable

MediaHuman YouTube Downloader 3.9.18 (2102) + Portable

مدیاهیومن دانلودر یوتوب

Movavi Video Converter 22.5.0 Premium + Portable / macOS

Movavi Video Converter 22.5.0 Premium + Portable / macOS

تبدیل فرمت فیلم موواوی ویدئو کانورتر

Mindjet MindManager 2023 23.1.240 + Portable / macOS

Mindjet MindManager 2023 23.1.240 + Portable / macOS

سازماندهی مطالب و راهبری پروژه ها

Internet Download Manager 7.00 for Android

Internet Download Manager 7.00 for Android

اینترنت دانلود منیجر

راه و رسم زندگی

راه و رسم زندگی

چگونه عشق بورزیم؟

Ducati Challenge 1.20 for Android +2.3

Ducati Challenge 1.20 for Android +2.3

مسابقات موتور سواری دوکاتی

Autodesk Simulation 2016 x86/x64

Autodesk Simulation 2016 x86/x64

مجموعه نرم افزار شبیه سازی مهندسی شرکت اتودسک شامل Moldflow Insight Ultimate و Adviser Ultimate و Synergy و CFD Flex و CFD و DFM و Mechanical و Composite Design و Composite Analysis

BlueDict 8.0.1 for Android +2.2

BlueDict 8.0.1 for Android +2.2

کامل ترین دیکشنری اندروید با 42 دیکشنری

Cubase Pro/Elements 15.0.6 / 14.0.41 / 13.0.55 / 12.0.52

Cubase Pro/Elements 15.0.6 / 14.0.41 / 13.0.55 / 12.0.52

مسترینگ موسیقی استینبرگ کیوبیس

تواشیح چهارده معصوم علیهم السلام ( بنبی عربی ) گروه اهل بیت (علیهم السلام)

تواشیح چهارده معصوم علیهم السلام ( بنبی عربی ) گروه اهل بیت (علیهم السلام)

تواشیح چهارده معصوم علیهم السلام ( بنبی عربی ) گروه اهل بیت (علیهم السلام)

IBM Rational Rose Enterprise 8.5.0506

IBM Rational Rose Enterprise 8.5.0506

نرم افزاری قدرتمند برای تحلیل و طراحی سیستم های نرم افزاری با پشتیبانی از منطق شی گرا

Toy Odyssey The Lost and Found

Toy Odyssey The Lost and Found

ادیسه اسباب بازی ها گم و پیدا

Rolling Head 1.0 for Android

Rolling Head 1.0 for Android

نبرد سَرها

VMware vSphere 9.0 / 8.0 / 7.0U3F / 6.7

VMware vSphere 9.0 / 8.0 / 7.0U3F / 6.7

مجازی سازی وی ام ویر وی اسپلش

اصول و مبانی سئو و بهینه سازی سایت

اصول و مبانی سئو و بهینه سازی سایت

وب برندینگ

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!