همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام برخی از دوستان و آخرین خبر جوری تعریف نسخه 3 وی ال سی را می کنند که غافل از ایرادات ان هستند .من نسخه 3 vlc را از سایت اصلی دانلود در ویندوز ۱۰ در لپ تاپ نصب کنم با کمال تعجب دیدم ویدیو های Htve Mkv x265 را موقع اجرا کرش می کنه و پلیر وی ال سی نسخه 3 میپره بیرون در حالی نسخه قبلی 2.2.8 اصلا چنین مشکلی نداشت خیلی راحت فرمت های Mkv x265 بلوری با کیفیت عالی اجرا میکرد ولی نسخه 3 وی ال سی در ویندوز ۱۰ در پخش x265 بلوری htve کرش و هنگ می کنه و پوت پلیر من تست کردم چنین مشکلی نداشت ان هم بخوبی این فرمت ها را پخش کرد به نظر میرسه Vlc داره به سرنوشت Km دچار میشود فعلا سلطان بدون رقیب ویدیو پلیر در کامپیوتر فعلا Potplayer است .Vlc نسخه 2.2.8 خوبه کرش نمی کنه ولی نسخه 3 کرش زیاد می کنه در فرمت x265 مشکل پخش دارد لطفا سافت گذر مرا بزارد در سایت
سلام من وی ال سی رو نصب کردم ولی یه مشکلی هست از هر تقریبا 10 ثانیه پخش فیلم صدا پارازیت (قطع شدن صدا) داره. لطفا کسی میتونه راهنمایی کنه؟ ممنون
سلام. دوستان اگه میخواین پارازیت ها و خش ها موجود در فیلم هاتون رو که خیلی ازار دهنده و غیر قابل تحمل هستند به خصوص اگه طولانی باشه رو نبینید(فیلم با وضوح و بدون خش و پارازیت) حتما این نرم اقزار رو دانلود کنید.... KM player خیلی قدیمی شده و اصلا این قابلیت رو نداره،ادم رو دیوانه میکنه... مرسی از سافت گذر
با سلام و وقت بخیر مفتخر شدم که یک بار دیگه از سایت کامل شما بازدید و دانلود کردم . با سپاس فراوان خدا قوت .
با سلام من وی ال سی رو نصب کردم مشکل داشت .از هر تقریبا 10 ثانیه صدا قطع میشد
چاکر سافت گذار زحمت گوگل گردی مونو کم کرده
با سلام نصب و اجرا گردید. قابلیت های بالا بهمراه پشتیبانی از خیلی فرمتهای صوتی و تصویری، این نرم افزار را به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها تبدیل کرده.
با سلام و تشکر از سایت خوبتون..میشه بفرمایید چجوری نسخه ی 2.1.5 این برنامه رو گذاشتید برای دانلود در صورتی که هنوز سایت سازنده این نرم افزار نسخه ی 2.1.3 رو در سایت برای دانلود گذاشته؟
متاسفانه این نرم افزار از پارسال تا به حال دو تا مشکل پیدا کرده که هنوز برطرف نشده مشکل اول پخش آهنگ بصورت قطع و وصل ریز و مداوم و تکه تکه مشکل دوم که جدیدا اتفاق افتاده هنگ کردن این نرم افزار در هنگام کلیک کردن بر روی آن ویندوز من سون هست
این نرم افزار با توجه به منبع باز بودن کد آن (Open Source) یکی از بهترین پخش کننده های سیستم عامل لینوکس نیز می باشد. که نسخه لینوکسی آن نیز در سایت خود نرم افزار موجود است.
دوربین عکاسی من فیلم اج دی و فول اچ دی با فرمت mov ضبط میکنه ولی متاسفانه هیچ پلیری نمیتونه روون پخشش کن لطفا راهنمایی کنید با تشکر
دوست عزیز که 6 ساله با km کار میکنی. km فایل های ts که مال تصاویر ضبط شده از گیرنده های دیجیتاله رو بدون صدا پخش میکنه. نسخه جدیدش هم به قدری باگ داره که سافتگذر که همیشه فقط آخرین نسخه نرف افزار ها رو میزاره مجبور شده نسخه قبلی که باگاش کمتر بود رو هم بزاره
6 سال دارم به اشکال مختلف از kmp استفاده میکنم، برای اولین باره میشنوم که فرمتی رو اجرا نکنه.(حداقل تو نسخه 3.7) من تا حالا با اجرای فرمتها باهاش دچار مشکل نشدم. ضمناً کی ام پلیر از ویالسی سبکتره و کم حجمتر و تمامی پروندههای تصویری ضبط شده با دستگاههای دیجیتال رو تا حالا اجرا کرده که حداقل در مورد ایکسویژن و مارشال مطمئنم. زبان فارسی هم که داره. فایلهای سه بعدی و HD رو هم که با کیفیت اجرا میکنه. دوستان لطفا آخرین نسخههای منتشر شده توسط کیام پلیر رو با دیگر مدیاپلیرها مقایسه کنند.
بچه ها کسی می دونه چرا وقتی 2.1.0 رو نصب می کنم نمی تونه فایلها رو درست associate کنه و برنامه اجرا نمی شه؟ ولی فایلها از طریق open درست باز می شن . جای تعجبه . همش ارور می ده
برنامهqq-player عالی تر است.
دوستان سلام ... آیکون این نرم افزار رو میشه عوض کرد؟ شکل خیلی ضایعی داره. اگه لطف کنید بگید ممنون میشم
باسلام.خسته نباشید دوستای عزیز سافتگذر.می خواستم در مورد این ورژن vlc به اطلاع برسونم مشکل داره.وقتی که آهنگ رو تا یه جایی رد می کنیم وقتی که می خواد دوباره play بشه گیر داره.همچنین بعضی مواقع یه پیغام خطا میده.می ترسم vlc هم مثل km player خراب شه.با تشکر از زحماتتون.
سلام عکس ملاصدرا عالی بود لطفا عکس دکتر شریعتی را نیز بگذارید متشکرم
با سلام خدمت کارکنان و ایجاد کنندگان سایت محبوب سافت گذر.از نرم افزار VLC که جهت دانلود در سایت گذاشته بودید کمال تشکر را دارم.بنده از سایت شما بهره برداری مناسب می کنم و تا به حال سایت انفورماتیک آپدیت تر از شما ندیده بودم.
من از MPlayer for Windows استفاده میکنم. فوقالعادهست...
اینم راهنمایی برای پخش همه فایلهای تصویری داخل یه پوشه و یا صوتی. هیچ فرقی نمیکنه . برای اینکه KM _ Pot Player _ Gom Player همه فایلهای یه پوشه رو اتوماتیک انتخاب کنه و پخش کنه و Next کنه و دیگه همه رو مارک آل نکنید و با درگ و دراپ نکشید توش و رها کنید این کار رو بکنید تا مثل VLC بشه و راحت همه رو پخش کنه . Pot Player => Prefermences > General > File Open method = All Files in Folder بعدش اوکی کنید. Gom Player => Prefermences> General > Add all videos in the directory to Playlist اوکی کنید و حالا یه فایل در یه پوشه رو پخش کنید بقفیه هم پخش میشند. برای TS و پخش بقیه فرمتها هم پات پلیر بهترین هست و همه فرمتها رو ساپورت میکنه .
از نظر من kmplayerبهترینه به سه دلیل: اولاً پشتیبانی از زبان فارسی چه در منوها چه در زیرنویس دوماً ویژگی خاصی داره که در پلیرهای دیگه اونو ندیدم،وقتی روی یک فایل صوتی یا تصویری کلیک میکنم وقتی آهنگ تموم شد یا آهنگ رو رد میکنم خود به خود میره آهنگ بعدی رو پخش میکنه (همه فایلهای صوتی و تصویری داخل پوشه)ولی در پلیرهای دیگه باید همه فایلها رو انتخاب کنی چون اگه یک فایلو انتخاب کنم نمیره آهنگ بعدی رو پخش کنه.اگه در دیگر پلیرها چنین قابلیتی هست منو راهنمایی کنید. سوماً پوسته های فراوان و زیبا و همچنین منوهای پیشرفته در kmplayer
من تا حالا نقصی توو KM ندیدم.همه چیز رو به خوبی پخش میکنه ولی تعریف VLC رو هم زیاد شنیدم.با تشکر از سافت گذر
دوستان با احترام به این vlc و 321 من هنوز از kmp استفاده میکنم اونم فقط نسخه 3 .0 .0 نمیدونم چرا ولی با جدیداش حال نمیکنم به نظرم افت کرده kmp همون 3 ائجش بود بهتون پیشنهاد مکنم ازون استفاده کنید . سرعت بسیار بالایی داره. نسخه 3.0.0.14
ببخشید واسه ی هربخش چرا نویسنده ی مطلب نداره
کمک ... کمک ... دوستان فایل bu با چی باز میشه ... شدیدا احتیاج دارم بدونم ...
اول تشکر از سافت گذر عزیز دوم اینکه همین امرز 22آبان91 روی خود سایت VLC آخرین نسخه هنوز 2.0.4 هست حتی آپدیت خود VLC رو که میزنی میگه همین 2.0.4 آخرین ورژنه اونوقت چطور و از کجا 2.1.0 رو اینجا گذاشتید!؟ برام یه علامت سواله بزرگه.اگر ممکنه یه خط جواب بدید.سپاسگزارم
با تشکر از شما به خاطر اینکه این نرم افزار رو برای دانلو گذاشتین. خدمت بعضی از دوستان عرض کنم که من نسخه 0.9.6 این نرم افزار رو دارم . فوق العاده است . و فیلم های ظبط شده توسط گیرنده دیجیتال رو به راحتی و همراه با صدا و بدون هیچ مشکلی پخش میکنه در صورتی که نرم افزاری مثل Elecard AVC HD Player نتونست و صدا با تصویر نمی خونه.
سلام این نرم افزار فایل هایی با پسوند rm رو نشون میده ایا استفاده از زیر نویس همراه با فایلهایی با این پسوند امکان پذیره
سلام. من سوالی داشتم . چرا این نرم افزار نمیتونه فایلهای 3gp رو پخش کنه . در حالی که من تموم گزینه های مربوط به فرمت های پخش رو علامت زدم . ممنون
سلام من خیلی وقته از این نرم افزار استفاده میکنم هم رو لبم هم رو پی سی تو هیچ کدوم هم مشکل صدا ندارم سیستمم خونه قدیمیه اما لبم جدیده و قویه ومشکلی نداشتن دوتاشون. هستش شاید بخاطر سی پیو تونه نمیدونم. ذوستانی هم که از کیفیت تصویر میگن والا این کیفیت تصویرش ار کی امو بقیه پلیرا بهتره ولی به یاد داشته باشین تا تصویر فایلتون اچ دی نباشه کیفیت اصلی اینو نمیتونی ببینین. فقط تورو خدا این 64 بیتی رو هم به روز کنین من بتونم لذت کامل ببرم.
کسی میدونه اگر صدای این پلیر رو بیشتر 100 بکنیم به باند های اسپیکر و هدفون آسیب میرسونه یا نه؟
من برای پخش برنامه هایی که از طریق گیرنده دیجیتال ضبط کردم این برنامه رو دانلود و نصب کردم ولی باز هم جواب نداد تا اینکه به توصیه یه دوست نرم افزار مخصوص پخش فیلم های اچ دی( Elecard AVC HD Player 5.7.100629 )نصب کردم واقعا کارش عالیه
ضمن خسته نباشید به سافت گذریها؛متاسفانه همونطور که یکی از دوستان گفتند این لرنامه از نسخه 2 به بعد دارا ی قطعی لحظه ای صدا هست که هیچ ربطی به سخت افزار یا کدک نداره چون من نسخه 1.1.2داشتم نصب کردم اصلا این مشکل رو نداره
بدترین و چرت و پرت ترین سایتی بود که من در زندگی دیدم.
با سلام و تشکر ویِِژه از تمامی مسئولین و کارکنان سایت سافت گذار در پاسخ به دوستانی که از زیرنویس فارسی VLC ایراد گرفتند، عرض میکنم: به مسیر Tools>preferences>Subtitles&OSD بروید و گزینه Default Encoding را به Arabic(Windows 1256 تغییر دهید. مشکل زیرنویسهای فارسی حل میشه! موفق باشید
دوستان ، فقط Zoom Player MAX نصب کنید . همه جور فایلی اجرا می کنه . مهمتر اینکه Setting خیلی قوی دار . همه جور تنظیماتی داره .
با سلام و تشکر از سایت خوبتون از نظر من اگر Km player میتونست صدای دستگاه دیجیتال پشتیبانی کنه بهترین گزینه بود در عین حال Vlc player بدکار نمیکنه ضمن اینکه بعضی فایلهای hd رو گیر داره که با نصب Codecs و نرافزار Media player classic مشکل حل میشه.
عکس شهید همت عالی بود . ممنون
SPlayer را تست کردم . فوق العاده است.
نرم افزار خوبیه.اما pot player واقعا قویتره و با کیفیت تر و کارا تر.
از نظر من پلیرها اگر باهم نصب شوند کامل می شوند. تا الان هیچ پلیری ندیدم که بتونه تمام فایلهای روی هارد منو خوب اجرا کنه . کمک کنید .
سلام دوست عزیز اشتباه می کنی پوت پلیر خیلی بهتر است وی ال سی کیفیت فیلمش خوب نیست زیرنویس ها را مثل پوت پلیر خوب پخش نمی کنه
تقریبا من همه پلیرها رو امتحان کردم و میتونم به جرات بگم که vlc بهترینه . همه فرمتها رو باز میکنه و کیفیتش عالیه
این نرم افزار توی زیر نویسهای فارسی مشکل داره. PotPlayer فعلا بهترینه ...
با سلام من این برنامه رو دانلود کردم و نصب کردم هم ورژن آخری یعنی VLC media player 2.0.1 Final و پرتابل آن و هم ورژنهای قبلی ولی همه آنها رو روی سیستمم امتحان کردم یک مشکل داره و اون اینکه هر چند لحظه یک بار صدا برای کسری از ثانیه قطع میشود (شاید کلاً صدا و تصویر باشه که من صدا رو متوجه میشوم) آیا این مشکل از نرم افزار است یا باید ستینگ اون رو تغییر داد تا درست بشه یا با سخت افزار من مشکل داره (سیستم عامل ویندوز سون 32 بیتی، مادبرد ایسوز P5Q ، سی پی یو E8400 اینتل) ضمن اینکه کامپوتر من با نرم افرا های مشابه مثل KMPlayer ، مدیا پلیر کلاسیک، جت آدیو و چند برنامه دیگه مشکل نداره. ممنون میشم اگر کسی حل این مشکل رو بهم بگه. با تشکر.
برنامه ی خوبیه.....تونست فایل ts رو پخش کنه....ولی به نظرمن بهتره اول فایلای ts مخصوصا فیلما که حجمشون زیاده رو با Handbrake به فرمت mkv تبدیل کرد اینجوری هم حجمش کلییییییییییییییییییییییییی تغییر میکنه هم با هر پلیری باز میشه
این نرم افزار یک نرم افزار قدرتمند در بخش فایل های ویدئویی است اما... کمی در کیفیت صوت و تصویر عقب هست
سلام دوستان من . . . باور کنید همیشه یک نرم افزار میتونه مکمل یک نرم افزار دیگه باشه و هیچ نرم افزاری به تنهایی کامل نیست مثلا همین نرم افزار یا نرم افزارهایی که دوستان دیگه نام بردن هر کدوم در خودشون نقص هایی دارن که ما میتونیم با داشتن دو یا سه پلیر متفاوت از مزایای هرکدوم به تنهایی بهره برده و نقایص رو بپوشونیم kmplayer به عنوان یک تراکتور ویدئویی بهترین پشتیبانی فرمتها رو داره و به ترتیب برای استفاده های دیگه همین پلیر(VLC) میتونن با هم همپوشی خوبی داشته باشن.
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!