سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

همه دسته بندی ها

منو
آیکون جستجو در سایت سافت گذر
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد زینت پدر حضرت زینب سلام الله علیها مبارک باد 💐
 
 
  1. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید
  2. به مناسبت عید غدیر، در سایت https://esetupdate.ir/ تخفیف ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته شده است؛ فرصت را از دست ندهید. 🌸
  3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

نرم افزار های پرکاربرد

ثبت نام | ورود

USB Disk Security 6.9.0.0

نظرات کاربران

USB Disk Security 6.9.0.0 تعداد نظرات (67)
نظر بدهید
نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1400/08/15

وحشتناک عالی بسیار کارامد همینکه جلو اتو ران رو بگیره کافیه 20 ....عالی 9 سال استفاده میکنم تا حالا هیچ ویروسی با وجود این سپر نتونسته غلطی بکنه یا نفوذ کنه .....خواهشا بقیه دوستان در این مورد بی انصافی نکنید

نام کاربر : msahmad زمان ثبت نظر : 1395/06/20

با سلام و تشکر از تیم زحمت کش سافت گذار
قطعا این برنامه را نمیشه جایگزین آنتی ویروس کرد
من هم چندین سال هست فقط بعنوان یک برنامه مکمل و برای احتیاط ازش استفاده میکنم
اسمش هست روش USB Security یعنی فقط از یواس بی محافظت میکنه
آنتی ویروس اورجینال F-secure استفاده کینم ولی در کنارش این نرم افزار هم احتیاج میدونم البته فکر میکنم اگه از کسپر اسکی استفاده کنی دیگه احتیاج نباشه چون خودش محافظت از یوس بی را به خوبی انجام میده
به نظر من برای اطلاعات تخصصی در مورد آنتی ویروس و محافظت از سیستم به سایت www.iransetup.com مرجع آنتی ویروس ایران مراجعه کنید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1394/03/19

این نرم افزار تنها میتونه جلوی اجرای اتوران رو از حافظه های جانبی بگیره و اونا رو حذف کنه. ولی توانایی شناسایی و حذف منشا آلودگی در سیستم را ندارد. مزیت خوبی که داره اینه که شما رو از وجود آلودگی مطلع میکنه و بیشتر به کسانی توصیه می شود که با حافظه های جانبی ناشناخته سروکار دارند. ناگفته نماند اگر یه آنتی ویروس مناسب نداشته باشین کمک چندانی به شما نمیکند.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/11/27

با سلام .دوستان عزیز ... درسته که در اینترنت با مراقبت و هوشیاری هنگام ورود به سایت و دانلود و کلیک روی لینکها و... درصد ابتلا سیستم شما کمتر میشود ولی.ولی. ولی داشتن آنتی ویروس ___ و برای آنهایی که به اینترنت وصل میشوند آنتی ویروسه دارای فایر وال (دیوار آتش ) حتما حتما نیاز هست .
عزیزان ویروس فقط قسمت کوچکی از تهدیدات رایانه ای است به عنوان فقط مثال: یکی از انواع ویروسها همانطور که میدانید تروجان است که به منظور خاص و سرقت اطلاعات وارد سیستم میشود و هیچ رد پایی ندارد که شما که آنتی ویروس ندارید اصلا متوجه بشی الان سیستم آلوده است یا نه ...
مثل بعضی بعضی ویروسها نیست که مثلا فولدر مخفی کند یا .....! یعنی بصورتی است که در بیشتر موارد اصلا متوجه حضور تروجان در سیستم نمیشوید بدون آنتی ویروس .که حالا بخواهید از طریق دستورات cmd یا safe mode یا ... اونو تازه اگه بشه پاک کنید .بعد همه اطلاعات کامپیوتری یکسان ندارند که
بماند بحث کرمها و بد افزارها و.....در شبکه و ...

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/09/07

عزیز من راست میگه دیگه,متم الان 5 6 ساله آنتی ویروس ندارم و هیچ مشکلی هم برام ایحاد نمیشه . شما اگه حواست باشه تو اینترنت کجا ها میری و چیارو دانلود میکنی هیچ احتیاجی به آنتی ویروس نداری

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/02/05

یک نرم افزار رایگان هستش به نام : MCShield خیلی بهتر از اینه.

لینک دانلود:
http://www.mcshield.net/download/MCShield-Setup.exe

نام کاربر : mahmood93 زمان ثبت نظر : 1393/01/18

آقا شما که سواد نداری نظر نده. این نرم افزار در حیطه کار خودش عالی عمل میکنه. اون شرکت های بزرگ هم مطمئن باش خودشون مولد ویروس هستند و دارن کاسبی میکنن. و اینکه مطمئن باش یه کاربر ساده خانگی هیج نیازی به اون آنتی ویروس های کاسپر و ... ندارن چون هیچ شرکتی اون قدر بیکار نیست برای شما ویروس بفرسته!! اینایی هم که ما میگیریم کرمه. بدافزاره. که این نرم افزار خیلی ساده جلوشو میگیره. اگه یه ذره کار با cmd رو هم بلد باشی خودت میتونی انجام بدی.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/10/27

دوستان چرا کاربرهارو منحرف میکنید.شما برنامه 4 مگابیتی رو با نسخه اینترنت سکوریتی غولهای شرکتهای امنیتی مثل کاسپر و نورتون یا بیتدفندرو..... مقایسه میکنید!!!!!!!!این برنامه فقط جلوی اجرای اتوران از یو اس بی رو میگیره ولی ایا فایر وال یا انتی بنر یامحافظت بی وقفه و امنیت مالی یا پایش گر شبکه یاضد ویروس وب یا ضد ویروس ایمیل یاپایشگر برنامه....داره؟؟؟این برنامه قطعا یک مکمله برای انتی ویروس ونه بیشتر.دوستی هم که گفتن چندساله از این برنامه استفاده میکنم و هیچ ویروسی ندارم و از اینترنت هم استفاده میکنم :حتما بسته امنیتی کاسپر2013 نسخه اینترنت سکیوریتی(فارسی) رو نصب کنید با اخرین اپدیت قطعا ویروسهای زیادی پیدا میکنید.انتی ویروس شاید 5 درصد سرعت رو کم کنه(اون5 درصد رو هم میتونید باتنظیمات خوب کمتر کنید) اما یه ویروس میتونه 100 درصدباعث هنگ بشه پس نصبش از واجباته.از سافتگذر هم خواهش میکنم نظرات غیر کارشناسی رو تائید نکنه

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/10/27

من چندساله با اینترنت کار میکنم، هیچ آنتی ویروسی هم ندارم
تاحالا هر ویروسی گرفتم از همین فلش ها و رم ها بوده
بهتون توصیه میکنم جای آنتی ویروس های مختلف و سنگین از این برنامه استفاده کنید
واقعا محشره!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/06/21

نه نیاز نیست نامه رو در فلش نصب کنید. این نرم افزار رو تو کامپیوترتون نصب کنید. آنتی ویروسها هم بدافزارها رو شناسایی میکنند ولی این نرم افزار به صورت کامل تر و دقیق تر میتونه فلش شمارو دربرابر ویروسها محافظت بکنه. این نرم افزار کارایی ها و قابلیتهای زیادی داره که با نصب اون یشتر متوجه میشید. امیدوارم هیچوقت ویروس و بدافزاری به سمت سیستمها و دیوایسهای شما نیاد. "j.k"

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/05/28

یعنی با وجود داشتن آنتی ویروس نیاز است این را نیز نصب کنیم؟مگر آنتی ویروس ها جلوی نفوذ ویروس از فلش رو نمی گیرند؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/31

سلام

من آلان آنتی ویروس روسیستمم دارم خب حالا این چه به درد میخوره!؟

میشه برنامه رو روی فلش نصب کرد؟تا از فلش محافظت کنه!؟؟

لطفا جواب بدید؟ آخه من هارد اکسترنال دارم میترسم ویوسی بشه!؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/23

دوستان اگه سیستمتون ویروسی شده و امکان نصب آنتی ویروس تو سیستمتون نیست و ویروس های سیستم پاک نمی شن فقط یه راه چاره دارین اونم استفاده از آنتی ویروس بدون نیاز به نصب خود ماکروسافت هستش که از نظر من مو رو از تو ماست می کشه بیرون آخرین نسخه شو از این آدرس دان کنین
http://www.microsoft.com/security/scanner/en-us/default.aspx

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/12

با سلام و خسته نباشید بابا دمتون گرم خیلی کارتون درسته
چند وقتی هست که یه ویروسی افتاده به جون سیستمم هر کاری می کنم پاک نمیشه ویندوز هم عوض کردم فایده نداشت تمام فایل ها را ( هیدن) می کنه از شما زحمت کشان درخواست معرفی یه آنتی ویروس قوی خواستارم که در سایت شما هم باشه . یادآوری کنم که این ویروس با فلش وارد سیستم شده و با چند تا آنتی ویروس هم امتحان کردم فایده نداشت من جمله کاسپر با لاینسس اصلی ،نود ، و...
ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/04

چه جالب.
کاربری این نظر رو داده:
"این USB Disk Security جقدر احمقه! من فکر میکردم دنبال ویروسهای اتوران و اینجور چیزا میگرده ولی ظاهرا هر فلشی که فایل اجرایی داشته باشه رو نابود میکنه!"
من چند وقت پیش عین همین جمله رو در فروم دیگه گفتم!! ظاهرا ایشون خیلی دوست داشته یه چیزی بگه که اسمش بیاد!!!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/02

با سلام ، من با این کاربر موافقم. سر من هم همچین بلائی اومده.
به خصوص اگه هارد یه سیستم دیگه رو به صورت اکسترنال به سیستم وصل کنی ، اولین کاری که میکنه ویندوز اون هارد با حذف یک فایل از درایو ویندوز اون سیستم میپرونه.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/02

واقعا دستوتون درد نکنه یکی از بهترین برنامه های هست برای ازبین بردن ویروس های فلش ممنونم/
علی رضا از افغانستان

نام کاربر : ma1317 زمان ثبت نظر : 1392/02/22

این USB Disk Security جقدر احمقه! من فکر میکردم دنبال ویروسهای اتوران و اینجور چیزا میگرده ولی ظاهرا هر فلشی که فایل اجرایی داشته باشه رو نابود میکنه! بیچاره شدم رفت/

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/01/29

فقط usb-av antivirus
یکبار امتحان کنید عمرا سیستم ویروسی بشه 100درصد بهتر از usb disk security و بقیه است من تمام نرم افزارهای مربوط به فلش رو امتحان کردم ولی هیچ کدومشون به پای usb-av antivirus نمیرسه.
http://www.usb-av.com/
به امتحانش یکبار می ارزه!!!!!!!!!!!!!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/12/25

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین زحمت کش سایت و همچنین حضار محترم من یه فلش مموری دارم که میخوام آهنگ روش بزنم یا محتویات داخلش رو حذف کنم میزنهthe disk is write-protection or use another disk به هیچ وجهی فرمت هم نمیشه لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم .با تشکر سیامک از کرمانشاه

اینم آدرس جی میلمه. دوستان اگه مقدور بود به جی میلم بفرستید بازم ممنون.

siamakkaka@gmail.com

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/12/18

با سلام و خسته نباشید به دست اندر کاران سایت سافت گذر
نظر من خطاب به آنهایی هست که مدام انتقاد می کنند. به نظر من به هر موضوعی میشه انتقاد کرد ولی مشکل اکثر ما ایرانی ها اینه که تا یک شخصی مبخواد کاری انجام بده همه ما سعی میکنیم که تخریبش کنیم آخه با این کارها چی رو میخوایم ثابت کنیم؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/12/17

سلام - ضمن ارادت و آرزوی سلامتی برای دست اندرکاران سافت گذر بهترین سایت دانلود ایرانی ، هرچند دیر شده ولی برای راهنمایی کاربران عزیزی که در قسمت set linkzb as browser مشکل دارند ، باید تیک را بردارید این گزینه میگه که سایت linkzb در جستجوگر شما پیش فرض باشه و چون همه ما از برنامه با کدهای هکری استفاده میکنیم لذا اگه بعداز نصب به اینترنت وصل شدید صفحه موردنطر باز و به احتمال خیلی قوی برنامه غیرفعال یا محدود خواهدشد. موفق باشید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/12/17

سلام
البته قرار نبود مطلبی بنویسیم ولی موردی را دیدم که در پیامها و نظرات بود خیلی تعجب کردم هم از برخورد طرف که با عنوان ایشون نمی خونه و مخصوصا که با این عنوان ایشون مشکل املایی هم در مطلبشون بود عینا مطلبشون رو ببینید:
" با سلام من مدت زیادی است که تمام نرم افزار هامو از سایت وزین و قوی سافت گذر دانلود میکنم. ولی می بینم دوستانی تشریف می آورن و لطف میکنند انتقاد می کنند. ذکر چند نکته ضروری دونستم.
1- آقایان محترمی که معلوم نیست به چه دلیلی میاین و این انتقادهای مخرب رو مینویسی یا توهین میکنید به عوامل این سایت . عزیزان محترم کسی شمارو به زور مجبور نکرده که بیاین این سایت. این سایت هر چی هم باشه ما قبول داریمش. افتاد؟؟؟؟
2- انتقا میکنید. مثل ادمیزاد انتقاد کنید.
3- من کمال سپاسگذاری رو از تیم سایت سافت گذر دارم.
مخلص شما. مهدوی. مدرس تربیت بدنی دانشگاه "

قضاوت باشما هیچ مدرسی اینطور برخورد میکنه و این قدر بی ظرفیت هست؟نه اینکه نیست آخه موضوعی نبوده که انقدر تند برخورد بشه!
حالا سپاسگذار درسته یا سپاسگزار؟!!!
البته کسانی هم داریم که نمازگذار سپاسگذار خدمتگذار و.... را با "ذ" می نویسند یا دوستانی تشریف می آورن بجای تشریف می آورند اینجوری می نویسند!!الان این روش برخورد با بند 2 مطالبشون می خونه؟!!
خوبه کمی مطالعه کنیم ،صبوری را به دیگران یاد بدیم رفتار درست داشت باشیم و... بعد بشیم مدرس و ... با احترام و عذر خواهی از حضور شما.موفق باشید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/07/12

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و تمام دست اندر کاران سایت
من برای نصب این برنامه مشکل دارم در قسمت set linkzb as brrowser.....1 وقتی next میزنم با ارورcould not call proc مواجه میشوم
لطفا برای رفع این مشکل من رو راهنمایی کنید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/07/08

باعرض سلام دوستان عزیز برای ریجستر کردن این نرم افزار کافی است بعد از نصب نرم افزار را باز کنید وبر روی یکی ازگزینه های پایین نرم افزار کلید کنید (adv...)وبعد یوزر وپسورد را وارد کنید تا براحتی ریجستر شود. reza_bayazi@yahoo.com

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/07/08

سلام

من میفهمم که شما چی میگید من خودم کافی نت دارم یک ماه ژیش یک پسری آمد و به من گفت میتونم یک نرم افزار روی سیستم نصب منم گفتم مشکلی نداره ولی بعدش پاکش کنه
بعد از اینکه رفت یک ربع بعد یک نفر پشت همون سیستم نشست و گفت چنین مشکلی داره
همین نرم افزار live security platinum روش نصب شده بود و اصلا نمیشد پاکش کنی ویا اینکه غیر فعالش کنی به همین دلیل من تو حالت safe mode به داخل ویندوز رفتم واز اونجا پاکش کردم ولی خدایش دهنم سرویس شد منتظر بودم تا یک پسرو ببینم تا بهش یک چیزی بگم و تا حالا ندیدمش فکر کنم خودشم فهمیده چه غلتی کرده که دیگه سرو کلش پیدا نمیشه؟؟
مصطفی از اراک

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/06/06

با سلام خدمت دست اندرکاران سایت سافت گذر
من یه مشکلی با این نرم افزار پیدا کردم
حدود چهارپنج ماه پیش اونو رو سیستمم نصب کردم یه روز صبح پاشدم دیدم که یه نرم افزار دیگه به نام live security platinumهم رو سیستمم نصب شده و اینطور که به نظر میرسه احتمالا به دلیل آپدیت شدن نرم افزار usb disk بوده و شاید دلیل دیگه ای داشته
مشکل اینه که این نرم افزار تازه نصب شده سیستمم رو اسکن کرده و بعد به این نتیجه رسیده که کلی اسپای وار و تروجان و .. تو سیستمم هست و جالب اینه که دیلیتشون هم نمیکنه و در نتیجه همه برنامه های منو غیر فعال کرده
من بیچاره شدم
هر کاری هم که میکنم نه اینکشن میشه نه آنینستال میشه
کمکم کنید

نام کاربر : Ali367 زمان ثبت نظر : 1391/05/24

با سلام خدمت تمامی دوستان و سروران سافتگذری
ورِِِژن جدید نرم افزار USB Dick Security 6.2.0.18 قابل آپدیت است من روی دو تا سیستم ورژن کنونی شما را به این نسخه به روز رسانی کردم اما در سیستم سوم مشکل سریال دارد لطفا ورژن جدید را با کرک یا سریال قرار دهید.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/03/05

با سلام من مدت زیادی است که تمام نرم افزار هامو از سایت وزین و قوی سافت گذر دانلود میکنم. ولی می بینم دوستانی تشریف می آورن و لطف میکنند انتقاد می کنند. ذکر چند نکته ضروری دونستم.
1- آقایان محترمی که معلوم نیست به چه دلیلی میاین و این انتقادهای مخرب رو مینویسی یا توهین میکنید به عوامل این سایت . عزیزان محترم کسی شمارو به زور مجبور نکرده که بیاین این سایت. این سایت هر چی هم باشه ما قبول داریمش. افتاد؟؟؟؟
2- انتقا میکنید. مثل ادمیزاد انتقاد کنید.
3- من کمال سپاسگذاری رو از تیم سایت سافت گذر دارم.
مخلص شما. مهدوی. مدرس تربیت بدنی دانشگاه

نام کاربر : arminabsalan زمان ثبت نظر : 1391/02/06

سلام
دست همتون درد نکنه بابت سایت بسیار مفیدتون اما این برنامه در ویندوز 7 نسخه x64 مشکل کرک داره.
دوستان محبت کنید به لینک زیر مراجعه کنید و کرک رو بگیرید و در محل نصب برنامه کپی کنید... مشکل حل میشه

http://jjhome.ir/up/index.php/files/get/-U9UBxkKRs/usbguardv6.1.0.432-jjhacker.zip
با تشکر
RMIN@

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/10/26

خوب این آنتی ویروس اینه که نیازی به آپدیت نداره و مناسبه برای کامپیوترهایی که دسترسی به اینترنت ندارند اما یک ضعف واقعا اساسی داره اون هم اینه که بعضی از ویروس ها حتی میتونند فایل های .exe را هم آلوده کنند

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/09/27

برای آن اینستال کردن باید اون رو از نوار پایین سمت راست دسک تاپ exit کنید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/09/21

سلام
من تازه این نرم افزار رو نصب کرده ام. اما با uninstall کردن این نرم افزار مشکل دارم. پیغام میده که نخست باید تمام فعالیتهای مربوط به این نرم افزار بسته بشه. در حایکه من حتی بعد از ری استارت هم نتونستم حذفش کنم!!!
ممنون می شم راهنماییم کنیم. ویندورم 7 و 64بیت
a2z1384@gmail.com

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/09/16

باسلام
کاربر lucky13 خیلی ممنون از بابت سریال نامبری که گذاشتین!
مشکلم حل شد.
بی نهایت متشکرم

نام کاربر : lucky13 زمان ثبت نظر : 1390/09/10

من با اینا کرک کردم

Name: ABEL
Serial: 17752

or

Name: ALAN
Serial: 17744

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/08/26

با تشکر از سافتگذر عزیز
اما هنوز هم مشکل پا بر جاست و پس از نصب و کرک دوباره رجیستر میخواد
ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/08/16

من ورژن 6.1.432 رو با یکی از سریال های موجود توی فایل سریال که همراه نرم افزار بود ریجستر کردم بعد که آپدیت کردم نرم افزارو هر دو سریال از کار افتادن. لطفا یه کیجن یا پچ واسه ورژن 6.1.432 قرار بدید.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/08/14

من سال هاست که از این نرم افزار در کنار یک آنتی ویروس استفاده می کنم.
خوبی این نرم افزار اینه که خودش به صورت اتوماتیک و بدون هیچ دخالتی از طرف ما پس از ورورد یک فلش به کامپیوتر بالا میاد و فلش رو بررسی میکنه. جالبیش هم این هست که پیغام هایی که میده پایین صفحه میاد و مزاحم نمیشن، مگر اینکه فلش حاوی بدافزار باشه که در این صورت، پیغام وسط صفحه میاد تا ما رو مجبور کنه که از شرّ اون ها خلاص بشیم!

ای کاش هر ایرانی یه دونه از این نرم افزار (یا نرم افزارهای مشابه) روی سیستمش نصب بود تا فلش های آدم های بیگناه دیگه بی نیاز از پاکسازی مداوم بودند.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/08/14

درود
از روز اولی که این برنامه رو معرفی کردید من ازش استفاده می کنم می تونم بگم بهترین برنامه در نوع خودشه و در کنار آنتی ویروس به روز, سیستم امنیتی خوبی رو ایجاد می کنه.
با تشکر از ضحمات شما.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/08/14

سلام
چرا الکی میگی نیست من رفتم به همین آدرس نسخه 6.1 وجود داشت
سافت گذر بعضی از برنامه ها رو قبل از سایت رسمی برای دانلود قرار می ده
شرکت نرم افزاری برنامه رو تولید می کنه ولی قبل اینکه خودش روی سایت خودش آپلود کنه سافت گذر ( از کجا فایل گیر میاره ? ) آپلود می کنه.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/08/12

دوست گرامی شما از یه جای دیگه دلتون پره.چرا داری اینجا خالی میکنی.بهترین سایت خاورمیانه همین سایته.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/08/12

در جواب دوستی که زده بود این برنامه مفت نمی ارزه باید بگم این برنامه مکمل آنتی ویروسه و برنامه خوبی . موقعه ای که ویورس what the hell اومده بود و هیچ آنتی ویروسی اونو تشخیص نمیداد این برنامه اونو به عنوان فایل طرناک میشناخت

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/08/12

سافت گذر! برات متاسفم که فکر می کنی کارشناس مجرب داری و نرم افزار قوی می گذاری.
با گذاشتن این نرم افزار، مهر عدم آگاهی رو زدی رو سایتت.
البته بیشتر واسه جذب بازدید این رو گذاشتی. اینم مثل بقیه که بدون آگاهی قرار میدی. الانم غرور گرفتتت
خودتم می دونی این نرم افزار مفت نمی ارزه. اوکی. این نظر رو هم مثل 3-4 نظر قبلیم تایید نکن تا منم کلکسیون نظرات تایید نشدم تکمیل بشه.
معلومه انتقادپذیر نیستی.
اگر بودی نظرات من رو تایید می کردی. من نه فحش داده بودم نه ناسزا. فقط انتقاد کردم.
متاسفم.

نام کاربر : mohi63 زمان ثبت نظر : 1390/07/12

با سلام و تشکر از تمامی شما عزیزیان.باید بگم سایت شما از بهترین سایتهایی بوده که من دیدم.امیدوارم که همیشه همینطور موفق باشید.اما خواستم بگم اگه ممکنه اون محدودیتها رو واسه دانلود بردارید،بعضی از اون نرم افزارهایی که میخوام جزو دانلودی های عضوهای ویژه اند.ممنون میشم از شما....

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/06/09

دوستانی که از ویندوز 7 استفاده میکنند برای اینکه کرک رو نصب کنند باید در مود safe برن تا پیغام "برنامه رو ببندید " رو بعد از بسته شدن اون نده.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/05/01

سلام.این کرک با ویندوز 7 مشکل دارد؟
روی ایکس پی نصب شد ولی 7نه
پیام میده برنامه را ببند در صورتی که بسته است

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/04/01

با سلام:

هر چی تعریف وتمجید بود بچه ها کردن و چیزی واسه ما نزاشتن . به هرحال دست تون درد نکنه گل کاشتید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/02/24

بابا دمتون گرم گل کاشتید
نمی دونم اگه شما نبودید جیکار باید میکردم
خدایش آخرشید دوست دارم رامین

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/11/27

سلام
دوست عزیز اول باید برنامه را از کنار ساعت ببندی ، فایل کرک را داخل فولدر نرم افزا کپی کنی و اجراش کنی و دکمه patch را بزنی و دوباره برنامه اجرا میکنی و از طریق گزینه اکتیو هر سریالی که عشقت کشید بهش بده و دکمه رجیستر را بزن

اگه ویندوز سون داری باید کرک را طریق Run as administrator اجرا کنی

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/11/26

سلام اول اینکه باید از شما بابت تمامی نرم افزارهای قشنگ و کارامدتون تشکر کنم دوم میدونم سوال پرسیدن توی این قسمت مجاز نیست ولی این بار رو محض رضای خدا جواب بدین من سطح سواد رایانه ایم خیلی ناچیزه واسه همین نمیتونم این برنامه رو کرک کنم شما رو به خدا راهنماییم کنین.ممنون افشین

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نکته هایی برای تبدیل روزهای کسل کننده به روزهای شاد

نکته هایی برای تبدیل روزهای کسل کننده به روزهای شاد

ده راز شادکامی

NetBalancer 12.6.1.4290

NetBalancer 12.6.1.4290

نرم افزار مدیریت پهنای باند اینترنت و شبکه

4G WiFi Maps & Speed Test (OpenSignal) 7.43.1.1 for Android +4.1

4G WiFi Maps & Speed Test (OpenSignal) 7.43.1.1 for Android +4.1

ردیابی آنتن شبکه در نقشه

Broken Arrow v1.0.10

Broken Arrow v1.0.10

استراتژیک جنگی برای کامپیوتر

سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی با موضوع فضائل و شجاعت حضرت عباس (ع)

سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی با موضوع فضائل و شجاعت حضرت عباس (ع)

حاج آقا راشد یزدی با موضوع فضائل و شجاعت حضرت عباس (ع)

مداحی امیر عباسی سال 98

مداحی امیر عباسی سال 98

دهه محرم عباسی

Sleep Cycle: alarm clock 4.25.35 for Android +8.0

Sleep Cycle: alarm clock 4.25.35 for Android +8.0

آلارم‌ کارساز اسلیپ‌ سایکل

Lynda - Up and Running with Houdini

Lynda - Up and Running with Houdini

فیلم آموزش کار با نرم‌افزار هودینی

راه و رسم زندگی

راه و رسم زندگی

چگونه عشق بورزیم؟

نماهنگ زیبای روزهای دفاع با صدای حاج محمود کریمی

نماهنگ زیبای روزهای دفاع با صدای حاج محمود کریمی

روزهای دفاع از محمود کریمی

سئوالات و پاسخ هایی درباره انقلاب سال 1357 ایران

سئوالات و پاسخ هایی درباره انقلاب سال 1357 ایران

Islamic Revolution of Iran 1978

سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی با موضوع زندگی امام سجاد علیه السلام

سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی با موضوع زندگی امام سجاد علیه السلام

سخنرانی زندگی امام سجاد علیه السلام با ناصر رفیعی

Citavi 6.3.0.0 / 5.7.1.0 / 5.4.0.2 / 5.0.0.11 / 4.5.0.11

Citavi 6.3.0.0 / 5.7.1.0 / 5.4.0.2 / 5.0.0.11 / 4.5.0.11

بهترین نرم افزار مدیریت رفرنس

Snake Pass

Snake Pass

مار سه بعدی

یکی از کتاب های پرطرفدار و محبوب برای زنان

یکی از کتاب های پرطرفدار و محبوب برای زنان

توصیه هایی برای زنان

Stupid Zombies 2 v1.5.2 / 3 v2.11 for Android +2.3

Stupid Zombies 2 v1.5.2 / 3 v2.11 for Android +2.3

بازی زامبی های احمق 2 و 3

Beach Buggy Racing 2 2022.02.17.287 for Android +4.0.3

Beach Buggy Racing 2 2022.02.17.287 for Android +4.0.3

ماشین سواری بیچ باگی

Pluralsight - Theming Basics For Drupal 7

Pluralsight - Theming Basics For Drupal 7

فیلم آموزش مبانی تم‌سازی برای دروپال 7

WinNc 11.3

WinNc 11.3

مدیریت فایل ها

برنامه نویسی به زبان C در سیستم عامل GNU

برنامه نویسی به زبان C در سیستم عامل GNU

برنامه نویسی به زبان سی

Watchdog Anti-Virus 1.8.640

Watchdog Anti-Virus 1.8.640

آنتی ‌ویروس قوی برای ویندوز

مجله تخصصی خودرو

مجله تخصصی خودرو

مجله Motor Trend ژانویه 2021

Dead Cells: Return to Castlevania v20.06.2023

Dead Cells: Return to Castlevania v20.06.2023

دد سلز

A Blast

A Blast

یک انفجار

پیش‌بینی اقتصاد آینده

پیش‌بینی اقتصاد آینده

آینده اقتصاد جهان

Design a Logo in Modern Style

Design a Logo in Modern Style

آموزش ویدئویی طراحی لوگو

Particle Mace

Particle Mace

ذرات نابودگر

Autodesk AutoCAD Architecture 2015 + SP2 x64

Autodesk AutoCAD Architecture 2015 + SP2 x64

نسخه 2015 نرم افزار معروف اتوکد مخصوص معماران

قدرت و توانایی در سخنرانی

قدرت و توانایی در سخنرانی

سخنرانی برای رسیدن به اهداف

FIA European Truck Racing Championship

FIA European Truck Racing Championship

رانندگی با کامیون

انسان ۲۵۰ ساله

انسان ۲۵۰ ساله

انسان ۲۵۰ ساله

KeePass Password Safe 2.60

KeePass Password Safe 2.60

مدیریت پسورد

Apple Xcode 13.0 / 12.5 / 11.3.1 / 10.3 / 10.1 / 9.4.1 / 8.3.3 / 7.3.1

Apple Xcode 13.0 / 12.5 / 11.3.1 / 10.3 / 10.1 / 9.4.1 / 8.3.3 / 7.3.1

محیط برنامه نویسی مک او اس

BoothStache 1.7 for Android +2.3

BoothStache 1.7 for Android +2.3

برای خود سبیل بگذارید!

Artweaver Plus 8.1.3.3746

Artweaver Plus 8.1.3.3746

نقاشی کامپیوتری

خلاصه عقاید دکتر علی شریعتی

خلاصه عقاید دکتر علی شریعتی

از دکتر علی شریعتی

تفکرات هیتلر

تفکرات هیتلر

My War

Mactastic Orb 2.3 for Android +2.2

Mactastic Orb 2.3 for Android +2.2

چند صد آیکون با کیفیت 142*142

CBT Nuggets - Microsoft Exchange Server 2013 70-341

CBT Nuggets - Microsoft Exchange Server 2013 70-341

آموزش ناگت

SeaMonkey 2.53.22

SeaMonkey 2.53.22

سی‌مانکی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!