همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام وقت. در خصوص نسخه 24H2 ویندوز 11 خواستم مطلبی عنوان کنم که این نسخه از ویندوز برای سبستمهای قدیمی که CPU سیستم از POPCNT وSSE4.2 پشتیبانی نمیکند چه از طریق Bypass یا حالا نرم افزار rufus از بوت بالا نمی اید و نصب نمی شود و این در حالی هست که نسخه های قدیمی تر 22H2 و 23H2 به راحتی از طریق Bypass یا rufus در سیستمهای قدیمی به راحتی از طریق بوت نصب و بالا می امدند . به همین دلیل از تیم نرم افزاری سافت گذر درخواست دارم تا در صورت امکان نسخه اصلی و دست نخورده ویندوز 11 ورژن 23H2 را نیز برای دانلود در سایت قرار بدهند .فعلا از نسخه های 24H2 به بعد CPU باید از POPCNT و SSE4.2 پشتیبانی کند و الا نصب از بوت غیر ممکن خواهد بود مگر اینکه راه کاری جدید بعدا در این مورد ارایه شود. با تشکر
سلام لطفا فقط فایل آنلاک ISO نرم افزار Windows 11 24H2 Build 26100.2894 را روی سایت قرار هید
سلام لطفا نسخه iot هم قرار بدید
سلام سافت گذر گرامی الان من میخوام نسخه 24h2 نصب کنم کدام نسخه نصب کنم؟
سلام من گرافیکم انویدیا 9400 هست و سی پی یو e8400 می تونم ویندوز 11 نصب کنم ؟
سلام.خدا قوت ممنون از زحماتی که برای سایتتون میکشید.من واقعا از نظر نرم افزاری واقعا هیچی کم ندیدم تو سایت....تشکر
ای بابا مگه مایکروسافت نگفته بود که ویندوز 10 نسخه نهایی شونه و دیگه ویندوز با شماره جدید نمیزنه و همون هی به روز میشه؟!
برای کسانی که لپ تاپ دارن بگم که مصرف باطری خییییلی کمتر شده و از این نظر عالییی شده!
دوستان من نسخه VL pro نصب کردم.تمام درایورها و آپدیت ها رو هم نصب کردم.یه باگ بزرگ داره.گاهی وقت ها وقتی یه مرورگر باز میکنم(فرقی نمیکنه چی باشه) صفحه کلا سیاه میشه.وقتی موس رو میارم پایین صفحه روشن میشه دوباره.مرورگر با Alt+F4 میبندم و مشکل برطرف میشه اما یه مشکل بزرگتری که ایجاد میشه اعوجاج تصویر هست.وقتی موس حرکت میدم تصویر دچار لرزش و اعوجاج میشه و فقط باید ری استارت کنم تا درست بشه
سپاس از توضیحات کاملتون این ویندوز 11 منو گیج کرده بود با توضیحاتتون رفع ابهام شدم
سلام من نصب کردم و فعال و اکتیو شد و سرعتش فوق العاده اس یک ترفند برای نصب عزیزانی سیستم قدیمی دارند و بطور معمول نمیتونن نصب کنند: سی دی بوت لیبل ویندوز 10 لایو بزارن داخل درایو و با اون بیاد بوت کنن وقتی ویندوز 10 لایو امد بالا از روی صفحه دکستاب شاخه utility باز کننید و برنامه winntباز کنید فایل ایزو ویندوز 11 را وارد و درایو سی انتخاب سپس استارت بزنید به همین راحتی نصب میشود و لذت ببرید
خیلی خوبه راحت نصب شدش
دوستانی که برای نصب با محدودیت TPM 2.0 و Secure Boot روبرو میشوند با آموزش زیر مشکلشون حل میشه https://www.aparat.com/v/mY3qU/
سلام این ویندوز به دلیل preview بودن خیلی ایرادات زیادی داره که اذیت کننده ترینش ویندوز اکسپلورش هست پیشنهاد میکنم حتما صبر کنید نسخه های رسمی بیاد از طرفی یکم سیستم گیج شده و با کرک ها مشکل داره حتی لایسنس خود ویندوز هم باید از همین لایسنس های وین 10 استفاده کنی تا اکتیو بشه این یکم سیستم رو به نظرم گیج و کند میکنه در ظاهر ویندوز ولی تفاوت های زیادی ایجاد شده که بعد از چند وقت براتون عادی میشه فعلا من پیشنهاد میکنم
با سلام لطفا ترفندهایی که به سیتمهای قدیمی کمک میکنه ویندوز 11 رو نصب کنند رو هم بزارید سیستم من بایوسش قدمی هست با این که core 17 هست و سیستم بالاییه ولی خطا میده ک سیستم شما قادر به نصب نیست ممنون
سلام . می توانم ویندوز 11 را روی ویندوز 10 خود نصب یا بروز رسانی کنم ولی نمی توانم به صورت بوت نصب کنم که باید گذینه Enable tpm در مادربرد خود فعال سازم ولی نمی توانم گذینه Enable tpm را پیدا کنم. مدل مادربرد من Asus z170 است . لطفا کمکم کنید با تشکر
سیستم من ویندوز 10 نصب شد ولی ویندوز 11 نه! رم 2 گیگ cpu دوهسته ای مدل E5200، باید قید ویندوز 11 رو بزنم؟
سلام.آیا در این نسخه میشه برنامه های اندروید رو بدون شبیه ساز اجرا کرد؟ کسی تست کرده؟
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!