کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معایب ویندوز ۸ اعلام شد

یک تحلیلگر شرکت پژوهش و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات در آمریکا سیستم عامل جدید مایکروسافت را که تحت عنوان ویندوز8 عرضه شده را برای کاربران رایانه های رومیزی ناکارآمد توصیف کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ گانار برگر تحلیلگر شرکت تحقیقاتی گارتنر تنها یک واژه برای توصیف سیستم عامل ویندوز 8 برای کاربران ارائه داده و آن واژه ناکارآمد است.

شرکت پژوهش و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات است که شعبه مرکزی آن در شهر استمفورد در کانکتیکات واقع شده‌است.

وی این سیستم عامل جدید را که هنوز وارد بازار نشده است در پنج بخش مورد نقد و بررسی قرار داده است و در نتیجه این بررسی ها اعلام کرده است که این سیستم عامل برای دستگاه های لمسی کارکرد خوبی دارد.

مایکروسافت به برگر یک دستگاه اسلیت سامسونگ به صورت امانت واگذار کرده بود و طی این بررسیها تحلیلگر گارتنر مشکلات ویندوز 8 را شناسایی کرد.

این نسخه از ویندوز، وی را در رابطه با بالا آمدن سریع و ظاهر جذاب تحت تأثیر قرار دارد و حتی تحلیلگر گارتنر را به این نتیجه رساند که می تواند عادت حمل کردن لپ تاپ خود را به عنوان یک وسیله کاری کنار بگذارد، چرا که اسلیت می تواند کارکرد آی پد و لپ تاپ را به خوبی انجام دهد.

براساس اظهارات کارشناسان، شرکتهای تجاری برای سازگاری خود با ویندوز 8 نیاز به زمان دارند چرا که بسیاری از این شرکتها تازه به ویندوز 7 روی کرده اند. اما مهمترین قسمت نقد برگر به مسئله لمسی بودن ویندوز 8 باز می گردد که ناکارآمدی آن برای افرادی که دستگاه های عادی، رومیز و غیر لمسی استفاده می کنند به شدت مورد تأکید قرار گرفته است.

وی همچنین دسترسی از راه دور به رایانه ای که سیستم عامل آن ویندوز 8 است را یک کابوس توصیف کرد چرا که میانجی کاربری " مترو" که ویژه ویندوز 8 طراحی شده ورودی کلیدهای ویندوز را از صفحه کلید خود نمی پذیرد.

به طور کلی گفته می شود که این ویندوز می تواند در بازارهای تبلت موفق عمل کند چرا که در دستگاه های لمسی کارکرد مناسبی دارد.

ویندوز 8 این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند.

مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای ورود و خروج ، میانجی کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

نسخه نهایی ویندوز 8 در 26 اکتبر (5 آبان روز جمعه) منتشر خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10214 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/05/04 تعداد مشاهده: 2052
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهران رشیدی 1391/05/04 21:47
سلام.
منم چند ماهه که نصب کردم و هر روز بیشتر از قبل عاشقش مییشم.تو تیزر تبلیغاتی ارائه شده از طرف مایکروسافتم امکانات کار با صفحه لمسی تو این سیستم عامل به وضوح نشون داده شده و واقعا نمیشه گفت که قابلیت های این سیستم عامل تو این حالت کمه اما من تو استفاده از این سیستم عامل با موس هیچ مشکلی پیدا نکردم.فقط تو شناسایی بعضی از درایورها مشکل داره که اونم قابل رفعه و net 3.5. هم تو حالت پیش فرض توش نصب نیست که اونم قابل حله.
rashidi.mehran@ymail.comlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
احمد البرزی 1391/05/04 15:14
من چندین ماه است که با ورژن های آزمایشی کار کردم و الان می توانم به جرات بگم که هیچ مشکلی با موس ندارد و حتی بهتر هم کار میکند
نکته مهم اینه که هر شخصی اگر در آینده مانیتور کامپیوتر خودش رو تغییر بده و لمسی کنه لذت کار کردن واقعی با این ویندوز را احساس میکنه
شما هم می توانی با موس و کیبورد کار کنی هم با انگشتان
اگر هم از محیط مترو خوشت نمی آید خیلی راحت با یک کلیک وارد صفحه دسکتاپ قدیمی میشی
orochi 1391/05/04 10:24
شما که گفتید هفته دوم مرداد می آید؟