کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316467 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تا آخر تابستان منتظر Motorola Photon اسپرینت باشید

Motorola Photon

اسپرینت از طراحی و تولید انبوه تلفن هوشمند جدیدی خبر داد که از تمامی امکانات شبکه LTE اسپرینت بهره خواهد بود.

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران ، این تلفن هوشمند موسوم به Sprint Motorola Photon Q4G LTE تا پایان تابستان به عنوان یکی از محبوبترین های اسپرنیت خواهد بود. این دستگاه جدید از یک صفحه کلید پنج ردیف QWERTY به سبک صفحه کلیدهای PC برخوردار است که تایپ با آن را سهولت می بخشد.

علاوه بر داشتن سایر قابلیت های بین المللی از یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با نام ColorBoost برخوردار است که محافظ چشمان شما خواهد بود. این تلفن بدون شک بر روی شبکه سریع السیر ۴G LTE اجرا خواهد شد.

سیستم عامل این برنامه ساندویچ بستنی Android 4.0.4 می باشد، پردازنده دو هسته ای ۱٫۵ GHz، یک دوربین ۸ مگا پیکسلی که در سمت چپ تلفن قرار گرفته است که قابلیت ضبط ویدئوی Full HD را دارد، یک دوربین جلو HD که چت ویدئویی Google + Hangout را تسهیل می بخشد از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند اسپرینت می باشد.

همانطور که قبلا نیز اشاره شد این تلفن هوشمند از دو صفحه کلید فیزیکی و لمسی برخوردار است که طرفدران هر دو سبک صفحه کلید را راضی نگه می دارد. این تلفن مرورگر کروم گوگل را بر روی خود دارد و به خاطر قابلیت های ویژه آن نیازی به بزرگ کردن متن ندارد، همچنین می توان تصاویر را بدون بزرگنمایی با وضوح قابل ملاحظه ای مشاهدده کرد.

صفحه نمایش این تلفن هوشمند در برابر خش و هرگونه رطوبت مقاوم است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10329 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/05/10 تعداد مشاهده: 1931
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ميثم محب زاده 1391/05/10 22:31
خیلی خوبه کی این تلفن وارد بازار میشه