کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316135 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش قیمت فوق العاده برای سه قلوهای Xperia

از همان لحظه اولی که چشممان به تازهواردهای Xperia افتاد، عاشقشان شدیم. P ،U‌ و S هر سه از همان لحظه ورود به بازار محصولات جذاب و دلفریبی بودند. از همه بیشتر Xperia U توجه ما را به خود جلب کرد چرا که پس از مدتها بازار راکد زیر 500 هزار تومانیها را تکان داد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ مدت زیادی از ورود هر سه گوشی به بازار میگذرد و در تمام این مدت ما همیشه آنها را توصیه کرده بودیم. خبر خوب اینکه در آخرین سرکشیها به بازار متوجه شدیم قیمت هر سه تا حد زیادی پایین آمده و زمان مناسب خرید فرا رسیده است.

 دسته گران قیمتها

Xperia S اولین گوشی است که توسط کمپانی Sony پس از جداشدن از کمپانی Ericsson منتشر شده است. همچنین این گوشی، اولین محصولی است که با طراحی جدید گوشیهای سونی وارد بازار شده است. علاوه بر این، Xperia S اولین گوشی دو هستهای و اولین گوشی با صفحه نمایش HD کمپانی Sony است. این گوشی در دو مدل سفید و مشکی و با حافظه 32 گیگابایت وارد بازار شده است.


Xperia S از همان طراحی کشیده استفاده شده در گوشی Arc بهره میبرد که به کاربران کمک میکند حتی با وجود صفحه نمایش بزرگ 4.3 اینچی آن، به راحتی و با یک دست با گوشی کار کنند. در زیر صفحه نمایش سه نقطه وجود دارند که در حقیقت همان سه کلید لمسی خازنی کنترلی هستند.

دسته متوسطها


Xperia P یکی از جدیدترین گوشیهای رده بالای کمپانی سونی است و میتوان آن را برادر کوچکتر گوشی Xperia S نامید. Xperia P اولین گوشی کمپانی سونی است که از تکنولوژی جادوی سفید یا White Magic استفاده میکند که روشنایی صفحه نمایش را به طرز چشمگیری افزایش داده و کار کردن با گوشی را در محیطهای پرنور آسانتر میکند. در قلب این گوشی پردازنده دو هستهای Cortex-A9 با فرکانس یک گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه RAM قرار دارد. این سختافزار کمی فراتر از سختافزار استفاده شده روی گوشیهای هم رده دیگر موجود در بازار است و این امر یک برتری نسبی به گوشی Xperia P نسبت به رقبای خود داده است.

دسته ارزان قیمتها


Xperia U در کنگره جهانی موبایل سال 2012 معرفی شد. این گوشی سومین مدلی است که پس از جدایی کمپانیهای Sony و Ericsson با نام تجاری Sony وارد بازار شده است. از جمله مشخصات آن میتوان به پردازنده دو هستهای یک گیگاهرتزی، صفحه نمایش 3.5 اینچی، دوربین پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروید اشاره کرد. دوربین پنج مگاپیکسلی Sony Xperia U قادر است عکسهایی با رزولوشن 2592 در 1944 پیکسل ثبت کند. به لطف وجود دکمه شاتر سختافزاری دیگر برای فعال کردن دوربین و گرفتن عکس نیازی به استفاده از کلیدهای مجازی نیست. این دوربین از قابلیتهایی نظیر تشخیص چهره، تشخیص لبخند و ژئوتگینگ بهره میبرد. همچنین با استفاده از قابلیت عکسبرداری پانوراما میتوان عکسهای متعددی را از یک منظره وسیع گرفت و سپس با کمک برنامه ویرایشگر داخلی گوشی، آنها را به هم پیوند داد تا یک عکس پانورامای زیبا ساخته شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10352 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/05/11 تعداد مشاهده: 2510
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Emrtat Airik 1391/05/11 20:23
بازار داخل رو که نگفته. این ناپایداری های نرخ برای انور آبه که هیچ نظارتی روی نرخ ها نیست و هر کی هر ... می خواد انجام میده.
این سو قضیه فرق می کنه و مسئولین و دست اندر کاران گرامی همه تلاششون رو میکنن تا نرخ ها ثابت بمونه و از این ناپایداری ها در امان بمونه.
پیشاپیش از زحماتشون سپاسگزاری میکنیمlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
کیوان 1391/05/11 19:52
محصولات وقتی کاهش قیمت پیدا میکنن..مطمئنا با کیفیت پائینتری نسبت به سری های اولیه به بازار میان.اینو هم باید مد نظر داشته باشین که شما محصول درجه یک اولیه رو نمیخرید.
elham 1391/05/11 17:38
خوب راست میگن دیگه ، نوشتید کاهش قیمت ها ، بعد هیچ حرفی از قیمت نزدید . بخصوص Xperia s که من عاشق اشم و پول ندارم بخرم .فکر کردم الان قیمت زدید خوشحال شدم . خیلی بی ربط بود .lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
amir 1391/05/11 16:11
سلام.خوب آقا سهیل راست میگه دیگه.حداقل قیمتهاشم مینوشتین که بفهمیم چی به چیه و اگه ارزون هستند بریم بخریم.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سهیل 1391/05/11 11:43
تیتر خبر هیچ ربطی به متن خبر نداره، شما تو متن فقط تبلیغ کردید و شرح حال دادید در حالی که تو تیتر حرف از قیمته. من خودم عاشق سونی ام. این دیگه چه خبری بود آخه.
بازم تشکر.