کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739946538 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316729 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Hitman: Sniper Challenge برای پی‌سی منتشر شد

به گزارش سافت‌گذر ؛ بالأخره پس از نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس باکس 360، نسخه پی‌سی بازی Hitman: Sniper Challenge نیز آماده دانلود شد. ناشر این بازی می‌گوید نسخه پی‌سی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در نسخه‌های کنسول دیده نمی‌شود.

 

افرادی که دوست دارند خود را به جای یک قاتل مزدبگیر جا بزنند و رایانه شخصی هم دارند، این روزها باید خوشحال باشند. Square Enix ناشر بازی محبوب هیتمن اعلام کرد که نسخه مستقل بازی قابل دانلود Hitman: Sniper Challenge برای پی‌سی هم منتشر شده است. این بازی، پیش‌نمایش محدودی از آخرین نسخه بازی هیتمن موسوم به Hitman: Absolution است.

 

همان‌طور که اوایل امسال اعلام شده بود، این بازی شما را در نقش همان مرد کچل و بارکد خورده‌ای قرار می‌دهد که او را با نام Agent 47 می‌شناسیم. هدف شما این است که روی پشت‌بام خانه‌ای بنشینید و اشخاص معینی را مورد هدف قرار دهید که روی پشت‌بام دیگری بسیار دور از شما قرار دارند. Sniper Challenge پس از پایان ارزش دوباره بازی کردن را هم دارد؛ چون هرچه امتیاز بهتری در بازی دریافت کنید، می‌توانید از تجهیزات بیش‌تری استفاده می‌کنید.

 

این بازی پیش از این برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شده بود؛ اما Square Enix در پی این بوده که با صرف زمان بیش‌تر، ویژگی‌های منحصر به فردی را به نسخه پی‌سی اضافه کند. با این حال، مشخص نیست که دقیقاً چه ویژگی‌هایی به نسخه پی‌سی افزوده شده است.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ تنها راه رسمی دریافت Sniper Challenge پیش خرید نسخه کامل بازی Hitman: Absolution است... تقریباً غیر ممکن است «بازی‌خورهای اینترنت‌باز» به چنین محدودیتی تن بدهند. بنابراین علاقه‌مندان به هیتمن منتظر باشند؛ به زودی مأموریت‌های جدیدی به آن‌ها سپرده خواهد شد.

 

برای این که Sniper Challenge را دریافت کنید، ابتدا باید نسخه آینده بازی هیتمن یعنی Hitman: Absolution را پیش‌خرید کنید. پس این پیش‌خرید، کد دانلودی به شما داده می‌شود که با وارد کردن آن در سایت رسمی Hitman: Sniper Challenge می‌توانید این نسخه مستقل را دانلود کنید.

 

IO Interactive سازنده بازی هیتمن، قول داده که نسخه پی‌سی Hitman: Absolution «توقعات بالای بازی‌خورهای پی‌سی را برآورده خواهد کرد.» این بازی قرار است 20 نوامبر منتشر شود.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10408 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/05/14 تعداد مشاهده: 3314
سافت گذر
نظرات بینندگان

بنده 1391/05/15 00:54
همه ی اینا که گفتید رو به زودی سر کوچه میارن می فروشن 5 تومن.
تازه یه چیزایی هم توش اضافه می کنن که تو اصلیش نیست!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus