کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9210 | مشاهده و دانلود: 740591349 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/03 | اعضاء: 316828 | نظرات: 37905
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رئیس نرم‌افزارها و خدمات اینترنتی اپل از ساخت آیپد 7 اینچی حمایت کرد

به گزارش سافت‌گذر ؛ با توجه به نظر مثبت «ادی کیو» درباره iPad Mini، به واقعیت پیوستن این رؤیای بسیاری از کاربران اپل دور از انتظار نیست.

«ادی کیو» رئیس نرم‌افزارها و خدمات اینترنتی اپل، در ایمیلی به «استیو جابز» پیشنهاد ساخت نسخه‌ای از آیپد با صفحه 7 اینچی را مطرح کرده بود.

 
گالکسی تب 2، تبلت 7 اینچی سامسونگ

هرچند همه می‌دانند «استیو جابز» معتقد بود آیپد 7 اینچی بیش از حد کوچک است؛ اما دیگر اعضای اپل نظر مساعدتری در این‌باره داشتند.

جلسه دادگاه بین سامسونگ و اپل موجب افشای اطلاعات بسیار جذابی شده است؛ آخرین سند از این اطلاعات ایمیل «ادی کیو» به «استیو جابز» درباره نسخه کوچک‌تری از آیپد بود. وی در این ایمیل به «استیو جابز» گفته بود که به عقیده او، آیپد 7 اینچی تجربه موفقی خواهد بود.

 
ایمیل «ادی کیو» به «تیم کوک»، «اسکات فورستال» و «فیل شیلر» مدیران اپل، درباره آیپد 7 اینچی

این ایمیل در طول جلسه پرس و جو از «اسکات فورستال» رئیس نرم‌افزارهای iOS به نمایش گذاشته شد. سامسونگ از این ایمیل استفاده و تلاش کرد ثابت کند که اپل از ایده‌های سایر کمپانی‌ها استفاده می‌کند. «کیو» ایمیلی نیز در این‌باره به «تیم کوک» مدیر عامل اپل، «اسکات فورستال» و «فیل شیلر» رئیس بازاریابی کمپانی ارسال کرده است. متن ایمیل از این قرار است:

من که از [تبلت] گالکسی سامسونگ استفاده کرده‌ام، با بسیاری از نظرات [کاربران] موافقم (به جز رها کردن آیپد [کنونی]). به نظر من بازار [تبلت‌های] 7 اینچی مناسب خواهد بود و ما هم باید یکی بسازیم. از بعد از جشن شکرگذاری بارها این مسئله را با استیو در میان گذاشتم و دفعه آخر به نظر می‌رسید او هم خیلی مایل باشد. ایمیل‌ها، کتاب‌ها، [پیام‌های] فیس‌بوک و فیلم‌ها [در این‌باره] بسیار قانع‌کننده بودند. استفاده از اینترنت مطمئناً بزرگ‌ترین نقطه ضعف [آیپد 7 اینچی]، اما همچنان قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ به اعتقاد بسیاری افراد، اپل از مدتی قبل مشغول ساخت iPad Mini شده و به زودی از آن رونمایی خواهد کرد. در این صورت، گوگل و سامسونگ رقیبی جدی را در بازار ساخت تبلت‌های 7 اینچی خواهند دید.

کمپانی سامسونگ، تبلت 7 اینچی خود موسوم به گالکسی تب را در سال 2010 منتشر کرد و با وجود تولید تبلت‌های دیگری در اندازه‌های مختلف، هنوز هم این پروژه را جلو می‌برد.

بسیاری معتقدند اپل در حال آماده سازی نسخه کوچک‌تری از تبلت خود موسوم به iPad Mini است که اواخر امسال از آن رونمایی خواهد شد. iPad Mini با تبلت Kindle Fire و محصول بعد Amazon و همچنین Nexus 7 ساخت گوگل رقابت خواهد کرد. Kindle Fire‌ و Nexus 7 هر دو تبلت‌های 7 اینچی با قیمتی معادل 200 دلار هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10423 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/05/15 تعداد مشاهده: 1978
سافت گذر