کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9207 | مشاهده و دانلود: 740453685 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/02 | اعضاء: 316817 | نظرات: 37905
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ تلاش می‌کند از اپل درباره آیفون 5 حرف بکشد

به گزارش سافت‌گذر ؛ پرس و جوی سامسونگ از رئیس بازاریابی اپل تا جایی بالا گرفت که وکیل کمپانی سامسونگ از «فیل شیلر» خواست درباره طراحی نسل آینده آیفون به او توضیح دهد. این گونه اطلاعات که قبلاً جزء اطلاعات محرمانه اپل محسوب می‌شد، اکنون در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.


 
پس از آن که مدیر ارشد اجرایی بخش بازاریابی اپل در دادگاه ایستاد و سوگند خورد، وکلای سامسونگ تلاش کردند او را به افشای اطلاعات درباره نسل بعدی آیفون وادار کنند.

اخیراً و در دعوای سامسونگ با اپل بر سر امتیاز انحصاری طراحی گوشی‌های همراه، آن دسته از اطلاعات کمپانی سازنده آیفون که روزی محرمانه بود دیگر از مردم کوچه و بازار هم مخفی نیست. اما دیروز و در اوج این دعوا، ممکن بود محرمانه‌ترین بخش از پشت صحنه اپل به اطلاع همه مردم برسد.

وکیل سامسونگ در پرس و جو از «فیل شیلر» رئیس بازاریابی اپل تلاش کرد تا وی را وادار به صحبت درباره محصولی کند که ساخت آن هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. «ویلیام پرایس» وکیل کمپانی سامسونگ، برای آن که «شیلر» را به افشای اطلاعات وادار کند از او پرسید که آیا مدل بعدی آیفون شبیه به آیفون‌های کنونی است یا تغییراتی در آن دیده خواهد شد. تیم حقوقی اپل به سرعت وارد عمل شد و با اعتراض به سؤال طرح شده به «لوسی کوه» قاضی دادگاه گفتند که پاسخ به این سؤال ملزم به افشای اطلاعات محرمانه است. بعد از سکوتی کوتاه، «کوه» اعتراض اپل را نپذیرفت و به «پرایس» اجازه داد سؤال خود را بپرسد. جلسه دادگاه در سکوت کامل فرو رفت.

«شیلر» با نگرانی به وکیل سامسونگ نگاه کرد تا ببیند آیا سؤال او دقیقاً همان چیزی است که اپل از آن هراس دارد. «پرایس» سؤال خود را تأیید کرد. شیلر پاسخ داد: «من ترجیح می‌دهم درباره محصولات آینده اطلاعات محرمانه را افشا نکنم.» «پرایس» هم اصرار بیش‌تری نکرد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ هرچند اپل به طور رسمی اخباری از نسل جدید آیفون منتشر نمی‌کند؛ اما بسیاری منتظر تولد آیفون 5 در آینده‌ای نزدیک هستند.

اپل قرار است ماه آینده نسل جدیدی از آیفون را معرفی کند؛ شایعات بسیاری این‌گونه می‌گویند. همچنین شایعه شده که مراسم اپل 12 سپتامبر برگزار خواهد شد؛ تاریخی که دعوای سامسونگ و اپل قرار است تا قبل از آن پایان یابد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10425 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/05/15 تعداد مشاهده: 1781
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیر گازرانی 1391/05/15 10:31
حالا خوبه فقط خط مونتاژ تکنولوژی اپل دست سامسونگه.اگر طراحی و تحقیقش هم دستش بود دیگه چکار میکردن.