کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iOS 6 چه مشخصاتی از آیفون نسل ششم را لو می‌دهد؟

The new iPhone

به گزارش سافت گذر به نقل از نارنجی؛ تا به حال هر آنچه درباره مشخصات احتمالی آیفون نسل ششم (آیفون 5) خوانده بودیم، مربوط به منابعی بود که صحت و سقم آنها قابل تأیید نبود. اما هم اکنون با عرضه چهارمین نسخه بتای iOS 6، لااقل می‌توان در دو مورد با اطمینان بیشتر حرف زد.


حذف 21 پین از داک کانکتور

9-pin-code-iPhone-5.jpg

19، 9 و 8 اعدادی بودند که برای جایگزینی داکِ 30 پینیِ کنونی مطرح می‌شدند. حالا کدهای نسخه بتای چهارمِ iOS 6 به ما می‌گویند که اپل از یک کانکتور 9 پینی استفاده خواهد کرد. نگران نباشید، گزارش‌ها نشان می دهد که اپل از ارائه یک آداپتور کوچک برای بی‌استفاده نشدن وسایل جانبی سازگار با داک قدیمی پرده بر می‌دارد.


کدی که کشف شده، البته چیز جدیدی نیست. به این معنا که از اولین نسخه بتا در iOS 6 وجود داشته ولی تازه همین دیشب به چشم آمده. حالا دیگر قطعی به نظر می‌رسد که اپل نسل بعدی تمام محصولات مبتنی بر iOS را با داک 9 پینی عرضه خواهد کرد و آداپتور برای وسایل جانبی قدیمی شما هم به احتمال زیاد با قیمتی اندک -یا شاید حتی مجانی و همراه با محصول جدید- عرضه خواهد شد.


نمایشگر 4 اینچی

final-ios-6-sim-taller.jpg

هم زمان با نزدیک شدن به تاریخ معرفی آیفون بعدی، اصلی‌ترین ویژگی که در خبرها هم به وفور مورد اشاره قرار گرفته، بزرگ‌تر بودن نمایشگر آن نسبت به نسل‌های قبلی است. موردی که در صدر انتظارات خیلی از علاقمندان به آیفون جدید هم هست و حالا به نظر می‌رسد که آنها می‌توانند از وجود نمایشگر 4 اینچی در آیفون بعدی، مطمئن باشند.


حتماً می‌دانید که منابع مختلف محتمل‌ترین اندازه برای نمایشگر آیفون جدید را عرض 640 و طول 1136 پیکسل با قطر 4 اینچ می‌دانند. تا کنون تنها دلیل تأیید این شایعه، نمونه‌های ساخته شده بر اساس اطلاعات غیرموثق بود و فقط می‌شنیدیم که اپل در حال تست کردن آیفون‌هایی با نمایشگر 4 اینچی است.


اما دیشب سایت 9to5Mac به یک دلیل دیگر دست یافت که بر اساس آن می‌توان گفت آیفون بعدی به احتمال بسیار زیاد نمایشگر کشیده‌تری خواهد داشت. این تأیید چیزی نیست جز اینکه آخرین نسخهٔ بتای iOS 6 به طور کامل قابلیت انطباق خودکار با نمایشگر چهار اینچی را دارد.


دست اندر کاران 9to5Mac به لطف اپلیکیشن iOS Simulator که در بین ابزارهای توسعه iOS قرار دارد، توانسته‌اند iOS 6 را با رزولوشن 1136*640 اجرا کنند. در تستِ آنها، هم iOS 5.1 و هم iOS 6 روی این رزولوشن اجرا شدند و تفاوت را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید: iOS 6 به طور اتوماتیک صفحه خانگی را به شکل دقیق و بدون فواصل خالی بین آیکون‌ها، با رزولوشن 1136*640 تطبیق می‌دهد.


چیزی که قضیه را جالب‌تر می‌کند این است iOS 6 این انطباق دقیق را فقط در همین رزولوشن انجام می‌دهد و در هر رزولوشن دیگری (غیر از رزولوشن فعلی آیفون‌ها و آیپاد تاچ‌ها) چینش آیکون‌ها شبیه صفحه خانگی آیپد و با فاصله می‌شود.


به نظر می‌رسد حالا دیگر دلیل محکمی داریم که فکر کنیم سایز نمایشگر آیفون هم بعد از 5 سال وفاداری به نسبت تصویر 2 به 3 و قطر 3.5 اینچ، تغییر خواهد یافت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10504 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/05/19 تعداد مشاهده: 2343
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر