کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تهران چند مشترک اینترنت پرسرعت دارد؟

تعداد پورت‌هاي اينترنت پرسرعت موجود مخابرات استان تهران، در حال حاضر ۲۰۰ هزار پورت توزيع‌ شده است و مسئولان قصد دارند تا پايان سال ۹۱ اين تعداد را به ۵۰۰ هزار پورت ديگر توزيع كنيم.


به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ در ارديبهشت ماه سال جاري بود كه معاون طرح و مهندسي مخابرات استان تهران با اشاره به طرح فيبر نوري اين شركت مخابرات به ايسنا گفت: در حال حاضر پروژه GPON آغاز شده و در دو منطقه تهران در حال اجرا است.

سرعت پهناي باند اين پورت‌ها طبق آيين‌نامه‌ ۱۲۸ است كه سازمان‌هاي پژوهشي، آموزشي و تجاري با گرفتن مجوز مي‌توانند از سرعت‌هاي بالاتر برخوردار شوند. 


اما چندي پيش قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات استان تهران مشتركين اينترنت پرسرعت تهران و البرز را ۷۰۰ هزار شماره اعلام كرد و افزود: اين تعداد جمع شركت‌هاي ارائه كننده اينترنت PAP و مخابراتي استان است.

ابراهيم يافتيان سرويس‌هاي جديد اين شركت را راه‌اندازي سوئيچ‌هاي همراه با صدا و مبتني بر ديتا اعلام كرد و گفت: تلفن‌هاي اعتباري راه اندازي سرويس اينترنت پرسرعت براي مستاجرين با حل مشكلات صاحب‌خانه‌ها، سرويس‌هاي ارزش افزوده و خدماتي كه در شبكه‌هاي مخابراتي است و پيشرفته است و به مردم كمك مي‌كند به آن سمت روند.


به گزارش ايسنا، صادقي - معاون توسعه و مهندسي شركت مخابرات استان تهران - هم گفته است:‌ در مجموع در استان‌هاي تهران و البرز بيش از ۲۳۰ هزار پورت ADSL به مردم واگذار شده كه حدود ۱۳۰ هزار پورت آن مربوط به يكساله اخير بوده است.

وي افزود:‌ بيشترين واگذاري سرويس ADSL مربوط به مخابرات منطقه دو با ۴۴ هزار پورت و پس از آن استان البرز با ۳۲ هزار پورت و اداره كل مخابرات منطقه ۸ نيز با ۲۷ هزار پورت بيشترين واگذاري اين سرويس به مردم را داشته‌اند.

به گفته او از ابتداي سال جاري تا پايان تيرماه بيشترين سرويس ADSL توسط مخابرات منطقه البرز با ۹ هزار و ۳۷ پورت و اداره كل مخابرات منطقه ۵ با ۸ هزار و ۳۱ پورت و مخابرات منطقه ۳ با ۷ هزار و ۶۲ پورت رتبه‌هاي اول تا سوم واگذاري اين سرويس را دارند.


با راه‌اندازي سامانه (CRM)‌ مديريت ارتباط با مشتريان ۲۸۲۸ در مناطق مختلف استان تهران سرعت واگذاري سرويس ADSL افزايش داشته است. علاوه بر سرعت واگذاري‌ ADSL در مناطق سعي شده روند كيفيت سرويس ADSL نيز بهبود يابد و سرويس‌هاي متنوعي واگذار شود كه در اين راستا طرح ارائه سرويس ADSL حجمي در مراكز مخابراتي اداره كل مخابرات منطقه هفت به مردم آغاز شده اين طرح بزودي در تمامی مناطق مخابراتي به اجرا در مي‌آيد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10739 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/06/05 تعداد مشاهده: 2062
سافت گذر
نظرات بینندگان

بنده 1391/06/05 18:05
جواب عنوان این خبر میشه «صفر نفر». اصلا اینجا اینترنت «پرسرعت» نداریم.
بنده 1391/06/05 14:51
« تعداد پورت‌های اینترنت پرسرعت موجود مخابرات استان تهران، در حال حاضر ۲۰۰ هزار پورت توزیع‌ شده است و مسئولان قصد دارند تا پایان سال ۹۱ این تعداد را به ۵۰۰ هزار پورت دیگر توزیع کنیم. »

تو همین خط بالا چند تا سوتی دستوری وجود داره؟ :دیlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet