کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمازون رسماً تبلت‌های جدید Kindle Fire را معرفی کرد

به گزارش سافت‌گذر ؛ آمازون در کنفرانس خبری اخیر خود، دو تبلت جدید را به لیست اسطوره‌ای Kindle Fire خود اضافه کرد. تبلت‌های جدید، بزرگ‌تر، قوی‌تر و سریع‌تر هستند.


 
به نظر می‌رسد اخبار تبلت‌های جدید Kindle Fire چند روز زودتر از خود این تبلت‌ها به مردم رسید. آمازون در کنفرانس خبری امروز خود در شهر سانتا مونیکا تأیید کرد که دو مدل جدید از تبلت‌های اندرویدی خود را در آینده وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری Engadget، بزرگترین خبر در این زمینه، معرفی تبلت Kindle Fire HD است، این دستگاه صفحه نمایشی 9/8 اینچی با وضوح 1200×1920 دارد. Kindle Fire HD مشخصات کم‌نظیری دارد؛ از جمله دو آنتن وای‌فای، پشتیبانی از فرکانس‌های باند 4/2 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز، و پشتیبانی از چند ورودی و خروجی هم‌زمان؛ به ادعای آمازون، این ویژگی‌ها باعث می‌شوند سرعت وای‌فای این دستگاه 41 درصد از آیپد بیش‌تر باشد. تبلت جدید آمازون دارای پردازشگر OMAP 4470 است و فضای داخلی آن از 16 گیگابایت شروع می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ سری جدید تبلت‌های آمازون با مشخصات، اندازه‌ها و قیمت‌های گوناگون در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. آمازون مدل اولیه تبلت خود را هم فراموش نکرده است؛ این تبلت 7 اینچی، با یک پردازشگر قوی‌تر و 16 گیگابایت فضای داخلی بیش‌تر همچنان تولید و عرضه خواهد شد.

یک Kindle Fire هفت اینچی هم به قیمت 199 دلار قرار است 14 سپتامبر (24 شهریور) وارد بازار شود. مدل 9/8 اینچی 299 دلار قیمت دارد و فروش آن از 20 نوامبر (30 آبان) آغاز خواهد شد. آمازون نسخه 32 گیگابایتی Kindle Fire HD را نیز که مجهز به فناوری 4G LTE است به قیمت 499 دلار می‌فروشد. به ازای 50 دلار اضافه‌تر در سال، می‌توانید این دستگاه را همراه با 250 مگابایت ترافیک ماهانه، 20 گیگابایت فضای اینترنتی و 10 دلار اعتبار برای خرید از فروشگاه آمازون، دریافت کنید.

مدل اولیه Kindle Fire همچنان محبوب‌ترین تبلت جهان است؛ اما آمازون دارد سخت‌افزار این مدل 7 اینچی را با اضافه کردن یک پردازشگر سریع‌تر و 16 گیگابایت فضای داخلی متحول می‌کند. از تاریخ 14 سپتامبر (24 شهریور) این تبلت نیز به قیمت فقط 159 دلار عرضه خواهد شد.    

تغییراتی نیز در رابط کاربری Kindle Fire ایجاد شده است؛ مثلاً Kindle FreeTime که به والدین اجازه می‌دهد برای فیلم دیدن، موزیک گوش دادن و بازی کردن بچه‌هایشان محدودیت زمانی معین کنند.

شایعاتی هم شده بود که شاید آمازون در این مراسم از تولید یک گوشی هوشمند بر پایه اندروید خبر دهد؛ اما در کنفرانس خبری آمازون خبری از گوشی هوشمند نبود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10975 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/18 تعداد مشاهده: 1554
کلید واژه ها: ,
سافت گذر