کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا اپل هم حاضر است مثل Kindle Fire به جای گوگل از Bing استفاده کند؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ پس از آن که مشخص شد Kindle Fire تبلت محبوب و حتی اندرویدی آمازون، قرار است در نسل جدید خود موتور جستجوگر Bing را جایگزین گوگل کند، جنگ مایکروسافت و گوگل در این عرصه اخیراً بالا گرفته و دعوا بر سر دستگاه‌های اپل از همه بیش‌تر است.

 

Bing قرار است موتور جستجوگر پیش فرض در تبلت‌های جدید Kindle Fire باشد و مسلماً جستجوگر بسیاری از دستگاه‌های دارای ویندوز فون 8 نیز خواهد بود. این یعنی ارتشی بزرگ از گوشی‌های همراه که آماده هستند تا در کنار Bing بجنگند و این موتور را در بازار یاری دهند؛ اما جای یک عضو بزرگ در این ارتش خالی است: اپل.

سال‌هاست که Bing یکی از گزینه‌های جستجو در آیفون است؛ اما هرچند اپل هیچ‌کدام از محصولات دیگر گوگل را به طور پیش‌فرض در iOS قرار نمی‌دهد، باز هم موتور جستجوگر مرورگر Safari همان گوگل است. با توجه به این که اخیراً جنگ بین Cupertino و Mountain View شدیدتر شده است، چه‌قدر احتمال دارد که اپل Bing را جایگزین گوگل کند؟ به نظر من که خیلی احتمال دارد؛ چون فواید زیادی برای همه کس دارد، البته به جز گوگل!

به گزارش سافتگذر ؛ به نظر می‌رسد هم مایکروسافت از این جابه‌جایی سود خواهد برد و هم اپل. ضمن این که همکاری این دو کمپانی می‌تواند ضررهای بسیار شدیدی به گوگل وارد کند.

سودی که مایکروسافت می‌برد کاملاً واضح است. اگرچه ویندوز فون دارد بر سر سهم از بازار هم با گوگل و هم با Bing می‌جنگد؛ اما دست به یکی کردن Bing و اپل می‌تواند بازار وسیعی از جستجو با موبایل را نصیب مایکروسافت کند. البته اپل هم می‌تواند دوباره به گوگل دهن‌کجی کند و شاید حتی چند میلیارد دلار درآمد نیز کسب نماید؛ البته اگر مایکروسافت حاضر باشد برای تبدیل شدن به موتور جستوگر پیش‌فرض در Safari بیش از گوگل هزینه کند.

خودتان را به آن راه نزنید: جایگزین کردن Bing به جای گوگل در iOS یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌هایی است که اپل می‌تواند به گوگل بزند. واقعیت این است که اکثر کاربران، از همان موتور جستجوگر پیش‌فرض دستگاهشان استفاده می‌کنند و از دست دادن کاربران آیفون و آیپد برای گوگل بسیار سخت خواهد بود؛ به ویژه از آن‌جا که آیفون برای گوگل درآمد بسیار بیش‌تری نسبت به دستگاه‌های اندرویدی خود این کمپانی دارد.

 

اما مضرات این اقدام چه خواهد بود؟ راستش من که نکته منفی‌ای در این‌باره نمی‌بینم؛ اما باید بپذیرم که من خودم طرفدار Bing هستم، بنابراین شاید کمی متعصب هم باشم.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در حال حاضر، در زمینه عملکرد، Bing با گوگل تفاوتی ندارد؛ اگر بهتر نباشد. ضمن این که کار با Bing جذاب‌تر نیز هست. اگر اپل درس بدی را که از همکاری با گوگل گرفت به دیگر موارد تعمیم ندهد، جایگزین شدن Bing به جای گوگل در نسخه‌های جدیدتر iOS رویدادی دور از انتظار نخواهد بود.

Bing اکنون عملکرد بسیار خوبی دارد؛ بنابراین فکر نمی‌کنم اپل نگران باشد که نکند با انتخاب این موتور به جای گوگل، برخی از مشتریان خود را از دست بدهد. اگر حرف من را باور ندارید، به سایت جدید مایکروسافت موسوم به Bing It On بروید و نتایج جستجوی دو موتور را با هم مقایسه کنید. کاملاً مطمئن هستم که به سختی می‌توانید بین این دو تفاوتی ببینید؛ بلکه در برخی موارد بلافاصله Bing را ترجیح خواهید داد. به این مشخصات، رابط کاربری عالی و خدمات جانبی‌ای را اضافه کنید که Bing در اختیارتان می‌گذارد؛ مایکروسافت در بازار موتورهای جستجو نسبت به گوگل بسیار بهتر است.

تنها نگرانی‌ای که تصور می‌کنم اپل ممکن است داشته باشد این است که بخواهد با یک رقیب دیگر تا این حد رابطه برقرار کند. اپل هنوز هم از اتفاقی که بین این کمپانی و گوگل رخ داد ناراحت است و شاید با خود فکر کند تعویض موتور جستجوگر iOS تکرار همین اشتباه این بار درباره رقیب خونخوار و قدیمی‌اش یعنی مایکروسافت است. از طرف دیگر در سال‌های اخیر، اپل و مایکروسافت در مقابل دشمن مشترکشان گوگل، رابطه کاری بسیار نزدیکی با هم داشته‌اند. اپل چه به دلیل وابستگی به خدمات مایکروسافت باشد و چه به دلیل تقدیر از این کمپانی به خاطر ندزدیدن ایده‌هایش، به هر حال اخیراً با این کمپانی رابطه بسیار بهتری از گوگل دارد.

بنابراین آیا اپل بر همه نگرانی‌های احتمالی‌اش غلبه خواهد کرد و Bing را روی دستگاه‌هایش جایگزین گوگل می‌کند؟ راستش من اصلاً نمی‌دانم؛ اما بسیار امیدوارم این‌گونه بشود؛ چون می‌دانم که بازار جستجو در شرایط کنونی به شدت نیازمند رقابت بیش‌تر است. یک موضوع قطعی است: این کار می‌تواند اقدام بعدی اپل علیه گوگل باشد و یقیناً مایکروسافت لحظه‌شماری می‌کند تا Bing روی دستگاه‌های اپل به استفاده کاربران بی‌شماری برسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10996 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/19 تعداد مشاهده: 2730
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علیرضا 1391/06/19 11:02
" اپل چه به دلیل وابستگی به خدمات مایکروسافت باشد و چه به دلیل تقدیر از این کمپانی به خاطر ندزدیدن ایده‌هایش، به هر حال اخیراً با این کمپانی رابطه بسیار بهتری از گوگل دارد."
ندزدیدن؟ مثل اینکه زندگی نامه استیو جابز مرحوم رو نخوندید...
کل ویندوز مایکروسافت تقلیدی از رابط کاربری گرافیکی مکینتاش اولیه بوده