کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی هارد دیسک های خارجی با سرعتی باور نکردنی

Promise Pegasus R4 هارد خارجی

ممکن است کلمه hard-core و External hard با یکدیگر همخوانی نداشته باشند اما این هارد های همراه هستند که در بین مشتری ها محبوبیت خاصی به خود جلب کرده اند. اما بعضی از هارددیسک های خارجی بسیار حرفه ای هستند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفناوری اطلاعات ایران، بعضی از هاردهای خارجی هستند که از سرعتی باور نکردنی برخوردار هستند، به همین دلیل قبل از خرید آنها سوالات زیادی در ذهن شما در مورد قیمت به وجود می آید، یا به بیان دیگر این هاردها برای همه طراحی نشده اند. اما برای کسانی که به آنها نیاز دارند و ارزش برای آن قائل می شوند مناسب است.

اگر شما از آن جمله افراد هستید، پس مطمعنا بر مدل های زیر سرمایه گذاری خواهید کرد.

My Book VelociRaptor Duo دومین هاردیسک رومیزی Western Digital می باشد که از پورت پر سرعت Thunderbolt پشتیبانی می کند و از تکنولوژی Energy Efficient برای بهینه کردن مصرف انرژی استفاده می کند. این هارد درایو از هارد ۱TB VelociRaptor تشکیل شده است. همانطور که مطلع هستید هاردهای تعبیه شده در این کیس یعنی(VelociRaptor) جز بهترین و پرسرعت ترین هارد شرکت WD در بازار محسوب می شوند. استفاده از دو پورت Thunderbolt بعلاوه کابل Thunderbolt مجانی در قبال خرید، قیمت این هارد را ۹۰۰$ تعیین کرده است.

Promise Pegasus R4 قدم بعدی شرکت WD از لحاظ حجم حافظه می باشد. این درایور توانایی host چهار هارد داخلی را دارا می باشد که می تواند حجمی معادل ۴TB الی ۸TB را به شما ارائه دهد که قیمت باورنکردنی آن معادل ۱۰۰۰$ و ۱۵۰۰$ می باشد.

LaCie Little Big Disk Thunderbolt SSD یکی از اولین هاردهای SSD رومیزی می باشد که از پورت Thunderbolt پشتیبانی می کند و طبق معمول جز گرانترین هاردهای موجود از لحاظ حجم محصوب می شود. شما برای دریافت ۲۴۰GB حافظه باید ۸۰۰$ هزینه کنید، اما سرعتی که به شما هدیه می کند آن قدر بالا می باشد که قیمت آن برای شما مناسب محصوب می کند.

IoSafe Solo G3 از لحاظ USB 3.0 هیچ هارد درایوری نمی تواند خود را به پای IoSafe Solo G3 برساند. با توجه به پورت USB 3.0 و ۳TB حافظه قیمتی معادل ۳۹۰$ را دارا می باشد. با توجه به حجم حافظه قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. این هارد درایو از بدنه محکم ساخته شده است و اطلاعات شما را در همه شرایط چه گرما یا سرما و حتی در مقابل ضربات احتمالی حفظ می کند. البته باید در نظر داشته باشید که مقاوت زیاد این هارد باعث شده که وزن آن نزدیک به ۷ کیلوگرم برسد. پس اگر واقعا می خواهید اطلاعات شما در محلی امن نگهداری شود IoSafe Solo G3 انتخاب خوبی برای شما می باشد.

Promise Pegasus R6 هم یکی از هارد درایور هایی می باشد که از پورت Thunderbolt بهرمند است، از لحاظ حجم داده و سرعت در حال حاضر جز بهترین محصوب می شود. شما به وسیله این درایور می توانی حجمی معادل ۱۲TB را دریافت کنید. البته باید در نظر داشته باشید که سرعت و حجم بالای اطلاعات قیمت خود را همراه دارد. شما برای دریافت ۱۲TB باید قیمتی معادل ۲۰۰۰$ را پرداخت کنید که قیمت آن بعضی وقت ها حتی حرفه ای ها را هم مانع خرید می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11007 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/06/20 تعداد مشاهده: 1858
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر