کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کنترل آسان تمام تنظیمات شخصی و امنیتی مرورگر کروم در یک پنجره!

برای دسترسی به تنظیمات شخصی و امنیتی مرورگر کروم به طور معمول باید از طریق مسیر Settings به گزینه Advanced Settings وارد شوید و به قسمت تنظیمات امنیتی اسکرول کنید. این کار کمی طولانی و گاها اشتباه برانگیز است، ما راهی آسان‌تر را به شما معرفی میکنیم: افزونه Privacy Manager.

به گزارش سافت‌گذر فارنت؛ Privacy Manager یک افزونه است که بر روی مرورگر کروم نصب می‌شود و تمامی تنظیمات امنیتی را در یک صفحه نمایش جدا نمایان می‌کند. بعد از نصب، آیکون این افزونه بر روی تولبار مروگر کروم شما نمایان می‌شود.

این افزونه همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا به چند گزینه از تنظیمات آزمایشگاهی کروم نیز دست یابید که در حالت عادی و بدون این افزونه، تنها می‌توانید با تایپ (chrome://flags) در آدرس بار به آنها دست یابید.

توجه داشته باشید که این تنظیمات آزمایشگاهی ممکن است بعضی تغییرات ناخواسته را در مرورگر شما ایجاد کنند و به همین دلیل در منو مخفی قرار گرفته‌اند. گوگل نیز به مشتریان خود هشدار داده که مواظب باشید! این تنظیمات خطرناک هستند! پس اگر با این تنظیمات آَشنا نیستید به آنها دست نزنید.

با استفاده از افزونه Privacy Manager همچنین می‌توانید به آیتم‌هایی همچون پاک کردن کوکی‌ها، کش مرورگر، دیتا و … دسترسی داشته باشید. برای نصب این افزونه با استفاده از مرورگر کروم به این آدرس بروید و بر روی گزینه ADD TO CHROME کلیک کنید و بعد اجازه نصب این افزونه را صادر کنید تا ادامه مراحل انجام شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11087 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/06/27 تعداد مشاهده: 1767
کلید واژه ها: ,
سافت گذر