کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317261 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نام‌‌آوران فتوکینا 2012

فتوکينا بزرگ‌ترين نمايشگاه دوربين‌های عکاسی و دستگاه‌ها و فناوری‌های تصويربرداری است که هر دو سال يک‌بار در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. اين نمايشگاه از روز 18 سپتامبر کار خود را آغاز کرده‌است و تا روز 23 سپتامبر تازه‌های اين صنعت را معرفی خواهد کرد و آن‌ها را در معرض ديد حضار قرار خواهد داد. در ادامه نگاهی خواهيم داشت به حضور شرکت‌های نام‌دار دنيای عکاسی و جديدترين دوربين‌ها و لنزهایی که در فتوکينای 2012 به نمايش گذارده‌اند. بخش عمده اين گزارش به نقل از سايت تک‌رادار تقديم حضورتان می‌شود.

کانن

Canon 6D

 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از مجله شبکه؛ شرکت Canon در نمايشگاه امسال چهار دوربين جديد را رونمایی کرد که قبلاً نيز طی خبری مجزا در سايت به معرفی آن‌ها پرداختيم. اين چهار دوربين عبارتند از يک مدل فول‌فريم به نام EOS 6D و سه دوربين کامپکت S110، G15، و SX50. دوربين 6D کوچک‌ترين فول‌فريم فعلی دنيا است که حسگر 20,2 مگاپيکسلی آن در داخل بدنه‌ای در اندازه دوربين 60D جاسازی شده‌است. علاوه‌براين، 6D اولين دوربين تک‌لنزی انعکاسی کانن است که فناوری وای‌فای و موقعيت‌ياب ماهواره‌ای GPS به‌صورت بومی در آن پياده‌سازی شده‌است. دوربين کامپکت جديد PowerShot S110 کانن نيز از اين حيث شبيه به EOS 6D است. کانن علاوه بر معرفی دوربين‌های جديد، از سرويسی به نام Project 1709 نيز رونمایی کرد. Project 1709 يک سرويس ابری است که به‌اشتراک‌گذاری، ذخيره عکس‌ و دسترسی به آن‌را ساده‌تر می‌کند. برای دريافت اطلاعات بيشتر درباره دوربين 6D و سه دوربين کامپکت جديد کانن می‌توانيد به اين صفحه مراجعه کنيد.

Canon S110

 

نيکون

هرچند Nikon در فتوکينای امسال دوربين يا لنز جديدی را رونمایی نکرد ولی فرصتی پديد آورد تا مردم بتوانند بعضی از تازه‌ترين محصولات شرکت را برای اولين بار از نزديک بيينند. يکی از اين تازه‌ها دوربين نيکون D600 بود که نيکون آن‌را حدود يک هفته پيش از آغاز به‌کار نمايشگاه معرفی کرده‌بود. اين دوربين 24,3 مگاپيکسلی از حيث قابليت‌های فنی پايين‌تر از D800 قرار می‌گيرد. موتور پردازشی اين دوربين، Xpeed 3 و مشابه همان موتوری است که در درون دروبين حرفه‌ای Nikon D4 خانه کرده‌است. ديگر راه‌آورد نيکون دوربين کامپکت P7700 بود که همچون ديگر دوربين‌های کامپکت اين شرکت با برند Coolpix روانه بازار می‌شوند. اين دوربين 12 مگاپيکسلی دارای لنزی با قدرت زوم اپتيکال 7,1 برابر است.

 

پاناسونيک

دوربين جديدی که Panasonic آن‌را در نمايشگاه امسال معرفی کرد، Lumix GH3 نام دارد که جانشينی برای GH2 اين شرکت محسوب می‌شود. حسگر Live MOS اين دوربين 16 مگاپيکسلی است و يک پردازنده جديد Venus Engine نيز در داخل بدنه 550 گرمی آن جاسازی شده‌است. دوربين فوق نيز همچون مدل قبلی از قابليت بالایی در ضبط ويدئو برخوردار است و می‌تواند تصاوير ويدئویی را با نرخ 50 نما در ثانيه با کيفيت Full HD ضبط کند.

سونی

 

شرکت Sony هم مثل نيکون دوربينی نداشت که از آن برای اولين بار در اين نمايشگاه پرده‌برداری شود ولی از فرصت استفاده کرد تا تازه‌ترين‌های خود را از نزديک در معرض ديد مردم قرار دهد. از آن جمله فول‌فريم جديد اين شرکت، Alpha 99 بود که حدود يک هفته پيش معرفی شده‌بود. دوربين 24,3 مگاپيکسلی A99 اولين دوربين فول‌فريم در رده دوربين‌های SLT (يا تک‌لنزی نيمه‌شفاف) سونی است.

 

Sony Alpha 99

 محصول خبرساز بعدی RX1 بود که در واقع اولين دوربين کامپکت جهان است که يک حسگر فول‌فريم 35 ميلی‌متری در داخلش جاسازی شده‌است. اطلاعات بيشتر درباره اين دو دوربين قبلاً طی اين خبر به اطلاع خوانندگان گرامی رسيده‌است. Sony NEX-7 دوربين ديگری از اين شرکت بود که بازديدکنندگان به بررسی آن پرداختند. دوربين NEX-6 نيز يک فول‌فريم کوچک با حسگر 16,1 مگاپيکسلی است که در فهرست قابليت‌های فنی مابين NEX-7 و ديگر دوربين جديد NEX-5R قرار می‌گيرد. اين دوربين نيز همچون A99 دارای منظره‌ياب الکترونيکی است، مضاف بر اينکه از استاندارد وای‌فای پشتيبانی می‌کند و يک لنز جديد 16-50 ميلی‌متری نيز برای استفاده با آن معرفی شده‌است که قيمت بدنه و لنز با هم حدود 1130 دلار ‌است.

هاسل‌بلاد

شايد نام شرکت سوئدی Hasselblad در مقايسه با ديگر شرکت‌های سازنده دوربين کمتر به گوش خورده‌باشد ولی جالب است بدانيم که دوربين‌های گران‌قيمت اين شرکت به لحاظ کارایی و کيفيت جزو بهترين‌ها محسوب می‌شوند و بعضی از محصولات حرفه‌ای‌ و پيشرفته‌اش مشتريان بزرگی دارد که آژانس فضایی ناسا از آن جمله‌است. هاسل‌بلاد در نمايشگاه امسال از دوربين کامپکت Lunar که گفته می‌شود در سی نسخه متفاوت عرضه خواهد شد، پرده‌برداری کرد. حسگر اين دوربين 24,3 مگاپيکسلی از نوع APS-C است و می‌تواند در هر ثانيه 10 عکس پياپی را ثبت کند. محدوده ايزوی دوربين بين 100 تا 16000 است و از يک نمايشگر 3 اينچی و بسيار درخشان ال‌سی‌دی سود می‌برد. در بدنه اين دوربين از تيتانيوم، چوپ، چرم، فيبر کربن و فلزهای گران‌بها استفاده شده‌است. اين دوربين در سه‌ماهه نخست سال 2013 وارد بازار خواهد شد و پيش‌بينی می‌شود قيمت خرده‌فروشی آن  6525 دلار باشد.

 

ليکا

 

شرکت آلمانی Leica نيز همچون هاسل‌بلاد دوربين‌های گران‌قيمتی دارد و دوربين‌هایش به جهت لنزهای عالی و درعين حال اندازه کوچک‌شان جزو نخستين انتخاب‌های عکاسان حرفه‌ای بويژه در ژانر عکاسی خيابانی (street photography) محسوب می‌شود. گفتنی است شرکت پاناسونيک نيز در دوربين‌های لوميکس و دوربين‌های ويدئویی خود از لنزهای توليدی ليکا سود می‌برد. ليکا در نمايشگاه امسال چهار دوربين را معرفی کرد که برخی از ويژگی‌هايشان به شرح زير است:

Leica S - حسگر 37,5 مگاپيکسلی Leica S از نوع CCD است و مقدار حافظه بافر دوربين نيز افزايش يافته‌است تا تعداد عکس‌‌های پياپی در هر ثانيه افزايش پيدا کند. سامانه فوکوس خودکار اين دوربين نيز اصلاح شده‌است ضمن اينکه Leica S تنها دوربين فعلی اين شرکت است که سيستم موقعيت‌ياب ماهواره‌ای GPS به‌صورت بومی در آن پياده‌سازی شده‌است. قيمت اين دوربين حدود 26000 دلار است!

 

دوربين گران‌قيمت Leica S

Leica M - اولين دوربين ليکا با حسگرهای CMOS جديد و فول‌فريم 35 ميلی‌متری و 24 مگاپيکسلی که‌ ويدئو را نيز با کيفيت Full HD ضبط می‌کند. از ديگر امکانات جديد اين دوربين، مد Live View است که قبلاً در دوربين‌های اين رده وجود نداشت. چارچوب اين دوربين تمام-فلزی و از جنس آلياژ منيزيم و بدنه آن در برابر گرد و غبار، اسپری‌ و رطوبت مقاوم است. مدل ديگری از اين دوربين، Leica M-E نام دارد که حسگر فول‌فريم آن 18 مگاپيکسلی و از نوع CCD است. قيمت اين دو به ترتيب حدود 8290 و 6340 دلار است.

Leica M-E گزينه‌ای خوب برای عکاسی حرفه‌ای خيابانی

Leica V-Lux 4 - اين دوربين 12 مگاپيکسلی با زوم اپتيکال 24 برابر و درجه ديافراگم f/2.8 در محيط‌های کم‌نور عملکرد خوبی دارد. يک سامانه ضدلرزه نيز در آن به‌کار گرفته شده‌است که از تار شدن عکس‌ها در مواقعی که دوربين لرزه دارد می‌کاهد. قيمت: حدود 1120 دلار.

دوربين خوش‌طرح Leica V-Lux 4

 

Leica D-Lux 6 – اين دوربين کامپکت دارای لنزی با حداکثر گشودگی ديافراگم f/1.4 است و نوع جديدی از حسگرهای CMOS در آن مورد استفاده قرار گرفته‌است. اين دوربين 10 مگاپيکسلی با حداکثر ايزوی 12800 که می‌تواند ويدئو را با کيفيت Full HD ضبط کند، حدوداً 975 دلار قيمت دارد.

 

پنتکس

شرکت ژاپنی Pentax علاوه بر معرفی چند مدل لنز، سه دوربين را هم به شرح زير معرفی کرد:

Pentax Q10 – اين دوربين 12,4 مگاپيکسلی با حداکثر درجه ايزوی 6400 به جهت برخورداری از يک حسگر جديد از نوع CMOS و همچنين ارتقای الگوريتم فوکوس خودکار، در مقايسه با دوربين پيشين Pentax Q تصاوير باکيفيت‌تری ارائه می‌دهد. قيمت دوربين همراه لنز 15-5mm حدود 615 دلار است.

Pentax Q10

Pentax K-5 II و Pentax K-5 IIs - هر دو دوربين 16,3 مگاپيکسلی هستند و حسگرشان از نوع CMOS است و می‌توانند در هر ثانيه 7 عکس پياپی بگيرند. دامنه ايزوی هر دو بين 100 تا 12800 و به 80 تا 51200 نيز قابل افزايش است. به گزارش انگجت، هر دو مدل در اکتبر امسال با قيمت بدنه حدوداً 1200 و 1350 دلار برای فروش عرضه خواهند شد. بين اين دو دوربين تفاوت عمده‌ای به چشم نمی‌خورد ولی گفته می‌شود که تصاوير  K-5 IIs به خاطر برخی از امکانات ريز فنی، از کيفيت بالاتری برخوردار است.

فوجی‌فيلم

 

شرکت Fujifilm تقريباً دو هفته پيش از آغاز به‌کار فتوکينا 2012 دوربين Fuji X-F1 را معرفی کرده‌بود و از اين‌رو موقعيت مناسبی بود تا محصول جديد اين شرکت ژاپنی از نزديک فراروی بازديدکنندگان قرار بگيرد. دوربين‌های کامپکت سری X فوجی‌فيلم طی دو سال اخير در ميان دوست‌داران عکاسی جایگاه بسيار خوبی پيدا کرده‌اند و اکنون عضو جديد اين خانواده با حسگر 12 مگاپيکسلی EXR-CMOS، لنزی با درجه ديافراگم f/1.8 و زوم اپتيکال 4 برابر می‌خواهد اين روند را ادامه دهد. يکی از ويژگی‌های جالب X-F1 اين است که برخلاف بيشتر دوربين‌های کامپکت، لنز آن‌را می‌توان به‌صورت دستی چرخاند تا به فوکوس دلخواه رسيد. قيمت و زمان عرضه اين دوربين هنوز اعلام نشده‌است

سامسونگ

NX 12-24mm لنز

 

سامسونگ دو لنز جديد ويژه دوربين‌های کامپکت خانواده NX را با خود به نمايشگاه آورد: يکی از آن‌ها لنز 24-12 ميلی‌متری آلترا-وايد با درجه ديافراگم f/4-5.6  و ديگری لنز 45 ميلی‌متری با درجه ديافراگم f/1.8 است که بسيار سبک هستند و می‌توان از آن‌ها روی دوربين‌های NX20 و NX210 و NX1000 سامسونگ استفاده کرد. علاوه بر اين نيک وايت، رئيس واحد تصويربرداری ديجيتال سامسونگ، با اشاره به توليد دوربين آندروئيدی Galaxy Camera که چندی پيش معرفی شده‌بود و همچنين لنزهای توليدی اخير به بيان راهبرد سامسونگ مبنی بر نوآوری و تمرکز بر کيفيت پرداخت.

 

سيگما

لنز ورزشی 120-300mm DG OSM

شرکت ژاپنی Sigma لنزهای تازه‌ای را در فتوکينا رونمایی کرد. لنز 70-17 ميلی‌متری DC Macro با درجه ديافراگم f/2.8-4 برای کاربردهای همه‌منظوره طراحی شده‌است. يک لنز ديگر در رده عکاسی هنری نيز معرفی شد که لنز 35 ميلی‌متری DG HSM با درجه ديافراگم f/1.4 است. يک لنز با فيلتر FLD يا نور فلورسنت و چهار لنز با فيلتر SLD با ميزان پراکنش اندک نور جزو ديگر محصولات به‌نماسش گذارده‌شده توسط اين شرکت بودند. برای دوست‌داران عکاسی ورزشی نيز لنز 120-300 mm DG OSM معرفی شد که در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

 

المپوس

Pen Mini E-PM2

 

شرکت ژاپنی Olympus دو عضو جديد از خانواده دوربين‌های کامپکت PEN را در فتوکينا معرفی کرد: دوربين‌های 16,1 مگاپيکسلی PEN Lite E-PL5 و PEN Mini E-PM2 با پردازنده تصويری TruePic VI .در هر دو مدل يک مد بسيار سودمند با عنوان Live Bulb وجود دارد. مزيت مد مذکور چيست؟ وقتی می‌خواهيد زمان نوردهی يک عکس را زياد کنيد (long exposure) نتيجه کار برای‌تان مشخص نيست و نمی‌دانيد آيا عکس آن قدری که مدنظرتان بوده نور ديده‌است يا کمتر و يا بيشتر. ولی با استفاده از اين مد سودمند دکمه شاتر را می‌زنيد و آن‌را باز نگاه می‌داريد. سامانه يادشده نوری را که طی اين مدت مدام دريافت و به عکس افزوده می‌شود، محاسبه کرده و ماحصل کار را همزمان به شما نشان می‌دهد. وقتی ديديد نور عکس به اندازه دلخواه رسيد، شاتر را ببنديد! اين مد روی دوربين Olympus OM-D نيز که آوريل امسال معرفی شد با نام Live Time پياده‌سازی شده‌است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11177 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1391/07/02 تعداد مشاهده: 2568
کلید واژه ها:
سافت گذر