کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317260 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گذر فیبر نوری ایران از جاده‌های بین‌المللی

فیبر نوری1

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، میزان پهنای باند اینترنت بین‎الملل و شاخص آمادگی الکترونیک و شاخص توسعه دولت الکترونیکی کشور باید به گونه‎ای طراحی شود که سرانه پهنای باند و سایر شاخص‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان برنامه توسعه در رتبه دوم منطقه قرار بگیرد.

گسترش ارتباطات برای رشد و توسعه نیازمند تجهیزات هم‌پا و مناسب است و طبیعی است که ایجاد به موقع زیربنای مناسب و کافی برای هر صنعت و فعالیت در کشور به رشد کشور کمک خواهد کرد.

ایجاد زیرساخت مناسب در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان زیرمجموعه این وزارتخانه است تا تجهیزات لازم گسترش ارتباطات را فراهم کند.

بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است نسبت به ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات و مراکز داده داخلی امن و پایدار با پهنای باند مناسب با رعایت موازین شرعی و امنیتی کشور اقدام و با استفاده از توان و ظرفیت بخش‌های عمومی غیردولتی، خصوصی و تعاونی، امکان دسترسی پرسرعت مبتنی بر توافقنامه سطح خدمات را به صورتی فراهم کند که تا پایان سال دوم کلیه دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تابعه و وابسته و تا پایان برنامه، ۶۰ درصد خانوارها و کلیه کسب و کارها بتوانند به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شوند.

موضوع فیبر نوری به عنوان مبحث مهم برای توسعه ارتباطات در سال‌های اولیه انقلاب اسلامی وجود نداشت اما تا شهریورماه ۸۴، ۳۰ هزار کیلومتر فیبر نوری کشیده شد و امروز ۱۰۴ هزار کیلومتر فیبر نوری داریم. بیشتر کشورهای پیشرفته جهان با استفاده از فیبر نوری و افزایش سرعت اینترنت و تجهیز زیرساخت‌های مخابراتی‌شان توانستند پیشرفت خوبی در توسعه انتقال داده‌ها داشته باشند.

در این رابطه قائم مقام مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات ایسنا وضعیت توسعه شبکه کابل با فیبر نوری را این گونه بیان کرد که کابل‌های مسی در حال جمع‌آوری است و کافوهای معمولی جمع می‌شوند و فیبر نوری جایگزین آن می شود.

ابراهیم یافتیان مردادماه امسال میزان فیبر نوری در استان تهران را ۱۰ هزار و ۲۹۳ کیلومتر اعلام کرد که هشت هزار و ۹۵۲ کیلومتر آن در استان تهران و هزار و ۳۴۱ کیلومتر در استان البرز کشیده شده است.

اما در گزارش عملکرد سال ۹۰، فیبرنوری – شبکه فرعی – راه دور ۸۰۹۱۳ کیلومتر و فیبرنوری – داخل شهری ۲۰۶۲۴ کیلومتر و همچنین واگذاری اینترنت به دانشگاه (از طریق فیبرنوری) ۳۳۴ اعلام شده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اوایل امسال به شرکت ارتباطات زیرساخت اجازه دادند با مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فیبر نوری بین‌المللی سهم مناسبی از بازار پهنای باند منطقه را به دست آورد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۱ کل کشور، بند پیشنهادی کمیسیون صنایع و معادن را برای الحاق به این لایحه در صحن مجلس تصویب کردند که موجب این بند الحاقی، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده شد تا از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه های یاد شده اقدام کند.

تیرماه امسال بود که مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری زیردریایی با حضور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، همکاران بین‌المللی گروه تعاونی پیشگامان، مقامات ارشد گروه تعاونی پیشگامان، نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار شد.

این فیبر نخستین فیبر نوری زیردریایی به طول ۴۰۰ کیلیومتر با مالکیت ایرانی در آبهای آزاد بین‌الملل است که با مجوز شرکت ارتباطات زیرساخت و با سرمایه گذاری گروه تعاونی پیشگامان از عمان به ایران متصل شده است.

محمد طاهر شمس، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت کشور در این مراسم با اشاره به توسعه پهنای باند مورد نیاز کشور، تصریح کرد: پهنای باند کشور در ابتدای سال گذشته ۲۶٫۸ گیگابایت بوده که با ۲٫۵ برابر افزایش هم اکنون به ۶۳ گیگابایت رسیده است که تا پایان برنامه پنجم در سال ۹۴ با ۲۰۰ برابر رشد باید به ۵۰۰ گیگابایت برسد.

وی در ادامه با اشاره به جوان بودن کشور و همچنین اجرای طرح‌های دولت الکترونیک و دیجیتالی شدن ادارات دولتی و خصوصی، اذعان کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت بر این باور است که پهنای باند ۵۰۰ گیگابایت نیز برای کشور کم است و برنامه هایی را برای افزایش این پهنای باند در دستور کار دارد.

به گفته مسوولان پیشگامان تنها شرکت خصوصی است که توانسته این طرح را در زمان مقرر و با تکنولوژی بالا انجام دهد. اکنون ایران با داشتن فیبر دریایی شرکت پیشگامان دارای کابلی متعلق به خود است و این کابل قطعاً امنیت را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11181 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/07/02 تعداد مشاهده: 1585
سافت گذر