کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317260 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت جهانی قطع نخواهد شد

اینترنت

به گزارش سافت‌گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، محمد سلیمانی رییس کمیته ارتباطات و مخابرات مجلس، در مورد راه‌اندازی شبکه اینترنت ملی و نسبت آن با شبکه اینترنت جهانی گفت: قرار نیست با راه‌اندازی اینترنت ملی،‌اینترنت جهانی در ایران قطع شود، اینترنت ملی یک شبکه داخلی است که نمی‌تواند دسترسی به اینترنت جهانی را مختل کند.

وزیر سابق ارتباطات اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر اطلاعات مورد نیاز مردم در اینترنت داخلی وجود دارد، راه‌اندازی شبکه ملی اینترنت به صورت داخلی هزینه دسترسی به اینترنت را کاهش خواهد داد. به جای اینکه کاربران به یک منبع در خارج متصل شوند و بعد به داخل برگردند منبع داخلی نیاز آنها برطرف خواهد کرد به این ترتیب نیازمندی به پهنای باند کاهش پیدا می‌کند و سرعت اینترنت جهانی و داخلی افزایش پیدا می‌کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن در مورد فواید استفاده از این شبکه گفت: علاوه بر تاثیری که این شبکه بر افزایش سرعت اینترنت دارد قیمت اینترنت را کاهش می‌دهند چرا که حجم اطلاعات با هزینه کمتری جابه‌جا می‌شود.

سلیمانی اظهار کرد: زیرساخت‌ها در کشور به گونه‌ای است که برای استفاده از سرعت بسیار بالا می‌‌تواند پاسخگو باشد. اینترنت ملی این مزیت را دارد که تبادلات اطلاعات در داخل کشور صورت می‌گیرد در نتیجه سرعت بالا می‌رود و هزینه کاهش پیدا می‌کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: یکی دیگر از مزایای راه‌اندازی اینترنت ملی این است که حفاظت از حریم شخصی افراد بهتر صورت می‌گیرد چرا که در شبکه جهانی اغلب این احتمال وجود دارد که حریم شخصی افراد مورد استفاده عمومی قرار گیرد اما اینترنت ملی می‌تواند از این مسئله جلوگیری کند.

رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن در مورد سایر مزایای راه‌اندازی اینترنت ملی اظهار کرد: راه‌اندازی این شبکه می‌‌تواند قطعی اینترنت برای دسترسی به شبکه داخلی را کاهش دهد یا حتی آن را متوقف کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا راه‌اندازی اینترنت ملی تناقضی با قانون دسترسی آزاد به اطلاعات دارد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر برای دسترسی به برخی پایگاه‌ها در اینترنت جهانی یکسری محدودیت‌ وجود دارد، برخی مراکز هستند که اطلاعات مخربی را منتشر می‌کند که ممکن است جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی زیان‌آوری داشته باشد اما این محدودیت‌ها برای اینترنت جهانی وجود دارد هرچند که اگر در اینترنت ملی هم پایگاه‌های دارای اطلاعات نامناسب ایجاد شوند دسترسی به آنها محدود می‌شود. سلیمانی ادامه داد: البته اینترنت ملی هیچ تعارضی با قانون دسترسی آزاد به اطلاعات ندارد بلکه منجربه دسترسی سریع‌تر به اطلاعات داخلی خواهد شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار کرد: قرار نیست با راه‌اندازی اینترنت ملی دسترسی به اینترنت جهانی مختل شود بلکه قرار است مجریان این طرح قیمت اینترنت ملی را در مقایسه با اینترنت جهانی به صورت واقعی کاهش دهند و سرعت آن را نیز به صورت واقعی بالا ببرند تا مردم بتوانند از یک کیفیت واقعا بالا استفاده کنند و این خود مشوقی برای ترویج استفاده از اینترنت ملی باشد علی‌الخصوص اگر این شبکه با زبان فارسی کار کند و بتواند منجربه ترویج زبان فارسی در کشور شود.

رییس کمیته ارتباطات و مخابرات مجلس، در پاسخ به این سوال که سرنوشت اینترنت جهانی بعد از راه‌اندازی اینترنت ملی چه خواهد شد؟ گفت: قطع اینترنت جهانی به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست این یک نوع خود تحریمی است که با هیچ منطقی سازگار نیست البته فیلترینگ به جای خودش باقی خواهند ماند چرا که این جزء قوانین کشور است اما آزادی عمل برای استفاده از اینترنت جهانی وجود خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11182 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/07/02 تعداد مشاهده: 2112
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1391/07/02 13:26
اینکه اینترنت جهانی قطع نمی شه که از همون اول مشخص بود
قطع اینترنت جهانی اصلا با عقل جور در نمی اومد
بعضی ها الکی اومدن گفتن آی داد آی بیداد می خوان اینترنتو قطع کنن ... و کره شمالی و ....

میگم اگه مثلا سافت گذر بخواد بیاد رو اینترنت ملی که سرعت زیاد و ارزون قیمته و ما ازش دانلود کنیم اجازه می دن ؟میشه همچین کاری کرد ؟
البته زیرساخت و سرورهای قوی داخلی نیاز داریم

من که بعید می دونم چون ایرانیا 24 ساعته می شینن دانلود می کنن همه ی پهنای باندو اشغال می کنن
امیر 1391/07/02 13:05
ببنیم و تعریف کنیم...
رضا 1391/07/02 12:18
نه تو را به خدا بیایید این کم سرعت ترین اینترنت جهان را هم از ایرانی ها بگیرید!!!! نه جون شما نمیشه!!! باید قطعش کنید!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus