کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317261 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل متهم به سرقت طرح ساعت معروف ایستگاه‌های راه‌آهن سوئیس!

برنامه ساعت جدید اپل برای آی‌پد در iOS6 اگرچه مانند برنامه سرویس نقشه اپل در این سیستم عامل دچار حاشیه‌هایی نشده تا آن را افتضاح بخوانند اما ظاهرا راه‌آهن سوئیس شرکت اپل را متهم کرده که از طرح معروف ساعت‌ ایستگاه‌های راه‌آهن این کشور بدون اجازه در برنامه ساعت خود در iOS6 بهره برده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ طرح نمادین ساعت ایستگاه‌های راه‌آهن سوئیس که در تمامی ایستگاه‌های قطار این کشور استفاده می‌شود با توجه به قدمت خود به نوعی جاذبه توریستی برای این کشور به حساب می‌آید و در عین حال شرکت ساعت‌ساز مونداین از این طرح به عنوان نشان برند خود بهره می‌برد.

سخنگوی راه‌آهن سوئیس در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس با تاکید بر اینکه اپل هیچ اجازه‌ای برای استفاده از این طرح از ما نگرفته و بر خلاف شرکت مونداین، هیچ مجوزی برای استفاده از این طرح ندارد. ظاهرا این شرکت تابحال هیچ اقدام حقوقی در این خصوص صورت نداده و تنها ظاهرا بدنبال مذاکره با اپل و “رسیدن به توافق و جبران خسارتی دوستانه” از سوی این شرکت است.

البته این بدین معنا نیست که این اولین بار است که اپل در طراحی برنامه‌های خود دچار چنین مشکلاتی شده است. این شرکت پیش از این نیز، طراحی برخی برنامه‌های خود را از شرکت‌های دیگر در اصطلاح عاریه گرفته بود که از جمله آنها می‌توان به برنامه ماشین‌حساب iOS (که از طرح یک ماشین حساب در سال ۱۹۷۷ الهام گرفته شده بود) و برنامه پادکست اخیر این شرکت اشاره کردکه نتوانسته بود علاقه طراحان خود به یک ماشین حساب و یک دستگاه پخش قدیمی را مخفی نگهدارد.

باید دید حالا که اپل باقی شرکت‌ها از جمله سامسونگ را به کپی‌کاری و دزدی طرح و ایده متهم می‌کند در برابر این اتهام (اتهام !!؟)‌چه پاسخی دارد و آیا اصلا اعتقادی به پرداخت خسارت دارد؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11185 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/07/02 تعداد مشاهده: 1489
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/07/03 19:22
اپل همه رو دزد میدونه و خودشو پاک و منزه
اپل دزد بالاخره دستت داره رو میشه;برند مزخرف و تکراری...