کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317261 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سنسور Exmor RS سونی در مرحله تولید دچار مشکل شد

سنسور Exmor RS سونی در مرحله تولید دچار مشکل شد
سونی بعد از تغییر بنیادی در استراتژی خود و تمرکز بر روی بازارهای موفق همانند تکنولوژی‌های تصویربرداری، امیدهای زیادی را در میان طرفداران خود زنده کرد. یکی از نتایج این تغییر استراتژی، سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری این شرکت در تولید سنسور دوربین موبایل و تولید سنسور بی ‌نظیر Exmor RS بوده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ بر اساس خبری که چندی پیش در سایت رسمی‌ سونی منتشر شد، هر دو مدل 8 مگاپیکسلی (IMX134) و 13 مگاپیکسلی (IMX135) از چیدمان جدیدRGBW (ساب‌پیکسل قرمز-سبز-آبی-سفید) به همان چیدمان سنتی RGB باز خواهند گشت، چرا که چیدمان جدید نتوانست معیارهای کیفیت تصویر سونی را به خوبی پاسخ دهد.

این مشکل بوجود آمده به این معنا است که شاید تبلیغات انجام شده در مورد گستره دینامیک بالای این سنسورها در فیلم‌برداری و یا حساسیت بالای آنها در نور کم تا حدی به واقعیت مبدل نشود.

همچنین سونی اعلام کرده است که نباید منتظر انتشار زودهنگام این سنسورها باشیم و حداقل تا اوایل سال 2013 باید منتظر بمانیم. همانطور که قبلا هم در زومیت به این موضوع اشاره شده بود، سنسور 13 مگاپیکسلی Xperia V و Xperia T از نوع Exmor R است و احتمالا سری بعدی اکسپریا از سنسور نسخه RS استفاده خواهند نمود.

از یک دید این خبر می‌تواند یک شکست بزرگ برای سونی باشد، چراکه به تازگی برای تولید سنسور موبایل 1 میلیارد دلار یا اگر دقیق‌تر بگوییم 994 میلیون‌دلار سرمایه‌گذاری کرده و اگر این سرمایه‌گذاری در زمان تعیین شده به پاسخ مناسب نرسد، باید منتظر ضرر و زیان‌های بیشتری برای سونی باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11190 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/07/02 تعداد مشاهده: 1634
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

احمد 1391/07/03 03:13
با توجه به دوربین های در رنج قیمت 500 هزار تومان ، تنها دوربینی که منو به حداکثر نیازهام رسونده دوربین سونی مدل DSC-TX10 بوده که از همین سنسور Exmore R بهره می بره. من تا به حال دوربینی با این کیفیت چه از نظر عکاسی و چه از نظر فیلم برداری Full HD و چه از لحاظ کیفیت ساخت ندیدم. به جرأت میشه گفت سونی پیشتاز بوده و هست...
NIMA 1391/07/02 23:18
الکی رو هوا یه چیزی نگو من خودم XPERIA SOLA دارم و در مقایسه با گوشی های SAMSUNG و HTC در این رنج قیمت کیفیت بهتری داره
رضا 1391/07/02 12:24
دوربین های سونی آشغال ترین دوربین هایی بودند که در زندگی ام دیده بودم(بر خلاف تلویزیون هایش)lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet