کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317261 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عاقبت اکثر روابط اینترنتی داستان‌های تلخ اما واقعی است

رئيس پليس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد یک رابطه مسموم اینترنتی دختر جوانی را اغفال کرده بود خبر داد و گفت: افراد در فضای مجازی لزوماً چهره ای واقعی از خود را به شما ارائه نمی دهند. لذا اعتماد به اشخاص بر اساس رابطه ای که در فضای مجازی ایجاد شده است امری نامعقول است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از پلیس فتا؛ دختر زخم خورده  یک رابطه مسموم و غیر اخلاقی بود، او در حالیکه اشک بر گونه های سرخش سرازیر بود، انتظارنداشت تمامی هشدارها و جملات به ظاهر کلیشه ای که در خبرها می‌شنود در مورد خود او به واقعیت تلخ بدل شود. 
از او که می پرسیدی چرا اعتماد کردی؟ می گفت اصرار زیادی می کرد، هیچ گاه قصد نداشت این رابطه جدی شود و...
رخدادی که در شهریور ماه سال جاری اتفاق افتاد تنها موردی از موارد بسیار مشابهی بود که  هر روزه در گوشه و کنار کشور رخ می‌دهد. به نظر می رسد اعتماد کاذب به اشخاص و خوش خیالی در مورد افراد ناشناس عاملی تعیین کننده در قربانی پرونده های هتک حیثیت می باشد.
رئيس پليس فتا تهران بزرگ در تشریح این حادثه تلخ که بر اثر سهل انگاری و اعتماد به رابطه دوستی در فضای مجازی اتفاق افتاده بود، گفت:  در پی شکایت‌های متعددی مبنی بر اغفال دختران مبنی بر سوءاستفاده‌های غیر متعارف با استفاده از بستر فضای مجازی به پرونده‌ای برخورد کردیم که در آن دختری خود زخم خورده یک رابطه مسموم و غیر اخلاقی بوده است.
 این دختر جوان در تکمیل پرونده خود اظهار داشت:  در یکی از شبکه های اجتماعی  با فردی آشنا شدم و پس از گذشت مدتی، ارتباط ما در فضای مجازی تغییر ماهیت پیدا کرد.  این رابطه‌ی مجازی با رد و بدل شدن شماره  تماس و ملاقات حضوری به شکلی فیزیکی تغییر ماهیت داد و در این حین، مرد جوان فرصت پیدا کرد تا اعتماد مرا جلب کند.
شاکی در ادامه اظهاراتش بیان د اشت: در صورتی که بارها به آن پسر متزور گفته بودم قصد پایان دادن به  این رابطه را دارم، اما  این مرد هر بار به هر بهانه ای این ارتباط را به نحوی ادامه می داد.
ایشان ادامه داد: در نهایت متهم که جوانی با سابقه ی این قبیل اعمال بر قربانیان متعددی بوده است شاکیه را به خانه کشانیده و  و او را قربانی نیت شوم خود کرد، با ادامه ی مزاحمت های بزه کارانه از طریق پیامک و اینترنت در نهایت شاکیه تصمیم به شکایت گرفت.
این مقام انتظامی افزود:  در نهایت ماموران پلیس فتا پس استعلام ها و اقدامات تخصصی در نهایت مکان اختفای متهم را  شناسایی و وی را دستگیر کردند. ابتدا فرد بزه کار تلاش داشت منکر جرم ارتکابی خود شود، اما با استفاده از ادله تخصصی جمع آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا او را مجبور به اعتراف شد و در جریان این اعترافات به موارد مشابه دیگری اشاره کرد.
پلیس فتا در خاتمه به هموطنان عزیز به ویژه  دختران  عزیز هشدار می‌دهد: هیچ گاه ارتباطات مجازی خود را به راحتی به ارتباطات فیزیکی بدل نکنید. افراد در فضای مجازی لزوماً چهره ای واقعی از خود را به شما ارائه نمی دهند. لذا اعتماد به اشخاص بر اساس رابطه ای که در فضای مجازی ایجاد شده است امری نامعقول است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11197 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: cyberpolice.ir تاریخ خبر: 1391/07/03 تعداد مشاهده: 1598
کلید واژه ها:
سافت گذر