کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت یک میلیون کرم آنلاین را کشت

شرکت مايکروسافت اعلام کرد که در نيمه نخست ماه فوريه نزديک به يک ميليون نمونه از کرم‌هاي اينترنتي خطرناک را که در زمينه سرقت رمز‌هاي عبور تخصص داشتند، از بين برد. ابزار Malicious Software Removal Tool(MSRT) مايکروسافت که براي از بين بردن ويروس‌ها و کرم‌ها ساخته شده است، در اين مدت بيش از 981 هزار نسخه از خانواده برنامه‌هاي مخرب موسوم به Win32/Taterf را که در زمينه سرقت رمز عبور و شناسه کاربري براي بازي‌هاي کامپيوتري World of Warcraft، Legend of Mir و Gamania بسيار تبحر دارند، از بين برد.

 شرکت مايکروسافت در سال گذشته موفق شده بود که تنها در يک روز 700 هزار نسخه از کرم Taterf را تنها در يک روز نابود کند. اين کرم نسخه تغيير يافته برنامه مخرب ديگري است که رمز‌هاي عبور را سرقت مي‌کند. اين کرم با نام Win32/Frethog شناخته مي‌شود و مايکروسافت در ماه جاري ميلادي توانست 317 هزار نسخه از آن را از بين ببرد.

رمزهاي عبور آنلاين يکي از اهداف مورد توجه سارقان اينترنتي محسوب مي‌شوند، زيرا مي‌توانند از راه‌هاي نامرئي سارقان را به پول برسانند. اين قبيل تخلفات از حساب هک‌شده کاربر براي سرقت کاراکترها و طلاهاي مجازي يا ديگر چيزهاي گران‌بها استفاده مي‌کند و آن‌ها را به ديگر کاربران در قبال پول‌هاي حقيقي به فروش مي‌رساند.

اگر چه چين از گذشته به عنوان  مرکز سرقت رمزهاي عبور محسوب مي‌شده است، شرکت مايکروسافت در وبلاگ رسمي خود نوشته که اين جريان در حال تغيير است.

منبع: pcworld.com

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 112 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تاریخ خبر: 1387/12/05 تعداد مشاهده: 1265
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر